Variatii Voltaj!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Variatii Voltaj!

    Salut, am o statie de amplificare Mac mpx 2500 si un sub Mac box 112 ajutate de un condensator US Blaster 5473 iar bateria este cea originala Rombat calciu de 60Ah.Cu toate ca am condensator la anumite melodii farurile mai palapie ff putin tensiunea variaza intre 13-14v ... in momentul in care loveste soobwooferul.Minim am vazut 12.9. As dori sa stiu daca asta afecteaza cu ceva instalatia electrica si daca acest lucru poate sa dispara inlocuind bateria cu ceva mai mare.Dimineata pe frig porneste la prima cheie dar nu ... asa de usor .. cablul de masa poate sa genereza asta?Daca da cum pot sa curat papucii si cu ce sa dau pe ei pt un contact mai bun.
    Multumesc si un an nou fericit tuturor!!!
    Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

  • #2
    A mai fost un thread pe tema asta (ii palpaia farurile )
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu ma intereseaza palpaitul in ac moment ci daca variatia de voltaj, dorind sa aflu daca aceasta afecteaza cumva alternatorul.... sau alta piesa.
      Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

      Comment


      • #4
        cati amperi consuma statia ta? alternatorul la 1.6 cu clima si oglinzi electrice e de 110A. e normal cand va puneti zeci de mii de watti de subwoofere sa palpaie becul, chiar si cu o mie de condensatori, pt ca acel condesator nu produce curent, tot din baterie si alternator se incarca in pauzele de bass. de aia variatia de curent/tensiune nu va disparea. si normal ca in timp, blocul de redresare al alternatorului, daca lucreaza frecvent la peste 85% din capacitate, sa cedeze mai repede decat normal. consumatorii gen ecu, bec, casetofon, nu sunt afectati de aceste variatii, au stabilizatoare interne.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Pai statia a venit cu o siguranta pe ea de 25A....si am pus si una de 20A si merge deci consumul este sub 20A....... Statia are in pune 250wRMS si soobwooferu la fel ....nu cred ca este o putere foarte mare.... dar cred ca bateria mea este cam pe duca....Cand pornesc masina becurile de la plafoniera palpaie destul de tare ..... spre deosebire de palpaitul de la bass care ajunge la maxim 10% din intensitatea acelui moment.

          Si masina este cea cu AC si oglinzi incalzite deci alternatorul este de 110A ... si nu cree ca am cum sa-l folosesc la peste 85%
          Last edited by Astyle0392; 2 January 2011, 13:11. Reason: Automerged Doublepost
          Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

          Comment


          • #6
            Originally posted by Seba View Post
            cati amperi consuma statia ta? alternatorul la 1.6 cu clima si oglinzi electrice e de 110A. e normal cand va puneti zeci de mii de watti de subwoofere .............................
            Statia lui e ''nevinovata'', are in momentele de glorie un ~200W asa pe varfuri, si wooferul are 250W pe rms.

            Deci problema sigurat (nici nu trebuia sa pui condensator, adica nu era musai) nu e de la lipsa de curent de la baterie. Firele de alimentare sunt subdimensionate, masa nu e buna sau firele (+ sau/si minus) sunt au sectiune prea mica.
            Ai facut rau ca ai schimbat siguranta, las-o pe cea originala de 25A.
            Eu pe a mea am (asa are ea sigurantele) 2X25A si atac cu statia si difurile si wooferu si n-am treaba cu luminile sau alte cele.

            PS: si am baterie de 50Ah.

            Comment


            • #7
              Firele sunt de 20mm2 .... in cazul in care ar fi subdimensionate ... s-ar incinge..... nici macar nu au tendinta... eu tind sa cred ca ori bateria este cam pe duca..... ori cablul de masa.... este prea subtire!
              Urmeaza sa curat contactele ... si dupa sa adaug un cablu de masa..... dar problema mea este ca masina este in garantie.
              Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

              Comment


              • #8
                Pentru linistea ta suplimenteaza-ti cablul dintre minus si caroserie macar asa pentru o proba,si daca nu rezolvi nimic atunci gandeste-te sa-ti schimbi bateria.

                Comment


                • #9
                  Asta o sa si fac ... numai sa nu se lege de mine .... la revizie si garantie...
                  Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Astyle0392 View Post
                    Firele sunt de 20mm2 .... .............. ori cablul de masa.... este prea subtire!
                    .......................
                    Daca si firu de masa are 20 mmp e arhisuficient.
                    Cu motoru pornit nu e problema daca e bateria pe duca, duce alternatoru tot.
                    Vezi contactele sa fie OK.

                    PS: si pune siguranta de 25A inapoi. Cu cat siguranta este mai mica, cu atat poti avea caderi mai mari pe siguranta si sa-ti faca figuri (sa-ti palpaie becurile).

                    Comment


                    • #11
                      Am pus siguranta ... inca mai face .... cineva mi-a spus sa mai adaug un cablu de masa la alternator.... insa nu stiu unde gasesc un cablu deja sertizat.. pt asa ceva..... desi as putea sa sertizez si eu si sa cositoresc contactele as prefera unul gata facut.
                      O sa curat cat pot de repede contactele..... insa nu stiu cu ce.. am auzit de vd40... dar ramane de vazut
                      Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

                      Comment


                      • #12
                        Am curatat toate contactele....... am adaugat un cablu de masa .. tot mai face ...... variatia de voltaj pe care mi-o arata ... voltmetrul condensatorului este de 1.2v maxim ... cred ca e destul de mult .. cu faza scurta si aeroterma pornita ..... la relantiu am 14v iar in momenul in care basul loveste scade in jur de 13v minim 12.8v .. la o melodie destul de solicitanta;)
                        Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

                        Comment


                        • #13
                          Stie cumva cineva .. de unde pot sa cumpar un set identic de cabluri de alimentare si masa pt baterie si alternator? M-am gandit sa le dublez si nu sa le inlocuiesc.Multumesc!!
                          Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

                          Comment


                          • #14
                            nu prea ai cei face,tot asa o sa palpaie datorita consumului prea mare ,electrica masinii nu e calculata la un consum mai mare decat cel pe care il area masina stock de obicei se mai monteaza o baterie dar.... si asta trebuie incarcata,si iar intervine electrica masinii care nu te ajuta .........sper ca intelegi ceva din ce zic

                            Comment


                            • #15
                              O sa ma duc la un electrician sa verifice .. conexiunile .. si .. o sa pun o baterie mai mare .. atunci nu cred ca o sa fie probleme... ramane de vazut in timp.
                              Multumesc
                              Ești prost și vrei să te remarci?Aprinde proiectoarele!Ești cel mai prost?Aprinde și stopul de ceață! © ™

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google