21/22 Aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 21/22 Aprilie - TULCEA DRAG AUTO&MOTTO & TAXI DRIFT & MOTTO STUNTS

    Dupa un an competitional extrem de palpitant , revenim in 2012 cu drag alaturi de voi pe pista

    2012 aduce la start pe langa auto si pasionatii de motociclism , rezultant un spectacol pe cinste si plin de adrenalina atat pe piloti cat si pentru spectatori

    pe langa acestea prima etapa de la tulcea mai aduce demonstratii de drift si cascadorii motto

    programul evenimenimentului :

    sambata 21 aprilie - ora 09.00 - ora 21.00 - sesiune de calificari
    duminica 22 aprilie - ora 08.30 - ora 11.30 - sesiune de calificari
    - ora 12.00 - ora 14.00 - finale
    nota :
    - sesiunile de calificare pt moto si auto vor alterna astfel : 2 ore auto & 45 minute moto
    - pe platoul de la intrarea in aeroport , se vor desfasura demontratii de drift cu nelipsitul DRIFT TAXI
    - in caz de vreme nefavorabila , evenimentul se reprogrameaza pentru data de 12/13 mai

    suprafata de concurs

    - 2 benzi tratate cu lipici
    - 2 benzi netratate(suprafata - beton)

    Taxa de participare:
    - Categoria Street: 50 ron
    - Categoria Profi : 100 ron
    - Categoria Motto : 50 ron

    - Intrare public:
    - 15 ron (inclusiv concurentii!), cu gratuitate pentru persoanele sub 10 ani insotite de adulti si pentru persoane peste 60 ani
    - 10 ron - pt elevi si studenti ( pe baza carnetului de elev/student)

    pentru orice nelamuri , ne puteti contacta la adresa de mail : inscrieri@dragracing.ro

    [color=red]DRAG AUTO , DRAG MOTO , DRIFT , TAXI DRIFT , CASCADORII MOTO - DOAR PE AEROPORTUL TULCEA - 21/22 APRILIE


    Grupe de participare categoria STREET

    S1
    - pina la 1590 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
    - pina la 1000 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD
    - pina la 1500 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

    S2
    - intre 1591 cmc si 2200 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
    - intre 1001 cmc si 1399 cmc supraalimentat ,tractiune fata FWD si spate RWD
    - intre 1501 cmc si 1700 cmc diesel , tractiune fata FWD si spate RWD

    S3
    - intre 2201 cmc si 2980 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
    - intre 1400 cmc si 1600 cmc supraalimentat , tractiune fata FWD si spate RWD

    S4
    - intre 2981 cmc si 3800 cmc , NA , tractiune fata FWD si spate RWD
    - intre 1601 cmc si 2550 cmc supraalimentat , tractiune FWD
    - intre 1601 cmc si 2200 cmc supraalimentat , tractiune RWD

    S5
    - peste 3801 cmc NA , tractiune fata FWD si spate RWD
    - intre 2201 cmc si 3300 cmc supraalimentat tractiune RWD
    - peste 2551 cmc supraalimentat , tractiune FWD

    S6
    - pina la 2800 cmc supraalimentat tractiune AWD
    - pina la 4200 cmc NA , tractiune AWD
    - peste 3301 cmc supraalimentat , tractiune RWD

    S7
    - peste 2801 cmc , supraalimentat , tractiune AWD
    - peste 4201 cmc , NA , tractiune AWD

    S8
    - intre 1701 si 2000 cmc diesel FWD,RWD,AWD

    S9
    - peste 2001 cmc diesel FWD,RWD,AWD

    Grupe de participare categoria PROFI

    cam asta ar fi propunerile ,daca sunt discutii va rog doar strict la subiect

    AP1 - pina la 1600 cmc supraalimentat FWD
    - pina 3000 aspirat RWD,FWD

    AP2 - intre 1600 si 2600 supraalimentat FWD
    - intre 3000 si 4200 aspirat FWD,RWD

    AP3 - sub 2500 supra alimentat RWD sau AWD
    - peste 4200 aspirat FWD,RWD
    - peste 2600 supraalimentat FWD


    AP4 - peste 2500 supra alimentat RWD sau AWD

    AP5 - diesel


    Grupe de participare MOTO

    M1 - pana la 600 cmc NA
    M2 - intre 600 si 950 cmc NA
    M3 - peste 951 cmc NA
    M4 - turbo,nos,special
    * - obligatoriu costum de protectie complet

    in curand mai sosesc si alte detalii
Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google