Relocare/mutare Baterie In Portbagaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    la vechea dacie aveam una de tractor in portbagaj pe cablu de sudura , dela gros , iarna nu aveam probleme la pornire plus ca erau moca ... daca te ajuta cu ceva

    Comment


    • #17
      Exact calculul lungimea si tipul cablului ma doare. Suport si alte chestii conexe le oi face eu. La trasul cablului iarasi imi da cu virgula.
      Am sa intreb ce si cum si la itp dar aceasta modificare daca o fac nu voi schimba cu nimic locatia originala si nici nu vad de ce as ramane fara talon la control.
      Pentru amatorii de opinii gratis , deranjante de genul prostii/tranti m ar vaca etc va rog sa va abtineti si daca luati o pozitie fata de doleanta mea sa o argumentati temeinic cu documentatie

      Apropo de luat foc bunatate de masina, imi aduc aminte un topc vechi in care din cuza umezelii de sib scaunul fata mufele cu pricina au facut scurt si a dus la elicopterebin bord si parca si fum. Orice modificare fac o fac documentata, si sper sa dau pese cineva ce a facut asta sau cineva cu diploma de electrician

      Ps: loganurile de raliu stiu ca au modificarea

      Pps: pe ebay se gasesc kituri complete dar sar de 100£ si sunt dedicate unor modele
      Last edited by raoulserban; 25 July 2014, 22:43. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        stie raoulserban ce stie, se simte diferenta daca pozitionezi bateria in spate.
        din pacate, nu merita efortul din cauza pozitionarii, riscul sa se scurga acid in portbagaj rezultand rugina, tragerea cablurilor de plus si masa pana in fata la motor, trecerea lor in compartimentul motor...
        trebuie cel putin doua sau trei de plus, vreo doua de masa si sa fie groase.
        nu se justifica pret, efort...
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #19

          Comment


          • #20
            Materialele recomandate;
            -conductor H07V-K, sau MYF 25mmp, (doua bucati x3m pana in compartimentul motor)
            -tub copex ignifugat 16, prin care treci fiecare conductor, pentru evitarea neplacerilor.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              E ușor de dat o dimensiune de cablu " după ochi" . Nu am intenția de a jigni pe cineva, o spun pt ca sunt electrician si știu despre ce e vorba.
              Trebuie văzut mai întâi ce consum ai pe mașina, sau varianta mai ușoară, ce secțiune are fiecare cablu care pleacă de la borna de plus. Poți sa-ți faci o idee despre secțiunea necesară. Poți face o priza de masa pe caroserie in portbagaj care te scuteste de al 2-lea cablu ( la logan 2 ai pe fiecare parte, lângă stopurile spate). De preferat e sa alegi un traseu unde nu mai exista si alte cabluri. Mai greu e de trecut in compartimentul motor, recomandat printr-un manson de cauciuc. Ca si tip de conductor îți recomand VLPY, sunt cabluri pt autovehicule ( nu am văzut mai mari de 16mmp la noi) sau MYF conductor pt Instalații electrice. De preferat ar fi cu izolatie rezistența la foc
              Conexiunile trebuiesc făcute obligatoriu cu papuci de cablu cu sertizare
              Suportul bateriei e ușor de făcut din cornier de AL
              My Ride sigpic

              Comment


              • #22
                Okeyyyy...si unde gasesc cabluri de genul acesta

                Comment


                • #23
                  In Timișoara chiar nu știu. Caută pe la magazinele de materiale electrice
                  My Ride sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Iti trebuie un cablu pentru plus, pentru grosime iei ca model cablul existent pe masina; sau calculezi consumul maxim (electromotor plus cateva becuri plus un coeficient de siguranta) si afli sectiunea.
                    Te duci cu acel cablu pe langa prag si iesi spre motor pe langa trecerea facute din fabrica, o sa-ti mai trebuiasca inca o garnitura din aia de cauciuc. La trecerile prin caroserie sunt riscurile cele mai mari. Ar fi bine sa dublezi izolatia cablului cu un tub tip 'copex'.
                    Masa o prinzi imediat langa locul unde pui bateria.
                    Unde vrei s-o pui in portbagaj, mai exact? S-o plasezi central, in dreptul puntii, e cam aiurea, iti mananca din spatiu. Poate in locul rotii de rezerva?

                    Comment


                    • #25
                      Ca idee e o idee proasta. Si cand spun asta o spun in cunostinta de cauza. Mutarea nu imbunatateste nimic. Ganditi-va ca lungirea cablurilor inseamna greutate suplimentara si risc crescut de scurtcircuit. Mai mult sa sa transmiti curent continuu prin cablu nu e acelasi lucru cu a transmite curent alternativ, cablurile trebuiesc supradimensionate pt ca atunci cand actionezi demarorul consumul este substantial si trebuie sa ti cont si de caderea de curent in functie de lungime.
                      Pe scurt daca doresti sa faci o modificare fara avantaje evidente o poti incerca dar e pura pierdere de timp.
                      Evident daca doresti sa modifici loganul din dotare pt curse, ar fi o justificare...cu o singura precizare...tocmai un logan sa modifici pt curse?

                      Comment


                      • #26
                        Modifici ce ai sau ce îți permite buzunarul
                        My Ride sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Cochetez cu ideea de a ma da racingvin competitii dar e drum lung. Caut sa imbunatat3sc masina ici colo fctie de finant3 si idei, plus ca mesteritu e medicamentul meu pt greutatile vietii. Am terminat de modificat Transalpul si acum merit o masina custom mie. https://m.facebook.com/media/set/?se...1&l=87b2dff642

                          Comment


                          • #28
                            Daca mai tin bine minte, tata a avut o dacie 1100 si avea bateria in fata (in portbagaj). Ulterior a mutat-o in spate langa motor. Ce fel de cabluri o fi fost la masina aia?
                            ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by raoulserban View Post
                              Okeyyyy...si unde gasesc cabluri de genul acesta
                              La orice distribuitor care comercializeaza materiale electrice si care se respecta.
                              Originally posted by 2012 View Post
                              Iti trebuie un cablu pentru plus, pentru grosime iei ca model cablul existent pe masina; sau calculezi consumul maxim (electromotor plus cateva becuri plus un coeficient de siguranta) si afli sectiunea.
                              Asa cum am spus, sunt acoperitori cei 25mmp; daca un benzinar nu porneste cu asa conductor, atunci nu va porni nici cu unul de 50mmp.

                              Originally posted by 2012 View Post
                              Masa o prinzi imediat langa locul unde pui bateria.
                              Masa se conecteaza in locul cel mai apropiat posibil de electromotor; de ce oare?
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • #30
                                mi-a promis cineva ca vorbeste cu un electrician auto cu experienta in asa ceva sa ma ajute cu toate calculele si materialele.
                                Am sa merg pe carcasa pt baterie cu capac si voi cauta sa confectionez ceva mobil, adica vreau bacteria pe mijloc in portbajaj , langa scaune, si doar cand e nevoie sa o mut in capete (ideea mea)
                                Cablurile nu se pot trage printr-o gaura deja existenta in caroserie in compartimentul motor?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google