off-topic: nu mai lucrez demult la conti. am lucrat insa 3 ani la ei, pe masinile de verificat anvelope. adica parametricam programele de test, faceam calibrarile, intretinerea, validarile de produs, reparatii...
de la inceputul lui 2005 lucrez in electronica auto. usor-usor incep sa uit deja ce-am invatat la conti
on-topic: se poate sa fie diferenta de greutate chiar si-n cadrul aceluiasi lot. se acepta 0.5% dezechilibru static (adica 0.5% abatere de la masa prevazuta in specificatii) pana la 0.7%. daca ai 0.9% deja poti sa arunci guma.
					de la inceputul lui 2005 lucrez in electronica auto. usor-usor incep sa uit deja ce-am invatat la conti

on-topic: se poate sa fie diferenta de greutate chiar si-n cadrul aceluiasi lot. se acepta 0.5% dezechilibru static (adica 0.5% abatere de la masa prevazuta in specificatii) pana la 0.7%. daca ai 0.9% deja poti sa arunci guma.















 Maine o fac si p-ailalta.
 Maine o fac si p-ailalta. Iata cateva scule de prin vulcanizare:
 Iata cateva scule de prin vulcanizare:
 
							
						








 Oricum, cauza este starea drumurilor.
 Oricum, cauza este starea drumurilor.
							
						

 
							
						
Comment