Mers Cu Cauciucul Desumflat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers Cu Cauciucul Desumflat

    Mi-a facut o bucurie unul noapte trecuta. Mi-a intepat cauciucul in lateral cu varful unui cutit. Nu am sesizat ca era cauciucul lasat, dar dupa ce am rulat probabil s-a deschis mai bine ruptura de 5mm si a inceput sa iasa aer. Am mers cam vreo 40 de metri, maxim a 2, sesizand ca masina tinde sa se opreasca singura. Am crezut ca s-a blocat ABS, dar nu aveam niciun indicator aprins pe bord. Atunci m-am dat jos si am vazut bucuria era pe partea care a stat la perete si nu am putut sa o vad initial. Anvelopa era desumflata blana, strivita de greutatea masinii. Am dat-o jos am dus-o la vulcanizare mi-a facut-o, am echilibrat-o este in regula. A pus petic la interior.

    Am o intrebare pentru patiti: Anvelopa este DOT iunie 2013, am pus-o pe masina in Septembrie 2013, anvelopa de vara ContiEco 5. Faptul ca am mers cu ea 40 de metri strivita de greutatea masinii i-a afectat proprietatile? Se impune sa iau alta ca sa nu am surprize?

  • #2
    la 40 de metrii rulati cu ea pe janta n-ar trebui sa fie probleme, totusi nu-s facute din papiote
    Daca optic nu prezinta cute, rupturi ale insertiei sau galme poti merge linistit

    totusi ce nu inteleg eu, ti-a pus petic pe flancul anvelopei sau pe banda de rulare ? daca e pe flancul anvelopei e cam cu cantec pentru ca e posibil sa-ti fi taiat si insertia din interior; treaba asta o vezi in timp, cauciucul se deformeaza nefiind intarit de insertie si face galma, de bubuit e cam greu de la o intepatura de 0.5-1 cm.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Problema mea este sa nu faca galma sau sa se desumfle iar usor. Decat sa stau toata ziua sa ma uit la ea mai bine iau una noua, mai ales ca restul sunt proaspete pe masina.

      Intepatura era fina, se vedea ca este facuta cu obiect ascutit, pe zona de curbura mai catre lateral, d-asta a pus petic. Daca era pe banda de rulare atunci ii punea dop.

      Grija mea vine de la rularea cu ea, sa nu se fi deteriorat structura de sarme.

      Comment


      • #4
        In timp probabil daca mergi cu viteza mare cand e cald afara pe autostrada de exemplu s-ar putea sa faci pana sau in cel mai rau caz sa bubuie cauciucul, parerea mea.

        Comment


        • #5
          Sfatul cel mai simplu de dat e sa iei o anvelopa noua. Eu as zice sa mai astepti, mai fa cateva mii de km cu ea, timp in care s-ar pronunta insertia deplasata din ea si n-ar mai fi dreapta.
          Pacat de anvelopa; si eu am stricat un pirelli winter carving nou, am luat un colt de piatra care mi-a rupt efectiv flanculde bagi degetul inauntru, 100% de nereparat.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            O sa o schimb acum sa fie de o varsta cu celelalte. Pe asta o trec ca rezerva la care n-am umblat de 6 ani. Nu imi pare rau de bani cat de situatia creata, cauciucurile erau noi, in stare foarte buna. Asta este, daca printre noi traiesc oamenii pesterilor care umbla cu cutitul la brau. Sa-i fie povara aluia de mi-a facut-o si mie.

            Comment


            • #7
              1) Pneurile nu se repara la gauri pe flancuri
              2) Sansele sa fie efcatat cordul anvelopei sunt mari, aia nu vezi decat la RX sau cand explodeaza si nu cred ca e cazul.
              Eu as schimba pneul.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                Cred ca einstein are dreptate!O poti folosi ca rezerva.Am avut o situatie asemanatoare,iar dupa reparatie pneul a cedat!Se pune petic cu plasa sau alte nebunii,dar pe talon nu o sa-ti garanteze nimeni 100% ca e ok!Cred ca e mai sigur pt tine sa eviti sa 'ii dai in gura' ca nu poti sti cand cedeaza!

                Comment


                • #9
                  Pentru liniştea, dar mai ales siguranţa ta cel mai bine este să o schimbi.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google