Primii Pasii Pentru Cursa/raliu Legal/a?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Primii Pasii Pentru Cursa/raliu Legal/a?

    Dupa 3 zile de cautari si mesaje fara nici un raspuns apelez la localnici pentru informatii.
    Pe scurt...sufar de criza varstei de mijloc, cu 10ani mai devreme ( in urma unui necaz am suferit un soi de iluminare) si vreau odata sa ma dau racing intr-un cadru organizat, sa mor impacat ca am incercat si am fost pilot pt. 1 zi (minim)
    Clar e nevoie de subsemnatul si o masina in mintile ei...dar de ce mai este nevoie ?
    pentru raliu am vazut o groaza ce cerinte(safety si alte dracovenii scumpe)...asa ca zicem pas si ne orientam catre ceva si mai local adresat amatorilor unde se poate participa cu o masina stock.
    Am inteles ca ar fi niste useri locali ce fac chestia asta, ii rog sa iasa la rampa si sa prezinte cu ce se mananca motorsportu pentru tonti

    ps: nu vreau topic NFS si bascalie, chiar vreau sa adun toate informatiile necesare

    Din ce am gasit, ca cerinte pentru masina la LoganCup ar fi urmatoarele si se invart in jurul a 4000-5000e
    Kit Macadam (5500 EURO)

    1. Roll bar
    2. Oale suplimentare amortizoare
    3. Scaune Toora+suporti scaune
    4. Centuri Toora
    5. Pedale
    6. Sprijin picior stang
    7. Volan Toora
    8. Reazam picioare copilot
    9. Extinctor interior+motor actionat din masina
    10. Intrerupator electric general
    11. Jante macadam Toora 15"
    12. Arcuri+amortizoare fata/spate
    13. Verso macadam
    14. Fuzete+rulmenti macadam
    15. Tiranti ranforsati
    16. Tampoane motor+cutie ranforsate
    17. Sigurante capota+portbagaj
    18. Scut 7 mm Dural
    19. Esapament
    20. Protectie conducte frana+benzina
    21. Protectie gat rezervor


    Kitul de asfalt (3900 euro)


    Cutie de viteze cu grup scurt - 1.640 euro
    Kit suspensie asfalt - 1.975 euro
    Calculator injectie - 200 euro
    Filtru aer Green - 64 euro
    Montaj kit - 1500 euro

  • #2
    si o poza dintr-un interior
    Attached Files

    Comment


    • #3
      am gasit prin posturi si topicuri si Loganuri gata preparate de curse(expensive pt mine, 7-9k euro)
      un exemplu de dotari si pret aici http://******ul.blogspot.fr/2010/11/...entean-de.html

      Comment


      • #4
        Cauta un pilot local si vorbeste cu el (o etapa de VTM sau raliu locala, gasesti si pe forum cativa) ca sa aflii despre bugetul necesar. Apoi mai ai siteuri ca http://www.autorally.ro/ sau http://2010.fras.ro/ pentru cerinte organizatorice.
        La viteza in coasta poti participa cu aproape orice coroapca cu rollcage dar sa ai acsca si combinezon. In loc de logan as da banii pe un bmw vechi, lada cu motor de fiat sau altceva similar, mult mai distractive la bani similari.
        Pana la masina, da banii pe o scoala de pilotaj si apoi pe echipamentul tau (casca, combinezon, ghete, centuri).
        Last edited by einstein1984; 29th July 2014, 07:53.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          am primit info pe privat sa caut VSS Racing Club, dar nu au site. Pe FB astept acceptul.
          Am vazut ceva afise cu goagal in care era mentionat si pt. amatori
          FRAS, ACR si alte site-uri ...dau informatia haotica. Trimit catre regulamente aprobari FIA, ar fi fost ceva sa prezinte tot.
          Scaune, rollcage , volan , centuri am observat ca trebuie sa fie FIA approved si in termen, sa nu fie expirate. Habar am cum poate expira asa ceva, sau cum se prelungeste valabilitatea.
          Rollcage-ul e destul de scump pt Logan, 800e fara montaj si se aduce de Mach1 sportmanagement sau ar mai fic eva firme care confectioneaza dar nu-s aprobate(cred). Pe fata nu deranjeaza rollcage-ul...ba pt siguranta mi l-as pune dar se pierd locurile din spate
          O masina special dedicata hobby-ului e o solutie...dar scumputa.
          Trebuia sa specific ca varianta buget, cu masina personala sa ma dau intr-o competitie de amatori. De amorul artei, de placere, de curiozitate, de vise

          Comment


          • #6
            Ai cam asa ... campionatul national de indemanare ... etapa la Cluj, campionatul national de slalom paralel la Sibiu astea mai aproape de tine ...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Concluzia este ca trebuiesc parale pt. chestii serioase, gen rally/coasta. Acolo nu ai ce cauta fara rollcage/scaune omologate /centuri si echipament
              Zice lumea ca masina nu trebuie inmatriculata/road legal ci doar race legal so...cum zicea cineva cu o coaja si ceva coco scoti o masina race ready la 300-4000e (poti chair gasi gata de cumparat) .Expensive hobby si greu cu sponsori si chiar si talent sa fii e greu cu afirmatul
              Pentru curiosi sau buzunare mici raman competitiile locale care includ si amatori, ori slalom si indemanare. Cerintele ar fi minime (casca/costum eventual scaun)
              Pe FB e clubul VSS Racing care ofera o oportunitate celor ca mine sa-si satisfaca curiozitatile/visele etc, sper ca baietii sa reuseasca sa faca un concurs in aug-sep la Arad sa vad cu ce se mananca
              Pentru amatori am inteles ca grupele se formeaza functie de caii putere ai masinilor
              Wish me luck

              Comment


              • #8
                Existau niste competitiii de promo rally pre vremuri, masina inmatriculata si casca trebuiau, si trebuia sa faci vreo 3 ca sa iei licenta de pilot. Nu stiu daca se mai organizeaza.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • #9
                  pentru localnici, la Arad e circuitul VIK .
                  Cautand sa gasesc schita circuitului si abordare pe viraje am vazut si 80SMD-ul la start
                  pentru cine vrea sa memoreze circuitul atasez poza
                  Attached Files

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google