Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    vasile, e destul sa opreasca cu 10m mai devreme decat tine si e suficient ca el sa nu ajunga in sant. vorbim de santul ipotetic in care tu ai putea ajunge chiar mergand cu 20km/h unde el merge cu 30km/h. sau de bivolul care traverseaza fara sa te vada, dintre masini, iar ala sa-l atinga si tu sa-l spulberi. daca nu vrei sa accepti realitatea, e strict problema ta.
    Ai drepatate Seba, e stricit problema mea, ipotetic multi au ajuns in santuri cu sau fara cauciucuri de iarna... practic eu nu am ajuns in santuri, ipotetic sunt norocos,practic am spulberat odata un bivol (betivan) iarna, teoria (legea) mi-a dat dreptate.
    @Pacco, iti dau anticipat o inghetata gratis daca vrei, ca sa te "racoresti" un pic...
    Daca e sa dai de dracu dai de un cui ruginit in fundul #.14zdei... daca , daca...

    Comment


    • Will the Yokohama C Drive suit your car? Find the best tyre for your car read 45 reviews for the Yokohama C Drive and compare to other Premium Comfort tyres at tyre reviews


      foloseste cineva anvelopele astea ? le am gasit la pret foarte bun si parca le as lua 214 / bucata

      am mai gasit Conti Eco Contact 3 la 233 / bucata de astea sunt foare multumit ca aderenta

      Comment


      • Dimensiune standard?


        Edit: gata, am vazut.
        Last edited by Niki; 5 December 2011, 10:29.
        If it ain't broke, don't fix it!

        Comment


        • dimensiune standard da. nu ma mai complic cu balarii

          Conti au aderenta mai mult decat multumitoare. arhisuficient as zice. tata le are de 4 ani si 40.000 km si prind ca in prima zi si nu sunt crapate sau imbatranite

          Comment


          • allesandro - pai nu vroiai tu fratele meu dimensiune de 205/balarii/R15 ? te-ai razgandit ?
            in principiu ori te apuci de modificat astfel incat sa ramai la greutatea initiala a ansamblului janta/cauciuc ori ramai la dimensiunea standard, de preferat cu niste jante aftermarket, cel putin teoretic, mai usoare decat cele OEM
            zilele astea am simtit si eu franele pe un van, e altceva fata de discurile mele pline de pe berlina
            dar nu ma plang nici de alea, la comportament normal, nu ramai fara frane nici la munte
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Loganul o sa ramana stock cum a iesit din uzina. asa cum ii sade cel mai bine unui Logan

              ma gandeam la acele dimensiuni pentru cei de la RAR si de la Dacia mi au dat de inteles ca s ar putea omologa. m au pacalit se pare

              Comment


              • fi serios, ca nu omologheaza astia altceva inafara de 195 65 r15, care si alea, puse pe jantele stock arata a hidosenie, cu ceva mai lat dau mai bine, dar deja ingreunezi masina la franare, la accelerare si consuma si mai mult ? pentru ce ? nu ajuta prea mult centimetrul ala de latime ...
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Salut, mergi pe Continental, te vor tine 50k km fara probleme.

                  Comment


                  • Salut.
                    Am si eu continental din fabrica,si am cu masina 50.000km si mai merg se pare cateva mii bune
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • cred ca o sa aleg Conti. de Yokohama imi este frica de uzura rapida

                      Comment


                      • ia kormoran, le tii pana rugineste tabla uzura 0
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Salut.
                          Kormoranul sunt foarte tari,dar nici aderenta nu ai,nici pe uscat.Dar pe ploaie
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • Originally posted by Dan_Ionut View Post
                            Am pus o frana brusca pe la 130 la ora, pe fata Pirelli si pe spate Matador, iarna ambele, mi-a fugit spatele destul de naspa dar s-a redresat cand am luat picioru de pe frana.
                            Nu recomand viteze mai mari de 100 cu gume de iarna.
                            Originally posted by crull View Post
                            Esti glumet doar , vrei sa merg pe autostrada cu 90km/h doar pentru ca ai testat tu frana si ceva nu a iesit bine?
                            Apropo de asta,,eu ma mir/intreb cum am putut merge ieri cu 160/170 la ora ( viteza de croaziera) pe A2 cu gume de iarna!?
                            Si apropo de ce zice Crull,,deaia mergeau toti pe A 2 cu 90/100 la ora,ca au vazut postul lui Dan si s-au speriat
                            Ps,,cu anvelopele astea de iarna la acele viteze am avut consum de 9,3 %,,of fi bine o fi rau ?
                            Last edited by Ivan Marian; 5 December 2011, 12:04.

                            Comment


                            • Nu prea e de ras.....comportamentul masinii este radical schimbat cu pneurile de iarna...schimbat in rau! La logan am michelin si e ok dar pe masina de la servici am niste pirreli destul de moi care fac masina sa danseze ca naiba....mergeti voi cu 250 cu astea de iarna ca e bine rau!

                              Comment


                              • Mi-am comandat 4 cauciucuri BF GOODRICH si 4 jante otel KFZ,pret 1650 lei.Cred ca am facut o afacere buna,voi ce ziceti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google