Logan 2 Si Sandero 2 In Teste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2 Si Sandero 2 In Teste

    http://www.realitatea.net/dacia-loga...foto.html#view


    se pare ca se grabesc cu lansarile ! ce parere aveti ?
    Don`t drink and drive.....just Smoke and Dive !! NO SMOKING !!

  • #2
    Oare o fi chiar atat de costisitor sa adopte un sistem de prinde cu 5 prezoane?
    Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

    Comment


    • #3
      Bara spate se pare ca e aceeasi ca la PH2,sau cel putin asemanatoare,oglinzile la fel.....botul este copiat dupa Sandero....aspteptam sa vedem ce o sa iasa/

      Comment


      • #4
        Originally posted by retro 590 View Post
        Oare o fi chiar atat de costisitor sa adopte un sistem de prinde cu 5 prezoane?
        Au stocul de jante prea mare, trebuie sa le foloseasca la ceva
        Si oricum, sunt multe alte masini in 4 prezoane.

        Comment


        • #5
          Originally posted by retro 590 View Post
          Oare o fi chiar atat de costisitor sa adopte un sistem de prinde cu 5 prezoane?

          Ma intreb daca stii din ce cauza se pun 3..4 sau 5 prezoane la masina? Un plan este sustinut perfect in minimum 3 puncte, 4 si 5 sunt pentru siguranta, din punctul meu de vedere la o masina care are viteza maxima sub 190 km/h (si aia atinsa cand se termina autostrada) nu vad rostul celor 5 prezoane. Sau il vad, sa ai cu ce te lauda in parcare, aceeasi problema si cu discurile de frana pe spate.

          Singura problema care o mentin este garda la sol care mie mi se pare ca le place sa o mareasca.

          Comment


          • #6
            Melcule, garda la sol e direct proporţională cu gropile din romanica. Cu cât gropile sunt mai mari, cu atat garda la sol e mai mare.

            Sent from my HTC Wildfire using Forum Runner

            Comment


            • #7
              Originally posted by o8MeLC View Post
              Ma intreb daca stii din ce cauza se pun 3..4 sau 5 prezoane la masina? Un plan este sustinut perfect in minimum 3 puncte, 4 si 5 sunt pentru siguranta, din punctul meu de vedere la o masina care are viteza maxima sub 190 km/h (si aia atinsa cand se termina autostrada) nu vad rostul celor 5 prezoane. Sau il vad, sa ai cu ce te lauda in parcare, aceeasi problema si cu discurile de frana pe spate.

              Singura problema care o mentin este garda la sol care mie mi se pare ca le place sa o mareasca.
              clio meu are 4x100 si merge 250 cu vant din spate
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                Originally posted by nichita2009 View Post
                http://www.realitatea.net/dacia-loga...foto.html#view


                se pare ca se grabesc cu lansarile ! ce parere aveti ?
                cum sa nu se grabeasca daca nu mai merge treaba cu logan asta vechi......
                macar de-ar lucra si ei la o antifonare mai buna..... si 1.2TCe pe logan......
                ar fi tare sa puna 1.0(77cp) ca-n Brazilia, dar pe benzina, nu pe etanol!

                Comment


                • #9
                  pe benzina va avea 65 nu 77cp
                  ai lua logan benzina de ~60 cai?
                  sigpicMy ride

                  Comment


                  • #10
                    ai lua logan benzina de ~60 cai?
                    Cu motor de 1.0, probabil are consum mic in oras.
                    Opel Agila exista si cu motor de 1.0 si 65 CP. Pana la urma, multi merg doar in oras, asa ca, de ce nu?

                    Comment


                    • #11
                      @DeLuXe: da! nu am nevoie de viteza mai mare de 120-130! si asta foarte rar!
                      mergea Dacia 1300 cu 54 de cai cu 130! )

                      Comment


                      • #12
                        Sa te vad eu cum depasesti tu tirul cu 65 CP...eu tremur cu 75 CP si in viteza a 4-a.
                        Sau iti iei 2 masini 1 de oras alta de afara recomand bmw 330 D sau A4 cu motor de 2.5 TDI

                        As fi preferat si eu 5 prezoane pt simplul fapt ca se gasesc mai usor decat cele cu 4
                        Last edited by Nytro; 29 June 2012, 10:51. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          sau iti iei 2 masini 1 de oras alta de afara recomand bmw 330 D sau A4 cu motor de 2.5 TDI
                          E chiar recomandat ca toti posesorii de Logan sa aiba in curte si un BMW, nu stiai?

                          Vinzi Loganul si platesti impozitele pentru motorul de 3 L de la BMW 330 pe cativa ani.

                          By the way, eu recomand un X5 3.0d din gama BMW.

                          BMW de 2900 cmc- 2.333 de lei impozitul pe 2011.
                          Ieftin ca braga.
                          Last edited by mr.K; 29 June 2012, 11:18. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Nytro View Post
                            Sa te vad eu cum depasesti tu tirul cu 65 CP...eu tremur cu 75 CP si in viteza a 4-a.
                            stai linistit ca am 1.2 si dau si a 3-a in depasiri!
                            am depasit si in urcare(la munte) cu masina plina(5 pers + bagaje full) cu treapta 1 un tir(6000rpm)! daca stii sa exploatezi un motor, te descurci si cu mai putini cai!

                            Comment


                            • #15
                              da bine ))
                              Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google