Spalarea Anvelopelor Cu Jet Periculoasa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spalarea Anvelopelor Cu Jet Periculoasa?

    Am cumparat azi o jucarie de spalat masina si alte chestii care face 110 bari facuta de niste italieni care produc si instalatii industriale . Pe cutie si pe eticheta zicea sa nu indrept jetul spre anvelope ca e periculos, treaba de care nu am mai auzit pana acum.
    O cautare pe google si am dat de articolul asta si asta unde zice:
    German safety group Dekra has discovered that if a washer nozzle is held close to a tyre at very high pressure, serious damage can occur in five seconds.

    TyreSafe noted: "Even tyres that appear normal after being subjected to a pressure washer may have microscopic perforations, which can weaken the sidewall and cause a possible blow-out."

    Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz1sW92inY8
    Pare pertinent ce zic astia acolo, insa de ce nu mai vorbeste nimeni de asta? Oricum, ma face sa ma uit mai atent la ce fac baietii la spalatorie cu rotile mele.
    Propietarii de kaerchere au acelasi avertisment?
    34
    da, cred e periculos
    2.94%
    1
    nu cred ca dauneaza
    97.06%
    33

    The poll is expired.

    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

  • #2
    Pe chedere sa nu dai ca le paradesti . Stiu pe cineva care a insistat pe un cheder de golf de la 5 cm si i-a lasat o urma de exfoliere .

    Despre cauciucuri nu am auzit . Eu am karcher si nu scrie nimic despre subiectul asta .
    sigpic

    Comment


    • #3
      O prostie zic eu , cand duci masina la spalatorie pun aia jetu serios pe anvelope si nu sa intamplat nimic ...
      sigpic

      Comment


      • #4
        Am la servici un aparat pentru spalat masini super profi, ma doare mana daca tin pistolul in functiune mai mult de 2-3 minute si totusi nici un coleg nu s-a plans de efecte adverse asupra masinilor.
        Last edited by vasile78; 20 April 2012, 01:00.

        Comment


        • #5
          mie a reusit un pusti la spalatorie sa imi pocneaca colantul de pe capota pt ca a insistat mai mult si mai aproape pe un cookie de pasare decat trebuia ...cam la 2-3 cm de colant si poc .....era destul de puternic jetu..si asta l-a costat ...
          my ride - still under construction

          Comment


          • #6
            Acuma depinde de unde dai, de la ce distanta. Exista masini industriale pentru prelucrat Al
            care folosesc jet de apa de inalta presiune ca sa taie in Al. Presupun ca daca stai cu jetul la 1 cm distanta timp de cateva minute vezi si cu ochiul liber ce efecte are. Poate vezi si pana cum apare. Daca folosesti cu grija nu cred ca are ce sa faca.
            Am luat acum cativa ani un jet de karcher mare de spalatorie, de ala cat o masina de spalat, fix in muian de pe la 1 - 1,5 metri. Ochiul stang l-am simtit plin de nisip vreo doua zile. Desi apucasem sa il inchid.

            Comment


            • #7
              Din manualul unui aparat Kaercher.
              Attached Files
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Se refera la valve nu la cauciucuri einstein1984
                Last edited by FlorianYFL; 20 April 2012, 13:32.
                Nu-i bai...

                Comment


                • #9
                  E in functie de distanta si cum reglezi jetul. Cel putin la jantele din tabla (vopsite negru), in timp incepe sa ia stratul de vopsea. La jantele din aliaj e dicutabil, depinde cum sunt fabricate.

                  LE: Acum am vazut ca e vorba despre anvelope, de fapt, oricum, sa aveti ca idee ca si anumite jante pot fi afectate in combinatia "Substanta activa + jet puternic"
                  Last edited by darksid3; 20 April 2012, 13:45.
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by FlorianYFL View Post
                    Se refera la valve nu la cauciucuri einstein1984
                    Vehycle tyres/tyre valves in traducere ar fi anvelope auto/valve de anvelopa, adica si anvelope si jante.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      Deci daca ai tradus pe google e rau. Nu se traduce cum se scrie.

                      Traducerea ar fi: Valvele anvelopei/anvelopelor ale vehiculului.
                      Nu-i bai...

                      Comment


                      • #12
                        nici eu nu am auzit ca ar afecta cauciucul..mentionez ca si eu am karcher si solutie de spalatorie cu care spal si masina si cauciucurile si pe cauciucuri chiar insist destul de mult ca sa iasa cat mai negre..dar nu am observat niciun defect in structura anvelopelor
                        Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                        Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          E vorba de valve.Valva este in afara cauciucului si daca insisti cu jetul asupra valvei este posibil sa o fisurezi sau sa o tai.Ia pune mana la jet sa vezi ce iti ia pielea.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by FlorianYFL View Post
                            Deci daca ai tradus pe google e rau. Nu se traduce cum se scrie.

                            Traducerea ar fi: Valvele anvelopei/anvelopelor ale vehiculului.
                            Este anvelopele vehiculului si valvele anvelopelor. Unde ai vazut anvelopa cu 2 valve?
                            In cele 2 articole nu scria nimic de valve, ci de flancul anvelopei.
                            Last edited by einstein1984; 20 April 2012, 21:37.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #15
                              Bine fie ca tine. Nu mai are rost sa ma contrazic cu tine.
                              Nu-i bai...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google