Service-uri Care Merita Sau Nu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Service-uri Care Merita Sau Nu

    Salut.
    Am de facut mici reparatii la caroserie (zgarieturi,urme de pietre) si a-si dori ceva recomandari spre niste service-uri unde sa lucreze bine, cu exceptia Sermecom care mi-a facut o lucrare de toata jena.Reparatia o fac pe asigurarea casco.Am primit de la firma de asigurari o lista cu service-uri agreate de ei ( 16 la numar) dar nu cunosc nici unul.Daca veniti cu ceva recomandari... raman recunoscator.

  • #2
    As putea sa iti recomand Service Suzuki Doly la spitalul de recuperare .. Din cate stiu eu este unul dintre cele mai bune ...Daca ai sa apelezi la ei sa ma anunti daca esti multumit .. Ma intereseaza si parerea altora ( doar ca sa nu fiu eu subiectiv )
    1.2 TSI

    Comment


    • #3
      Sau Caremil daca mai e in garantie sau AutoMAyer=Bosch Eu ma duc la caremil sapt viitoare ca mi-o fac pe rca-ul vinovatului dar na sa vedem ce o sa iasa.

      Comment


      • #4
        Eu am renuntat la garantie decand am luat-o de 3 ani.Nu am fost la nici o revizie la ei[(la caremil) (cu asta pe care o am acum 1.5)] si nici nu o sa mai intru vreodata.Am avut un 1.4 care "frecventa" service-ul lor si mergea dintr-o problema in alta(cablul de la instl de apa taiat ; mici zgarieturi;cheder portiera smuls ,a dat jos o fata de la portiera ca nu se mai ridica butonsalul de blocare ,a "rezolvat" asta dar fata a montat-o de toata jena si apoi aveam si "greieri" la ea ..etc) cand sa o iau,,,nu era gata vin-o mai tarziu sau mai bine maine.Cred ca am destule motive sa nu mai intru acolo.Iar autoMayer nu e trecut pe lista service-urilor agreate de Allianz Tiriac.Ca agreate sunt :reprezentantele marcilor auto, remesa,gti service,moldotrans,auto cd serv,sorana ,interdip,vox motor,limar service,ager service.

        Comment


        • #5
          la tinichigie Caremilul lucreaza ff bine, am un logan la firma care a fost avariata toata partea dreapta, nici nu se cunoaste ca a fost lovita, dar a costat 200 mil pe Casco, un pic cam scump. la Suzuki am vopsit un spoiler anul trecut si deja se cojeste vopseaua.

          Comment


          • #6
            Caremil = neprofesionisti; lucreaza in bataie de joc;
            Am o experienta neplacuta cu ei, pe care am sa v-o relatez cat mai scurt cu putinta.
            Pe 11 august ma prezint la ei pentru injectia suplimentara cu ceara - dupa discutii insistente din partea lor legate de revizia pe care trebuie sa o fac avand 60000 km iau seara masina inapoi. Ma anunta ca m-au reprogramat pe 18 august ca s-au depistat urme de rugina pe aripa dreapta spate.
            Pe 16 august ii sun si le explic faptul ca in acea seara plec in delegatie si ca doresc sa o las de atunci la ei. Doamna de la receptie caroserii, destul de draguta accepta. Pe 17 august , doamna ma suna si ma informeaza ca Dacia a decis inlocuirea aripii drepte spate intrucat are rugina. Ei au piesa pe stoc, numai ca timpul de executie este de 12 zile lucratoare. Eu spun ok, ei se apuca de treaba.
            Dupa o saptamana trec pe la Cacaremil sa vad cum se prezinta masina - aripa veche era scoasa in locul ei fiind prinsa in puncte aripa noua. Dupa inca o saptamana, situatia se prezenta la fel, cu amendamentul ca era sudata si la partea inferioara data cu o vopsea cauciucata. Le spun ca nu mai sunt sigur ca o termina pana pe 02 septembrie ( in doua zile ), seful de atelier imi confirma si imi spune ca cel mai tarziu luni 06 septembrie este gata.
            Pe 04 septembrie trebuia sa plec intr-o noua delegatie timp de o saptamana si de aceea le spun sa o faca bine ca le mai dau o saptamana, dar vreau ca pe 13 la prima ora sa fie gata. Seful de atelier superbucuros ca i-am mai dat o saptamana, imi da toate asigurarile ca masina va fi gata pe 13.
            Pe 13 septembrie ajung in jurul orei 16 sa imi ridic masina. Si de aici au inceput surprizele.
            In masina aveam un praf de doua degete, mocheta era supermurdara ( s-au urcat ciobanii cu bocancii pe mocheta), iar exteriorul - nu mai zic. Il chem pe cel de la receptie sa vada ( eu le-am dus masina scoasa din spalatorie ), vine cu o carpa si se face ca sterge pe jos. Deschid capacul de la rezervor - busonul avea amprentele cu vopsea alba ale celui care a lucrat. Il trimit pe inginerul de la receptie sa curete busonul. Deschid portbagajul, lipsa o piulita fluture din aceea care prinde mocheta pe potbagaj. In fine imi aduce alta si plec.
            Am dus-o direct la servici cu gandul sa o spal cand am timp. Pe 15 septembrie, duc masina la spalatorie si surpriza : portierele din partea dreapta stropite cu fuller si intr-o parte gazate pana pe cupola (inclusiv o parte din cupola ), partea stanga a spoilerului fata + aripa stanga fata + capota stropite cu o substanta albicioasa pe care nu am identificat-o. M-am innegrit pe loc, ii sun si ma duc la ei. Despre scandalul pe care l-am facut nu mai vorbesc, cert este ca i-am facut ciobani pe toti si i-am amenintat cu OPC-ul.
            A doua zi duc masina, le scriu tot ce voiam remediat si, intr-un final iau masina partial polisata. Ma intreaba seful de atelier daca sunt multumit, ii spun ca nu pentru ca nu este normal sa lucram asa; si ca sa-i exemplific ii arat spoilerul fata pe care Dorel l-a sters, pe partea de plastic nevopsit i-a dat silicon, dar numai pana la jumatate ( ca doar atat era stropit).

            Concluzia mea este : fara Caremil!

            Caremil = neprofesionisti; lucreaza in bataie de joc;
            Am o experienta neplacuta cu ei, pe care am sa v-o relatez cat mai scurt cu putinta.
            Pe 11 august ma prezint la ei pentru injectia suplimentara cu ceara - dupa discutii insistente din partea lor legate de revizia pe care trebuie sa o fac avand 60000 km iau seara masina inapoi. Ma anunta ca m-au reprogramat pe 18 august ca s-au depistat urme de rugina pe aripa dreapta spate.
            Pe 16 august ii sun si le explic faptul ca in acea seara plec in delegatie si ca doresc sa o las de atunci la ei. Doamna de la receptie caroserii, destul de draguta accepta. Pe 17 august , doamna ma suna si ma informeaza ca Dacia a decis inlocuirea aripii drepte spate intrucat are rugina. Ei au piesa pe stoc, numai ca timpul de executie este de 12 zile lucratoare. Eu spun ok, ei se apuca de treaba.
            Dupa o saptamana trec pe la Cacaremil sa vad cum se prezinta masina - aripa veche era scoasa in locul ei fiind prinsa in puncte aripa noua. Dupa inca o saptamana, situatia se prezenta la fel, cu amendamentul ca era sudata si la partea inferioara data cu o vopsea cauciucata. Le spun ca nu mai sunt sigur ca o termina pana pe 02 septembrie ( in doua zile ), seful de atelier imi confirma si imi spune ca cel mai tarziu luni 06 septembrie este gata.
            Pe 04 septembrie trebuia sa plec intr-o noua delegatie timp de o saptamana si de aceea le spun sa o faca bine ca le mai dau o saptamana, dar vreau ca pe 13 la prima ora sa fie gata. Seful de atelier superbucuros ca i-am mai dat o saptamana, imi da toate asigurarile ca masina va fi gata pe 13.
            Pe 13 septembrie ajung in jurul orei 16 sa imi ridic masina. Si de aici au inceput surprizele.
            In masina aveam un praf de doua degete, mocheta era supermurdara ( s-au urcat ciobanii cu bocancii pe mocheta), iar exteriorul - nu mai zic. Il chem pe cel de la receptie sa vada ( eu le-am dus masina scoasa din spalatorie ), vine cu o carpa si se face ca sterge pe jos. Deschid capacul de la rezervor - busonul avea amprentele cu vopsea alba ale celui care a lucrat. Il trimit pe inginerul de la receptie sa curete busonul. Deschid portbagajul, lipsa o piulita fluture din aceea care prinde mocheta pe potbagaj. In fine imi aduce alta si plec.
            Am dus-o direct la servici cu gandul sa o spal cand am timp. Pe 15 septembrie, duc masina la spalatorie si surpriza : portierele din partea dreapta stropite cu fuller si intr-o parte gazate pana pe cupola (inclusiv o parte din cupola ), partea stanga a spoilerului fata + aripa stanga fata + capota stropite cu o substanta albicioasa pe care nu am identificat-o. M-am innegrit pe loc, ii sun si ma duc la ei. Despre scandalul pe care l-am facut nu mai vorbesc, cert este ca i-am facut ciobani pe toti si i-am amenintat cu OPC-ul.
            A doua zi duc masina, le scriu tot ce voiam remediat si, intr-un final iau masina partial polisata. Ma intreaba seful de atelier daca sunt multumit, ii spun ca nu pentru ca nu este normal sa lucram asa; si ca sa-i exemplific ii arat spoilerul fata pe care Dorel l-a sters, pe partea de plastic nevopsit i-a dat silicon, dar numai pana la jumatate ( ca doar atat era stropit).

            Concluzia mea este : fara Caremil!

            Caremil = neprofesionisti; lucreaza in bataie de joc;
            Am o experienta neplacuta cu ei, pe care am sa v-o relatez cat mai scurt cu putinta.
            Pe 11 august ma prezint la ei pentru injectia suplimentara cu ceara - dupa discutii insistente din partea lor legate de revizia pe care trebuie sa o fac avand 60000 km iau seara masina inapoi. Ma anunta ca m-au reprogramat pe 18 august ca s-au depistat urme de rugina pe aripa dreapta spate.
            Pe 16 august ii sun si le explic faptul ca in acea seara plec in delegatie si ca doresc sa o las de atunci la ei. Doamna de la receptie caroserii, destul de draguta accepta. Pe 17 august , doamna ma suna si ma informeaza ca Dacia a decis inlocuirea aripii drepte spate intrucat are rugina. Ei au piesa pe stoc, numai ca timpul de executie este de 12 zile lucratoare. Eu spun ok, ei se apuca de treaba.
            Dupa o saptamana trec pe la Cacaremil sa vad cum se prezinta masina - aripa veche era scoasa in locul ei fiind prinsa in puncte aripa noua. Dupa inca o saptamana, situatia se prezenta la fel, cu amendamentul ca era sudata si la partea inferioara data cu o vopsea cauciucata. Le spun ca nu mai sunt sigur ca o termina pana pe 02 septembrie ( in doua zile ), seful de atelier imi confirma si imi spune ca cel mai tarziu luni 06 septembrie este gata.
            Pe 04 septembrie trebuia sa plec intr-o noua delegatie timp de o saptamana si de aceea le spun sa o faca bine ca le mai dau o saptamana, dar vreau ca pe 13 la prima ora sa fie gata. Seful de atelier superbucuros ca i-am mai dat o saptamana, imi da toate asigurarile ca masina va fi gata pe 13.
            Pe 13 septembrie ajung in jurul orei 16 sa imi ridic masina. Si de aici au inceput surprizele.
            In masina aveam un praf de doua degete, mocheta era supermurdara ( s-au urcat ciobanii cu bocancii pe mocheta), iar exteriorul - nu mai zic. Il chem pe cel de la receptie sa vada ( eu le-am dus masina scoasa din spalatorie ), vine cu o carpa si se face ca sterge pe jos. Deschid capacul de la rezervor - busonul avea amprentele cu vopsea alba ale celui care a lucrat. Il trimit pe inginerul de la receptie sa curete busonul. Deschid portbagajul, lipsa o piulita fluture din aceea care prinde mocheta pe potbagaj. In fine imi aduce alta si plec.
            Am dus-o direct la servici cu gandul sa o spal cand am timp. Pe 15 septembrie, duc masina la spalatorie si surpriza : portierele din partea dreapta stropite cu fuller si intr-o parte gazate pana pe cupola (inclusiv o parte din cupola ), partea stanga a spoilerului fata + aripa stanga fata + capota stropite cu o substanta albicioasa pe care nu am identificat-o. M-am innegrit pe loc, ii sun si ma duc la ei. Despre scandalul pe care l-am facut nu mai vorbesc, cert este ca i-am facut ciobani pe toti si i-am amenintat cu OPC-ul.
            A doua zi duc masina, le scriu tot ce voiam remediat si, intr-un final iau masina partial polisata. Ma intreaba seful de atelier daca sunt multumit, ii spun ca nu pentru ca nu este normal sa lucram asa; si ca sa-i exemplific ii arat spoilerul fata pe care Dorel l-a sters, pe partea de plastic nevopsit i-a dat silicon, dar numai pana la jumatate ( ca doar atat era stropit).

            Concluzia mea este : fara Caremil!
            Last edited by DPDANCH; 20 September 2010, 13:48. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Nu era nevoie sa ne povestesti de trei ori aceeasi chestie omule !!! Am inteles punctul tau de vedere, si nici eu nu am fost multumit de serviciile firmei respective ...
              http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ul_meu-t22912p3.html

              Comment


              • #8
                Originally posted by cat_alex52 View Post
                Nu era nevoie sa ne povestesti de trei ori aceeasi chestie omule !!! Am inteles punctul tau de vedere, si nici eu nu am fost multumit de serviciile firmei respective ...
                Scuze!
                Din greseala, am dat "undo" pe calc. si s-a mai dus de doua ori!

                Comment


                • #9
                  Stiu ca nu s-a mai scris aici din 2007 da nu voiam sa mai deschid un alt topic
                  Gasisem un filmulet cu Dorel la vulcanizare si mi-a placut tocmai de aia vi-l impartasesc si voua
                  http://www.*******.tv/ODXxrACLtCF/Do...a_de_Opel.html
                  (4 tun ning)

                  Comment


                  • #10
                    nu avea sens filmul aici, pt ca nu se stie service-ul si chiar daca s-ar sti, nu e din iasi. ar fi mers mai bine la sectiunea "filmulete auto".
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      Salutare!

                      Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat referitor la un service de calitate?
                      Ca sa nu plictisesc pe toata lumea cu povestea, cei interesati pot citi aici.

                      Comment


                      • #12
                        Salutare. As dori o recomandare de la un client multumit de un service gpl in Iasi.
                        Am nevoie de o revizie a instalatiei montate pe un Logan 1.4/2004 cu o eventuala inlocuire a tuturor furtunaselor de pe acolo si o relocare a rampei de injectoare care dupa parerea mea a fost montata cu stanga la momentul instalarii, in 2007. Si daca se cunosc si ceva preturi estimative, ar fi excelent.
                        Va multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by sorin_ush View Post
                          Salutare. As dori o recomandare de la un client multumit de un service gpl in Iasi.
                          Am nevoie de o revizie a instalatiei montate pe un Logan 1.4/2004 cu o eventuala inlocuire a tuturor furtunaselor de pe acolo si o relocare a rampei de injectoare care dupa parerea mea a fost montata cu stanga la momentul instalarii, in 2007. Si daca se cunosc si ceva preturi estimative, ar fi excelent.
                          Va multumesc.
                          Consulta-l pe userul moog. Sfatul meu.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google