Da, se bazeaza pe lanturi
							
						
					Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Originally posted by khaymanu View PostCei care locuiti prin capitala sau prin alte orase de campie va puteti lua Sava, Debica si alte d-astea.Cei ce fac drumuri dese prin munti se bazeaza pe altceva.
 
 Merge si Debica F2 la munte, nu e problema. Am urcat lejer si in Poiana Brasov si in Poiana Angelescu (Sacele) iarna trecuta.
 Avand in vedere ca e prima oara cand am folosit cauciucuri de iarna, sunt multumit.
 Se pare ca pt Debica e promotie nationala, si in Carefour Brasov sunt 177Ron/buc. Eu le-am luat anul trecut cu 200Ron/buc.Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata..
 My ride
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ...am de anul trecut 4 roti de iarna, care au fost folosite doar iarna trecuta, iar peste vara au fost " conservate " in conditii decente,zic eu, la subsol (beci), pe suport special amenajat, umflate cu 0,5 bar mai mult decat normal, si echilibrate. Acum cand le remontez, pe langa reglajul de presiune, mai este necesar echilibratul rotilor ????passion 1.5 DCi 
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ? N-am inteles ce ai vrut sa spui...Originally posted by B997NDL View Postdiferenta o platesc bucurestenii   
 
 Acum am inteles...Sava si restul sunt gioarse iar Michelinul este super skinul of za dickOriginally posted by B997NDL View Postcorect ! dar m-a deranjat putin declaratia colegului,
 cum ca in bucuresti se poate merge cu orice gioarse.
 dimpotriva. aici nu prea se dezapezeste, e plin de gropi si se merge bara in bara.
 eu zic ca sunt destule premize pt accidente. 
 Pai eu ce sa zic de masina dumitale, ca are distanta de franare de 2 ori mai mare ca una premium incaltata tot cu Michelin? Atunci, stai cu "gioarsa" acasa ca exista probabilitate mare sa faci accident? Nu merge, asa-i? Nu merge, asa-i?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 in primul citat am vrut sa zic ca ploua cu oferte in provicie, unde anvelopele la cora si carrfour sunt mai ieftine ca in bucuresti.
 la fel si cu uleiurile pe care baietii le cumpara in iasi si arad la superpreturi,
 si care in bucuresti "sting". vezi elf evo cora cu 180 lei/4 litri.
 fac profit mare in buc ca sa isi permita oferte in provincie.
 
 2. nu stiu cum franeaza o masina premium.. dar stiu ca cu alpin 4 pe acelasi logan, distanta de franare e mai scurta decat cu debica sau sava. sau nu e asa ?! dar stiu ca cu alpin 4 pe acelasi logan, distanta de franare e mai scurta decat cu debica sau sava. sau nu e asa ?!  
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normal ca sunt destule premize pentru accidente, ca sunt meseriasi care nu adapteaza viteza la conditiile de drum, chiar daca au masinile dotate cu anvelope de iarna, de la low cost pana la cele mai bune.Originally posted by B997NDL View Postcorect ! dar m-a deranjat putin declaratia colegului,
 cum ca in bucuresti se poate merge cu orice gioarse.
 dimpotriva. aici nu prea se dezapezeste, e plin de gropi si se merge bara in bara.
 eu zic ca sunt destule premize pt accidente. 
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Orice anvelopa dejantata, necesita echilibrare la remontarea pe janta.Originally posted by livas View Post...am de anul trecut 4 roti de iarna, care au fost folosite doar iarna trecuta, iar peste vara au fost " conservate " in conditii decente,zic eu, la subsol (beci), pe suport special amenajat, umflate cu 0,5 bar mai mult decat normal, si echilibrate. Acum cand le remontez, pe langa reglajul de presiune, mai este necesar echilibratul rotilor ????
 
 Unii mai fac tot felul de semne, sa le remonteze exact cum au fost, dar ... nu iese intotdeauna la fel.
 Comment
























Comment