Uzura Inegala Anvelope

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am facut si eu geometria la roti acum ceva timp am schimbat si gumele dupa cum vedeti erau mancate(in 4 saptamani ) cauciucurile alea tocite aveau dot 10 cumparate noi atunci... asta e sa fie invatatura de minte alta data...
    Poze- http://www.loganclub.ro/forum/un_gol...-t36435p3.html
    I changed her oil , she changed my life
    sigpic

    Comment


    • #17
      Buna ziua!
      Am o dacia logan din 2008. Am oservat, mai ales acum: la schimbarea cauciucurilor de vara cu cele de iarna, ca anvelopele mele de vara, rulate 4 ani, doar vara, sunt semnificativ tocite neuniform pe spate, partea exterioara mult mai tocita, fata de cele din fata care o duc bine. Mecanicul mi-a transmis ca puntea spate este fixa si ca nu prea am ce-i face. Ori s-o schimb. Aveti alte pareri ori solutii? Multumesc, astept raspunsul dumneavoastra!

      Comment


      • #18
        Originally posted by sn00pystyle View Post
        Buna ziua!
        Am o dacia logan din 2008. Am oservat, mai ales acum: la schimbarea cauciucurilor de vara cu cele de iarna, ca anvelopele mele de vara, rulate 4 ani, doar vara, sunt semnificativ tocite neuniform pe spate, partea exterioara mult mai tocita, fata de cele din fata care o duc bine. Mecanicul mi-a transmis ca puntea spate este fixa si ca nu prea am ce-i face. Ori s-o schimb. Aveti alte pareri ori solutii? Multumesc, astept raspunsul dumneavoastra!
        Aceasi problema am avut-o si eu. Dupa 25-30 mii km cauciucurile pe spate erau vizibil mai uzate decat cele pe fata, mai ales pe exterior.
        Intrebari la service, verificari unghiuri...nici un raspuns satisfacator!
        Aveam o banuiala, asa ca am cumparat doua cauciucuri noi, le-am pus pe fata, iar cele de pe fata, le-am mutat pe spate. Cu aceasta ocazie verific si manometrul pe care il aveam si pe care il foloseam in mod curent. Banuiala mea se confirma, in sensul ca manometrul meu indica cu 0,3 atm. mai putin, deci timp de 2 ani am umblat cu rotile sub presiune, deci de aici uzura exterioara a cauciucurilor. De atunci merg cu presiune corespunzatoare, mai ales in functie de anotimp, iar problemele au disparut.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google