Originally posted by dsign
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Am si eu o întrebare de noob.
 
 Azi am montat cauciucurile de vara (Goodyear Gforce) la un service de roti. Când am ajuns acasă si m-am uitat mai atent la mașină am observat ca la 3 roti cauciucurile erau montate invers (adică cu partea destina exteriorului spre interior).
 
 ÃŽntrebare: e bai? Sa ma duc mâine la doreii ce mi-au făcut lucrarea si sa le cer sa remedieze?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Exteriorul ca exteriorul si profilul ca profilul, dar baiul mai mare este ca ti-au montat niste anvelope care nu exista...Originally posted by fallax View PostAm si eu o întrebare de noob.
 
 Azi am montat cauciucurile de vara (Goodyear Gforce) la un service de roti. Când am ajuns acasă si m-am uitat mai atent la mașină am observat ca la 3 roti cauciucurile erau montate invers (adică cu partea destina exteriorului spre interior).
 
 ÃŽntrebare: e bai? Sa ma duc mâine la doreii ce mi-au făcut lucrarea si sa le cer sa remedieze?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Originally posted by Cromatic View PostCe semnificatie are punctul rosu de pe talonul lateral al anvelopei?
 Pt ca "specialistii" sunt ocupati cu scris offtopicuri pe alte thread-uri, iti raspund eu, ala care sunt din alta lume :
 
 - acel punct este in legatura cu dezechilibru static al anvelopei- in general este colorat rosu insa mai poate fi si galben si reprezinta locul unde anvelopa are un defect de fabricatie ( asa numitul "punct greu" sau "punct usor")
 
 Concret ce trebuie sa stii tu si cei de la vulcanizare este ca OBLIGATORIU acel punct rosu trebuie montat in dreptul valvei....
 
 Daca nu se face asa, anvelopa va fula, indifferent cat de echilibrata ar fi
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Anvelopele au fost montate cu acel punct rosu diametral opus valvei. O roata are 10g pb, 2 roti au 5g si una s-a echilibrat perfect fara plumb.
 Am intrebat deoarece am observat ca toate cele 4 anv. au pct. rosu diametral opus valvei si-am zis ca e putin probabil sa le nimereasca pe toate 4 la fel.
 
 Ce intelegi prin - "anvelopa va fula" ? Ce teste ar trebui facute?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu stiu ce sa zic, am mers cu maxim 70km/h prin oras si mi s-au parut OK, n-am observat nicio diferenta intre astea si Continental EcoContact5 de dinainte.
 Pe astea le simt mai usoare decat Hankook i-pike RS de iarna care au costat 330lei/buc. in 2014.Attached Files
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Originally posted by Cromatic View Post
 Ce intelegi prin - "anvelopa va fula" ?
 
  ....adica anvelopa+ janta va prezenta miscari in sus si-n jos..... ....adica anvelopa+ janta va prezenta miscari in sus si-n jos.....
 
 
 Corect asa trebuie montata anvelopa; incearca sa mergi peste 120km/h si vezi cum se comporta.....daca simti vibratii....ai o idee de unde sa incepi sa cauti
 Comment








 kojak la 100 primea flashuri noaptea, pe cheiul dambovitei.
 kojak la 100 primea flashuri noaptea, pe cheiul dambovitei.  
							
						


 
							
						








Comment