foarte bine se vor comporta, dar se vor uza un pic mai repede, ceea ce pe undeva e normal. ca si rerzistenta la uzura, sunt tipice conti, doar sunt din concern. n-au viata extrem de lunga, dar stau bine pe drum.
							
						
					Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @Samy, eu comparam respectivele anvelope cand erau noi , logic ca un E3A de 6 ani este mai praf decat niste resapate noi.
 @Seba corect... ai aderenta se tocesc mai repede
 La o adica daca am facut 80000 km in 6 ani din care 75000km cu aceleasi anvelope, acuma, dupa ce fac rocada vara/iarna( am Motrio noi de iarna), ar trebui ca cele 2 seturi de anvelope pe care le am sa ma mai tina 75000km, adica inca 6 ani. Ori un Logan de 12 ani cred ca trebuie dat la casare, asadar, banuiesc dar nu sunt sigur, cred ca la actuala masina am rezolvat problema anvelopelor pe viata  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Azi am facut pana pe spate (un cui mi-a perforat anvelopa).
 
 Normal ca am montat rezerva noua.
 
 Masina are 1 an si anvelopele sunt cele din fabrica Continentatl ecocontact3.
 
 Dupa ce am montat rezerva la cateva ore am facut rost de un subler digital si am masurat uzura tuturor anvelopelor si am obtinut urmataorele valori 7.5 mm cele 3 anvelope folosite 1 an(10.000 km) si normal 8 mm anvelopa noua.
 
 Anvelopa noua am montat-o tot pe spate si acum vine nelamurirea:
 
 Este ok sa am aceasta diferenta de uzura de 0.5 mm intre 2 anvelope de pe aceiasi ax sau e periculos si ar cam trebui sa montez o anvelopa noua langa rezerva montata azi pe spate?
 
 Eu as tine sa cred ca diferenta de 0.5 mm este neglijabila insa astept si opiniile voastre.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 0.5 mm ? glumesti nu ?
 este posibil sa ai uzura mai mare pe roata care "tine" margine drumului deoarece acolo se aduna pietrisul si nisipul de pe drum si este frecare mai mare. dar sa iti faci griji pentru 0.5mm?
 la orice aparat de masura folosit pe cauciuc ai toate sansele sa iti dea eroare. ma mir ca nu ai folosit un ceas comparator )))) ))))
 
 este periculos... foarte periculos... 0.5mm ?????Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 din cate am inteles la vulcanizare e destul de urata taietura si nu prea, oricum prefer o anvelopa noua in locul uneia reparate.
 
 Am tot citit pe net si multa lume spune ca e periculoasa uzura diferita la anvelopele de pe aceiasi ax, din aceasta cauza am pus intrebarile de mai sus.
 
 Poate ca 0.5mm nu e chiar un capat de tara
 
 cea stricata nu maI POATE FI REPARATA
 
 sigur era doar 0.5 mm deoarece am testat acel subler digital si este foarte precis
 
 acum sa nu radeti de mine insa am pus si eu o intrebare
 
 pe mai multe forumuri se spune ca diferentele de uzura pe anvelope de pe acelasi ax sunt periculoase
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 astazi am achizitionat si eu un set de bridgestone turanza 3000 parca sau 300 pe 195/65/15 si momentan sunt destul de multumit la tinuta de drum..Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
 Cine este interesat ma poate contacta pe privat
 sigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 eu acuma mi-am achizitionat un set de pirelli cinturato p4 la 200 de lei bucata cu tot cu tva de la un magazin online, si sunt foarte multumim! asa am inteles ca mai au patru bucati pe stoc. daca cineva este interesat pm me si va dau linkul.
 Comment

























 
							
						

 alea din fabrica din 2007 sunt pe masina,si acum zici ca sunt facute din Pet-uri de plastic,pe ploaie te duci sanie
 alea din fabrica din 2007 sunt pe masina,si acum zici ca sunt facute din Pet-uri de plastic,pe ploaie te duci sanie
							
						
Comment