Timisoara Revine In Campionatul National De Raliuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Timisoara Revine In Campionatul National De Raliuri

    Dupa patru ani de exil, Raliul Banatului se intoarce la Timisoara, ca etapa in Campionatul National. Spre deosebire de editiile precedente, cursa este organizata acum de Erwin Weber. Programat pentru perioada 24-26 aprilie, Raliul Banatului va fi a doua etapa a sezonului, dupa Raliul Brasovului (13-15 martie). Ambele se vor desfasura pe asfalt.

    Calendarul pe 2009 mai include alte sase etape: Iasi (22-24 mai / macadam), Cluj (19-21 iunie / asfalt), Sibiu (17-19 iulie / macadam), Tara Barsei (21-23 august / macadam), Arad (25-27 septembrie / macadam), Arges (30 oct - 1 noiembrie / macadam).

    O alta noutate o reprezinta etapa de la Arad, care va inlocui Raliul Hunedoarei, pentru care fostul campion Mihai Leu detine licenta. Cat priveste etapa banateana, anii trecuti aceasta s-a desfasurat in jurul Resitei.
    Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

  • #2
    nu vreau sa fiu "gica contra", dar etapele de la resita ar fi fost mai faine decat 4 treceri pe aceeasi speciala la surduc. pacat ca nu s-au inteles sa combine etapele de timisoara cu resita si arad. sau sa faca 3 raliuri separate, era si mai fain. oricum, ca idee, o sa fiu prezent si la surduc si la arad. ca spectator...
    deschidem astfel lista spectatorilor la cele doua raliuri
    Last edited by Seba; 6 April 2009, 10:52.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Te pomenesti ca va trebui sa mutam data intalnirii nationale la Sibiu pentru raliu...
      Ţăranul de la oraş e cel mai prost animal.

      Comment


      • #4
        n-ar fi rau
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Raliul incepe vineri, 24 aprilie, la Timisoara cu proba de viteza pe circuit inchis. Acesta va fi punctul culminant al primei zile si se doreste a fi un spectacol automobilistic de exceptie in zona Stadionului "Dan Paltinisan, intre orele 16 si 19. A doua zi spectacolul se muta in zona montana a Judetului Timis, unde se vor desfasura cele 14 probe speciale in cadrul carora, de la ora 9, concurentii se deplaseaza contra cronometru pe drumuri inchise circulatiei publice pe traseul: Lugoj - Criciova - Crivina - Nadrag - Hauzesti - Fardea - Mitnic - Dragsinesti - Surduc. Parcul service din Lugoj va fi amplasat in incinta societatii Honeywell de pe Calea Fagetului, unde spectatorii pot vedea lupta tehnicienilor cu le pentru repararea masinilor in timpul cursei. La bordul bolizilor vor fi piloti de exceptie ai automobilismului romanesc si international, printre care campionul national Jarko Miettinen (Finlanda), vicecampionul national Gerg� Szabo (Ungaria), Marco Tempestini (Italia) si altii...

          IAta si harta cu traseul superspecialei de vineri de la Timisoara.
          Attached Files
          Last edited by darksid3; 21 April 2009, 14:36. Reason: post consecutiv
          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

          Comment


          • #6
            hmmmm....se anunta "pestacol" la stadion. cel putin 4 puncte de drift pe traseu. "blana" legala care face bine la suflet ce-ti poti dori mai mult pt un inceput de week end?
            raspuns: sa participi activ
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #8
              super pozele...............

              Regulament 5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

              Sa nu zici ca nu te-am avertizat. Data viitoare ai "premiu"
              Last edited by darksid3; 24 April 2009, 20:00.
              sigpic #

              Comment


              • #9
                Faine poze,sunt si ceva filmari de la cursa?Evenimentul per ansamblu a fost beton,un derapaj necontrolat,o baliza(sau cum i-o zice!!)sparta,dar pacat ca-s cam rare asemenea evenimente.

                Comment


                • #10
                  Gergo Szabo câstigă Timiş Rally-Realitatea Tv



                  Astăzi a avut loc a doua şi ultima zi a celei de-a doua etape a Campionatului Naţional de Raliuri Dunlop, Timiş Rally-Realitatea TV. Fiind programate 14 probe speciale pentru această zi, echipajele au parcurs doar 12, 2 dintre ele fiind anulate, motivele invocate de organizatori fiind problemele de comunicaţie. Pornind din postura de lider al clasamentului general, Claudiu David retrogradează pe 2 pe prima probă a zilei în favoarea lui Marco Tempestini. Următoarea specială avea să aducă un nou lider, în persoana lui Bogdan Marişca, iar David cade pe 3. PS 4 este anulată, iar pe PS 5 nu apar modificari în clasament. Dup înca doua probe parcuse, 6 şi 8 (7 este anulata), Vali Porcişteanu urcă pe 3, ecartul dintre el şi David fiind de doar 0.8 secunde. Pe PS 9 Tempesta recuperează prima poziţie, pe care însă o pierde pe PS 10. Pe PS 11 Gergo Szabo reuşeşte să urce pe 3, urmând ca două încă două speciale să se instaleze la şefia clasamentului. Marişca rămâne pe locul secund, iar Tempesta cade pe patru, având probleme cu cutia de viteze. Înaintea penultimei speciale, primele patru echipaje erau despărţite de doar 3.9 secunde. Pe PS 14 Bogdan Marişca cedează din cauza presiunii şi iese în decor, abandonând. Ultima probă nu aduce nici o schimbare, podiumul final al Timiş Rally-Realitatea TV fiind format din Gergo Szabo, Vali Porcişteanu şi Marco Tempestini.

                  La grupa A s-a impus Edwin Keleti, fiind urmat de Ernest Mulner şi Lucian Gîrbacea Jr. La H victoria îi revine lui Valentin Banciu, urmat de Alin Marginean şi Florin Staici. La Cupa Dacia cel mai rapid a fost Vlad Cosma, al doilea a fost Mihai Lacatuş şi al treilea Ladislau Szekely, iar la juniori locul 1 îi revine lui Lucian Gîrbacea Jr, urmat de Alina Bunica şi Vlad Cosma.

                  Clasament Timiş Rally-Realitatea TV:

                  1. Gergo Szabo/Zoltan Kohler - Mitsubishi Lancer Evo IX 52:13.7
                  2. Valentin Porcişteanu/Dan Dobre - Mitsubishi Lancer Evo IX +6.9
                  3. Marco Tempestini/Dorin Pulpea - Peugeot 207 Super 2000 +15.7
                  4. Dan Gîrtofan/Eugen Rotaru - Subaru Impreza N14 +58.1
                  5. Claudiu David/Mihaela Beldie - Mitsubishi Lancer Evo IX +1:12.9
                  6. Daniel Ungur/Tony Avram - Subaru Impreza N15 +1:59.4
                  7. Edwin Keleti/Victor Ponta - Renault Clio RS +3:56.4
                  8. Horaţiu Savu/Ciprian Petcu - Mitsubishi Lancer Evo IX +4:15.7
                  Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                  Comment


                  • #11
                    Interesant.

                    Tre' să ai ceva fonduri, şcoli de pilotaj la activ şi istoric de karting ca să ajungi la aşa ceva? Că de mult mă frământă "problema" asta...

                    Comment


                    • #12
                      in primul rand trebuie multi bani. restul le rezolvi pe parcurs. dar mai intai de tote, bani gramada. gandeste-te ca titi aur nu se da anul asta ca nu are bani, la fel si adrian raspopa. ori daca astia nu stiu sa piloteze...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #13
                        Aha.. ştiam eu oh well, mă mulţumesc cu admiratul for now

                        Comment


                        • #14
                          am uitat sa-ti zic, dupa e faci rost de bani (multi bani), poti sa faci cursuri de pilotaj, te dai la cupa logan (e excelenta pt inceput, masina nu e prea puternica, te obisnuiesti cu atmosfera, cu traseele, inveti sa ataci un viraj, sa controlezi un derapaj), apoi poti trece pe grupe avansate, N, A, apoi H. N sunt masini de uzina, A au ceva modificari la motor, cutie, iar H e grupa maximelor modificari, nu te intreaba nimeni de sanatate acolo.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #15
                            filmulete nimic ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google