Ce Sa Aleg 15' Sau 17'?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Sa Aleg 15' Sau 17'?

    Salut, as dorii sa stiu la ce sa ma astept daca imi pun jante de 17 pe logan. Aici ma refer in primul rind la politie si partea legala (nu-mi place sa dau spaga) si in al doilea rind cum afecteaza fiabilitatea masinii (directia este afectata?, rulmentii spate/fatza au de suferit, capete de bara tot felul de prostii tehnice). Va multumesc

  • #2
    Dezavantaje:
    - preturi imense la un cauciuc pe 17', te indoaie, si nu cred ca o sa iti pui matador sau guliver
    - viteza care o sa ti-o indice in bord nu v-a mai fi reala, desii nu prea este, o sa fie mai mare, asa ca ai grija la radare.
    - evident consum mai mare
    - evident articulatiile vor fi mai solicitate, astfel uzura fiind mai rapida

    avantaje:
    - daca le iei mai late o sa creasca si stabilitatea
    - o sa arate mai bine
    - nujtu...ar mai fi ?

    Toate aceste comentarii tin de parerea mea proprie si personala, nu trebuie sa urmezi ce-ti zic.
    P.S. La ce drumuri avem noi in romania...e cam nevoie de un balon mai mare la cauciuc...asa ca ar fi mai mult decat recomandate niste jante pe 15' cu balon mare, pt amortizarea socurilor.

    Comment


    • #3
      De 16 nu ar fii bune ?
      Its just a car ...

      Comment


      • #4
        gumele nu sunt exagerat de scumpe, la 3,5 mil gasesti goodyear f1
        iar viteza care nu va mai fi reala...tomu probabil e ghicitor si stie ca vrei sa-ti pui talon de 60, ca altfel cu talon de 45 si late de 205 o sa ai acelasi diametru ca si cu 185/65/15, ba chiar mai mici cu 16mm in circumferinta.

        Comment


        • #5
          Cumparati pe 15..alea pe 17 au multe dezavantaje(se duce directia rpd..etc)

          Comment


          • #6
            Multumesc pentru raspunsuri, voi alege de 15 prezinta cea mai buna optiune pt mine, nu-mi place sa stau cu masina prea des in service, inca o data VA MULTUMESC noroc

            Comment


            • #7
              Pui ce vrei tu , noi aici iti spunem parerea noastra si uni poate din proprie experienta , eu am vazut la cineva jenti de 15 era golanu si lasat putin jos si arata foarte bine
              Bart: I am through with working. Working is for chumps.
              Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Sooky View Post
                Cumparati pe 15..alea pe 17 au multe dezavantaje(se duce directia rpd..etc)


                Stii tu? Normal, se duce directia repede daca mergi cu masina la arat. Daca menajezi suspensia si nu dai ca nebunu' prin toate gropile, nu se intimpla nimic.

                Eu am schimbat rulmentii de spate la 80 000km si o bieleta de directie pe la 30 000 km, cind inca nu aveam roti mari

                Acum, pe astea de 17" am facut peste 20 000 km si n-a aparut nimic neobisnuit.

                Confortul este mult scazut, simti orice denivelare, insa stabilitatea e excelenta

                La 205/45/17 nu este diferenta de vitezometru. Anvelope Eagle F1 la dimensiunile astea gasesti cu 350 lei noi nooute cu factura si garantie
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Stau in bucuresti, asa ca nu am cum sa nu dau in gropi (traiasca domn' primar cu tot cu bordurile lui), merg destul de prudent dar tot iau cite una, mai ales la sinele de tramvai nu ai ce face, si cu 20 la ora o rupi, asa ca... cele de 15 sunt indicate stiind faptul ca cele de 17 se deformeaza mai repede decit astea mici. A inca o intrebare si sunt off topic aici asa ca va rog sa ma scuzati: Aveti idee cum sa facem sa nu mai troneasca plasticile de pe usi, bord etc ca este destul de enervant. NOROC SI MULTI KILOMETRII FARA INCIDENTE (inca o data scuze pt off topic)

                  Comment


                  • #10
                    O janta buna nu se deformeaza usor. Garantat.

                    off-topic: plasticele lucreaza in timp, nu ai ce sa le faci. trebuie sa te obisnuiesti, asa e la orice masina care are plastic la interior.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Nu e vorba ca de 17 se deformeaza mai repede doh, doar ca pe aia de 17 ai talon mai mic si la o lovitura in plin sunt mai multe sanse sa patesti ceva decat la un talon mai generos

                      Comment


                      • #12
                        Aceeasi parere am si eu ca pe 15" ii cel mai bine in primul rand nu ai probleme cu politia si sa fim seriosi.. oricat de bune ar fi drumurile tot vei ajunge.. odata sa mergi pe drumuri mai rele si atunci.. iti cam pare rau:|
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #13
                          Luati-va jante bune, se rupe masina si ele n-au nimic, proprie experienta
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Aici ai dreptate, dar calitatea costa.... mai mult de 20 de milioane nu dau nici sa ma bati cu biciu, vreau ceva bun, nou si frumos cit de cit ( decit sa-mi iau ceva sa nu-mi placa, mai bine nu le iau) am vazut unele frumoase de la marca Wolfrace. Aveti idee cit de bune sunt jantele facute de ei?

                            Comment


                            • #15
                              La banii aia mergi la Grigorescu si iei Toora Competizione pe 15" la 99e bucata. Muti bordurile de pe trotuare cu astea... Wolfrace sunt fita, dar ca majoritatea jantelor de fita sunt moi si grele.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google