Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    M-ai citat si nu inteleg;piesele sunt facute de Continental?
    Anvelopele Motrio sunt facute de Continental.
    Fiind subiect de anvelope, m-am gandit ca la ele te referi.

    Comment


    • Originally posted by samy0388 View Post
      nankang sunt praf, daca o luam pe ideea ca pe uscat sunt bune, asa si niste slickuri kormoran pe asfalt de 60 de grade au o aderenta de invidiat, dar in rest ce faci ? stai cu frica-n *** cand de prinde ploaia in septembrie la cheia ?
      problema nu e ca sunt facute in china, problema e ca sunt facute de chinezi
      buza aia de protectie pana la urma te ajuta doar psihic, iar peretele lateral n-avea cum sa nu fie ranforsat la talon de 55 cu tot cu buza ...
      mai bine iei tigar prima la 259 bucata, sau mai bine iei o guma premium pe ce scrie in talon si ai si frane bune si aderenta si ce vrei tu
      o sa merg cu ele zilele astea, mai exact cu Nankang NS2 UltraSport pe un 16v, si o sa revin cu impresii. este cel mai corect asa. intradevar toate reviewurile de pe net sunt dezastruoase in ceea ce priveste comportamentul pe ploaie.

      am mai spus o si ma repet, cu 185 ca latime niciodata nu o sa pun in valoare niste etrieri de VAN cu placute Ferodo Racing.
      am mai gasit Dunlop SP 9000 la pret bun. a folosit cineva asa ceva ? astea in schimb nu cred ca au perete ramforsat

      Comment


      • Daca citeai mai atent ai fi observat ca era vorba de ...piese.Nu de alta dar uite asa se nasc polemicile pe care le detest atat de mult.
        S-auzim de bine.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • nankang review

          dunlop sp 9000 review

          Comment


          • E vorba de anvelope de iarna aici alessandro...

            Comment


            • pai vad ca threadul se numeste "Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele"

              Comment


              • Na dracie ca ai dreptate
                Atunci mergi pe dunlop si uita de nankang.

                Comment


                • astept sa gasesc un coleg care a folosit Dunlopurile astea sa imi zice ce si cum

                  insint pe gumele de vara deoarece Dunlopurile mai sus mentionate le am gasit la 340 lei pe 205 55 si Nankangurile la 250 lei. la primavara mai punem 100 lei la bucata, poate si mai mult

                  asta vara o anvelopa Debica Frigo 2 o gasisem la 179 lei, acum este 300

                  Comment


                  • Exact modelul ala de Dunlop folosesc eu. Problema e ca nu le folosesc pe Logan, deci nu pot sa ma pronunt cum reactioneaza pe genul ala de suspensie, repartizare a maselor, etc.

                    Pe BMW, in situatii exceptionale, adica frane foarte violente, abia am reusit sa fac ABS-ul sa intre. Au o aderenta extrem de buna.
                    Pe timp de iarna sunt schiuri in toata regula, dar e evident ca anvelopele de vara si profil in V, nu au ce cauta pe zapada, gheata, s.a.m.d
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • la franare ma intereseaza sa prinda. ce latime foloseai la BMW ?

                      Comment


                      • 225/55 R16 am. Au grip bun de tot, dar repet, nu stiu pe Logan cum se comporta.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • Eu pe Logan am avut Dunlop dar SP SPORT FAST RESPONSE ca si gume de vara, am schimbat masina si le-am lasat pe aia veche (mare greseala) loganu' nou a venit cu GoodYear GT3, cu care la prima tentetiva de franare mai brusca (noroc ca n-a fost o situatie limita si am putut sa ocolesc si sa-mi continui drumul) de la 60 km/h la 30 de grade afara si drum uscat a intrat abs-ul si nu m-am oprit, cu Dunlop-urile cand calcam frana aproape loveam cu bara de asfalt in fata (deh mortizoare obosite) si cu gura de volan daca nu eram atent.

                          Asa ca iti recomand DULOP SP SPORT FAST RESPONSE daca vrei grip pe uscatReview Aici.

                          Vezi ca nu se fabric in clasa de viteza T ci numai H si de la 185/65 R15 in sus.

                          Comment


                          • vad ca sunt bune, dar nu gasesc marimea dorita de mine 205 55 15

                            Comment


                            • militia se uita taman la ce scrie pe cauciucuri, nu la cum arata jantele. as zice ca e mai ok sa lasi dimensiunea gumelor standard si eventual sa schimbi jantele, tot pe 15, eventual mai late.

                              zic si eu, doar. un amic a patit-o de curand si eu circulam cu 195/65 de multisor, dar m-am lecuit.
                              internal combustionizer

                              Comment


                              • Eu sunt de partea celor cu dimensiunea standard a loganlui dar anvelope de calitate nu "no name-uri", anvelope cu renume, premium. Decat daca cumva te descurci sa bagi alta dimensiune de anvelopa in talon (cu omologare) si atunci pui ce vrei.

                                Am pe masina acum niste anvelope cu dot '08 Dunlop SP Sport 2020e (anvelopele de pe un opel astra g) 195/60 r15, diferenta insesizabila la vitezometru sau acceleratie si la un mers normal nu reusesc sa activez abs-ul, decat in situatii de urgenta in care apas pedala la fund. In concluzie abs-ul intra mai tarziu deci si aderenta e mai buna dar cand vad militieni care trag pe dreapta masini din trafic morcovu e in plina actiune . Astept sa se mai racoreasca afara sa pun rotile de iarna si spre sfarsitul iernii achizitionez niste anvelope cu dimensiunea stock.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google