Barum Brillantis Explozie In Timpul Montajului La Vulcanizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Barum Brillantis Explozie In Timpul Montajului La Vulcanizare

    Salutare,

    Am deschis acest subiect in ideea de a afla daca a mai patit cineva asa ceva cu anvelopele Barum Brillantis. In timp ce umfla anvelopa pentru a se aseza pe janta, a bubuit, ruptura de talon, s-a taiat de jos pana sus...baiatul de la vulcanizare a zis ca nu este prima anvelopa de acest fel care explodeaza la ei, unui client i-a explodat la primul semafor dupa vulcanizare...anvelopele sunt cele cu care a venit masina de noua, au 34000 facuti marea majoritate pe autostrada la viteze mari, nu au luat niciodata vreo groapa care sa fi provocat stricaciuni. Dupa intamplarea asta si povestile celui de la vulcanizare imi este teama sa mai merg cu aceste anvelope...
    Logan 1.4 Laureate, 2010

  • #2
    "......au 34000 facuti marea majoritate pe autostrada la viteze mari....." multumestei lui Dumnezeu ca nu a explodat atunci.....

    In alta ordine de idei explozia e posibil sa fi survenit in urma uzurii pneului sau avea un defect din fabricatie. Nu ar fi exclus acum ca acel meserias cu 4 clase de la vulcanizare sa fi uflat pneul mult peste cei 2 bari recomandati.

    Comment


    • #3
      S-au le-a afectat la montare. Nu este bine sa tot schimbi anvelopa de pe janta.

      E bine sa ai doua randuri de jante: unele cu anvelope de vara si un rand cu anvelope de iarna.
      sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

      Comment


      • #4
        Unii merg cu 210 km/h cu Loganul, cu anvelope stock (indice T) si tie ti-e ca s-au uzat Barum-urile de la viteze "prea mari" pe autostrada cu 1.4 ?
        Asa cum zic si colegii mai sus, ori a fost un viciu din fabricatie, lucru care mi se pare foarte grav, ori au fost prea des scoase/montate pe aceleasi jante, ori Dorel a gresit ceva...
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • #5
          Multumesc pentru sugestii, o sa imi cumpar inca un set de jante pentru cele de iarna, stiam ca nu e chiar ok sa le dai jos de pe jante des...chiar si asa nu mi se pare normal ca o anvelopa veche de 3 ani cu km aia sa cedeze in asemenea mod, asta denota calitatea foarte slaba a acestor anvelope.
          Logan 1.4 Laureate, 2010

          Comment


          • #6
            Tu nu te lua dupa ce a spus ala de la vulcanizare, a vrut si el sa-si gaseasca o scuza, trage un pic de inteligenta ta si fii deasupra unui lucrator la vulcanizare.
            Din punctul meu de vedere thread-ul e degeaba, i-a pocnit unuia cauciucul, nu e prima si nici ultima oara...

            Comment


            • #7
              Tu nu te lua dupa ce a spus ala de la vulcanizare, a vrut si el sa-si gaseasca o scuza, trage un pic de inteligenta ta si fii deasupra unui lucrator la vulcanizare.
              Din punctul meu de vedere thread-ul e degeaba, i-a pocnit unuia cauciucul, nu e prima si nici ultima oara...
              @vasile78 asa si acum tu cum ai fi stat deasupra inteligentei a lui ala de la vulcanizare ii cereai despagubiri ,hai sa fim seriosi ce ai scris nu are nici o logica ,si din punctul tau de vedere ar trebui inchis acest forum ca aici in afara de topicul cu ''Vanzatorii'' se mai discuta si alte probleme deficiente si tot ce sa mai discutat pe acest forum , ce cred eu constructiv dar vad ca din punctul tau de vedere ne interesant .

              Comment


              • #8
                Domnu' valentin2005, anvelopele sunt consumabile si se deterioreaza in functie de modul si conditiile de exploatare. Nu poti blama un brand (mai mult sau mai putin apreciat) pentru un incident izolat, de exemplu eu am patit sa mi se rupa vre-o doua prezervative Durex, asta inseamna ca brandul e de calitate indoielnica?

                Comment


                • #9
                  in primul rand apreciez ca ma respecti,,Domnu' valentin2005'' dupa 60% dintre piesele de pe o masina sant ,, consumabile '' si toate cedeaza din diferite cauze inainte de termen , nu fac comentarii cu privire la faza cu prezervativul ca nu fac obiectul acestei discutii.

                  Comment


                  • #10
                    Nu esti primul si nici ultimul. Am o cunostinta cu vulcanizare si la fel imi povestea de motrio. Dupa doua-trei bubuite asa, a refuzat sa mai monteze motrio. A luat legatura cu cineva de la un service dacia si i-a zis ca si ei au patit.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google