Subaru Vs EVO

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    seba papi wrc vitaminizat la micul dejun? sau ce ai?
    oricum prea tareeeeee poza... o sa fac si eu una... mcvul meu in loc de subaru , restu evo...

    sigpic

    Comment


    • #17
      Mah...mai intervine si pilotul la faza asta, dar...una peste alta, ca si comparatie intre ele...eu zic ca e undeva la egalitate!
      Diferenta e facuta de pilot! (zic eu)!
      aham......Restul e LOGAN


      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

      Comment


      • #18
        diferenta dintre STI si EVO X clar e una subiectiva. Ca si performante sunt foarte apropiate. Mai nou a aparut si diferenta de forma a caroseriei hatchback/sedan, dar inainte nu era nici macar diferenta asta. Intr-o cursa intre ele diferenta o sa o faca intotdeauna piesa aia dintre volan si scaun.
        sigpic

        Comment


        • #19
          tare poza

          Comment


          • #20
            s-o credeti voi ca cu mici modificari la un subaru de showroom o sa conduceti aceeasi masina cu solberg vreo 3 sti-uri noi-noute valoreaza cat cutia de viteze de la subru de wrc. ala are 700Nm de la 1500rpm, ceea ce pe masina de showroom cu mici modificari n-o sa iasa decat cu pixul pe hartie. bagati tot la fel de multi bani ca si cand ati vrea sa va dati cu c4wrc sau focus wrc. a, ca aveti integrala de fabrica, e altceva. dar nu uitati un lucru, ca c4 si focus sa alerge in wrc, au trebuit construite minim 200 de masini pentru omologare, masini ce trebuie sa fi fost disponibile la vanzare publicului. asa zice regulamentul FIA. deci baza unui c4wrc a existat candva la vanzare. sigur nu cu 330cp, dar macar cu 250 si cu tractiune integrala.
            ontopic: alegerea intre evo si sti intotdeauna se face cu inima, nu cu creierul. cu inima as alege subaru, cu creierul as alege un focus wrc. sau chiar focus st/rs in loc de integrala de la subaru. nu de alta, dar in ultimele teste facute cu acelasi pilot, pe acelasi circuit, cu vreo 40 de masini, focus-ul tractiune fata a stat langa un sti de america de 340 de cai si integrala, vascocuplaje, electronica, maturi, maciuci. ma gandesc ca pe un sti de showroom, l-ar manca focus-ul pe paine. clar, nu pe macadam, unde e terenul de joaca al lui evo si-al lui sti.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              propun mutarea topicului intr-o sectiune adecvata directiei pe care a luat-o discutia.


              Seba nu te contrazic (esti mult mai bine informat decat sunt eu). Poate ca m-am si exprimat gresit , ideea era ca sti-ul de showroom "seamana" cu cel de wrc prin prezenta tractiunii integrale. Niciodata nu am inteles de ce nici ford nici citroen nici peugeot nu au scos o versiune 4x4, probabil ca politica de marketing e de vina si eventualele studii de piata.
              Si pentru ca ai zis de istorie si de masini care au facut istorie nu pot decat sa afirm ca daca as avea banii necesari maine m-as duce sa imi iau o delta . Am avut ocazia sa conduc una si am ramas iremediabil marcat de felul cum mergea cutia aia de conserva din 1900 toamna. Dizain...lipsa, imagine ... lipsa (pt majoritatea muritorilor de rand) comfort..... asa si asa , dar senzatie la volan ... priceless. Pentru restul exista un anumit card.
              sigpic

              Comment


              • #22
                sunt de aceeasi parere,suntem rau si daca tot ne place subiectul sa il mutam unde ii este locul .eu consider ca fiecare masina isi are cumparatorul ei.

                Comment


                • #23
                  nu stiu daca are rost, exista deja un topic cu "ce masina preferati", dar, hai sa zicem, mai deschidem unul "ce masina de raliu preferati". aici o sa ne rezumam la evo si sti.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    @Seba nu cred ca mai e mare lucru de zis legat de evo vs sti. Se tot zice de vreo cativa ani buni, inca nu s-a ajuns la nici o concluzie si nici nu cred ca se va ajunge vreodata. E prea subiectiva diferentierea.
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      am citit intr-o revista dedicata masinilor, ca subaru (nu mai stiu ce versiune) accelereaza mai repede decat franeaza
                      sigpic

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google