Probleme De Omologare Jante Pe 16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Din pacate lucrurile nu sunt atat de simple. Doar o petitie semnata nu va ajuta cu nimic. In tara asta, din pacate, schimbarile se produc foarte greu si intotdeauna fortat. Ca sa putem schimba ceva trebuie sa facem rost de acte referitoare la posibilitatea de a fi echipate Loganurile cu alte dimensiuni de jante si anvelope in alte state din UE (in mod sigur Germania nu e un caz singular). După aceea, cu petitia si copii legalizate de pe respectivele acte facem o adresa oficiala la Dacia si la RAR (eventual trimisa prin intermediul unei case de avocatura) in care aratam discriminarea la care suntem supusi pentru simplul fapt ca traim in Romania si amenintam cu un proces si articole in presa daca nu se iau masuri pentru remedierea situatiei. E singurul lucru care ar putea sa-i sperie putin, mai ales pe cei de la RAR (am observat ca toti fug de procese ca stim noi cine de tamaie) dar si pe cei de la Dacia (publicitate negativa datorita expunerii faptului ca romanii sunt tratati inferior altor europeni, etc.). Exista o foarte mica posibilitate sa se rezolve la nivelul asta. Daca nu, proces pe motiv de discriminare (chiar daca fiecare stat isi stabileste regulile interne, dupa cum spunea cineva intr-una dintre postari), proces pe care am avea sanse sa-l castigam, mai ales ca, in ultima vreme si instantele din Romania au inceput sa fie sensibile la subiecte de acest gen (adica discriminare).Cam asta e. Deci, e nevoie de dovezi din alte state UE (sau non UE) unde se vinde Loganul, rabdare, hotarare si mult lobby (inclusiv la cluburile auto si presa de specialitate).

    Comment


    • #77
      Documentandu-ma despre folia de protectie autorizata si acte necesare acesteia pentru a nu-mi lua talonul am dat de asta: http://www.rarom.ro/RO/article--Ment...nale--204.html . Dupa cate am citit pe aici baietii de pe la RAR vor ceva "maruntis" in buzunare, bafta cu omologarea
      Last edited by FlorianYFL; 7 April 2010, 13:37.
      Nu-i bai...

      Comment


      • #78
        eu am discutat cu un baiat de la rar ca daca vreau jenti maimmari de 15 si alte anvelope va trebui sa ma duc la bucuresti si sa fac un test de dinamica. problema este ca testul costa minim 2000 lei din ce stia el.
        daca suntem 300 de oameni am strange bani care sa facem acest test in locul celor de la dacia. eu unu m-as baga decat sa dau banii pe amenzi
        pareri

        Comment


        • #79
          Testul respectiv esta partea a unei omologari INDIVIDUALE. Asta e prostia, cadrul legal cere ca fiecare masina sa fie testata, omologarea respectiva nu e transmisibila. Persoanele fizice nu pot face decat omologari individuale...
          sigpic
          ^Logan turbat (WIP)^

          Comment


          • #80
            A mai reusit cineva sa omologheze alte anvelope pe logan?
            De ceva vreme ma bate gandul sa trec pe 16, dar as vrea sa am omologare.
            Asta ma deranjaza cel mai mult la Dacia, ca ne trateaza ca pe niste NIMENI care le umplem buzunarele.

            Pe langa topic, vreau sa pun 205 cu 16. Cei care aveti ce recomandati 205/50/16 sau 205/55/16 ?

            Un dealer de anvelope imi spune ca oficial 185/65/15 se inlocuiesc cu 205/50/16.
            Acum anvelopa asta e un 10 mm mai mica in diametru decat cea stock, iar 205/55/16 e cu 10 mm aprox mai mare. Ambele s-ar incadra in limita de 3%

            Iar cu cele mai mici am alta pb. Oricum pe gps am cam 9% dif fata de vitezometrul masinii, daca mai pun si alea mai mici creste mai mult diferenta. Cu cele mai mari se mai propie un pic. O mica pb la cele mai mari ridica masina cu vre-o 5 mm fata de stock.
            Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
            http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google