Anvelope Mai Late Pe Spate Decat Pe Fata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Scuze de offtopic: La Porsche de exemplu, ecartamentul spate e mai mare decat cel pe fata...in special la masinile cu motorul plasat spate sau central din motive lesne de inteles...dar am vrut eu sa fiu oaia neagra a thread-ului
    Last edited by darksid3; 30 October 2008, 09:04.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      La majoritatea masinilor cu tractiune fata ecartamentul fata e mai mare decat cel pe spate. Iar la masinile cu tractiune spate regula este, mai mare pe spate decat pe fata.
      Ideea principala este ca la Logan, ecartamentul spate este mai mic decat ecartamentul fata.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #18
        Regula la tractiune fata e clara, la tractiune spate nu e musai sa ai spatele mai lat.
        Last edited by Seba; 30 October 2008, 13:09.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          Deci inca un vis spulberat... Si eu vroiam pe al meu mcv sami pun pe spate cat mai late foarte late iar pe fata 195... Asta e voi ramane banal

          sigpic

          Comment


          • #20
            E. Ca a vezi, masinile voastre nu vor putea arata ca Vette-ul lui Darksid3... Soarta...
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #21
              Ba pot arata ca vettu' lui darkside, dar mai trebe' luate un pic la pila, in afara de schimbat gume...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Din curiozitate...De cat sunt anvelopele pe V8-ul ala?
                fata/spate

                Comment


                • #23
                  Darkside nu e oaia neagra el e oaia intunecata

                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Buna seara
                    As dori sa stiu si eu ce se intampla daca montez pe masina amvelope de 195/65/R15 pentru iarna , in afara de faptul ca trage putin mai greu
                    Multumesc

                    Comment


                    • #25
                      @oakla : Imi permit, sper sa nu te superi, sa-ti aduc aminte un pic de fizica. Presiunea = Forta / Suprafata . In cazul masinii forta cu care se apasa este greutatea masinii, suprafata este calea de rulare a cauciucului, iar presiunea este, implicit catul dintre cele doua. Astfel, cu cat suprafata, cauciucul este mai subtire, cu atat presiunea e mai mare si aderenta mai buna. Asadar, cauta, macar pentru cauciucurile de iarna, sa pastrezi dimensiunile standard. Sper sa-ti fi fost de ajutor. Cu respect, Adi . (spre exemplificare, cauta pe youtube curse auto pe zapada sau gheata sa vezi ce cauciucuri subtiri folosesc pilotii de acolo)
                      sigpic
                      Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

                      Comment


                      • #26
                        Le-ai zis-o adi_p.
                        adi are foarte mare dreptate aici. Iarna, pe zapada este bine sa ai cauciucuri cat mai inguste si dintr-un cauciuc cat mai moale, sau care sa nu-si piarda foarte mult din elasticitate le temperaturi scazute.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google