If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am dat jos cauciucurile de vara si m-am uitat putin pe ele, din intamplare mai mult. Asa am observat o ditamai taietura pe lateralul cauciucului, pe partea care e inspre interiorul masinii ca sa zic asa.
pe dinauntru cauciucului nu se simte nimic, dar nu stiu ce sa mai zic, parca nu m-as risca sa mai merg cu el. si daca tot am ajuns la 3 ani si 53mii km cu ele ma gandeam sa le schimb pe toate la primavara (desi nu sunt uzate pana la martor). ce ziceti?
oricum la 53000 km ar fi cazul sa le schimbi eu am 48000 si trebuie neaparat sa le schimb. nu prea te joci cu asta.
mai am 5 mm cu tot cu martoru de uzura. cauciucurile au 3 ani. mai vroiam sa le folosesc si anul viitor. cred ca mai bine iau 2 noi la anu si alte 2 peste 2 ani
@ionr5 n-am cum sa le pun altfel, au o indicatie pe ele ca se monteaza cu partea aia pe interior
Ok.Anvelopa de pe stanga fata o mut pe dreapta fata si se pastreaza acelasi flanc in ambele situatii.Cum facem cu profilul?Va trebui sa rulam numai cu spatele?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Anvelopă asimetrică: Anvelopă cu model asimetric al suprafeţei de alunecare (vezi mai jos). Este foarte important ca anvelopele cu model asimetric să fie montate corect (partea exterioară a anvelopei pe partea exterioară a jantei). Partea exterioară poartă inscripţia : “OUTSIDE “
Anvelopă unidirecţională: Anvelopă cu un singur sens de rotaţie. Acest tip de anvelope reduce rezistenţa la rotaţie, ajutând la accelerarea în linie dreaptă. Anvelopele unidirecţionale oferă şi o distanţă mai scurtă la frânare. Anvelopele simetrice unidirecţionale pot fi plasate pe ambele părţi ale vehiculului, de aceea inscripţiile de pe laterala anvelopei vor include întotdeauna un sens de rotaţie. Trebuie să vă asiguraţi că anvelopele se rotesc în direcţia corectă pentru a evita accidentele. Anvelopele asimetrice unidirecţionale sunt fabricate special pentru o anumită laterală a vehiculului. Inscripţiile de pe pereţii laterali vor indica laterala care trebuie plasată în afară (prin inscripţia “OUTSIDE”) şi care este sensul corect de rotaţie.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Trebuie sa recunosc faptul ca n-am auzit despre acest tip de anvelope. Exista anvelope cu profil asimetric pentru iarna?Inteleg ca la acest tip nu conteaza directia de rotatie.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Exista si anvelope de iarna cu profil asimetric. Ideea de baza e ca trebuie avut grija de cel ce se ocupa cu montajul, sa respecte indicatiile de pe anvelope, acolo unde e cazul.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
dar cele mai multe de iarna sunt simetrice si conteaza numai sensul de rulare.
@mcornel: super tari michelinurile daca dupa 53000 km mai ai 5 mm. o sa-mi iau si eu. eu am barum briliantis stoc si dupa 48000 sunt cam clele pt gustul meu
Ok.Anvelopa de pe stanga fata o mut pe dreapta fata si se pastreaza acelasi flanc in ambele situatii.Cum facem cu profilul?Va trebui sa rulam numai cu spatele?
poti sa muti anvelopele doar pe aceeasi parte. cele din fata, in spate si invers. la cele cu profil asimetric ma refer. singura optiune
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment