Originally posted by gecmc94
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele
				
					Collapse
				
			
		
	This is a sticky topic.
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 daca te ajuta un vecin sau doi, poti sa stai si 3 ore la un prezon... (cate prezoane ai?)Originally posted by gecmc94 View PostÎn privinta timpului, cred ca voi iesi mai rapid data viitoare, când nu voi mai sta 10 minute la un prezon 
 Dar chiar si asa, acum am petrecut o ora/ roata.... 
 Acum se trezeste "un moderator" sa ma sanctioneze, ca asta poate. De ajutat, nu se baga, de ars... abia asteapta un offtopic de la mine. 
 
 Nu "se" merita! As da oricand 60 de lei sa-mi fie schimbate, echilibrate si "tinute la pastrare" anvelopele.Originally posted by liviunvl View PostOare "se merita" acest deranj cu schimbatul anvelopelor acasa, vs. schimbat anvelope la reprezentanta Dacia + depozitat anvelope in extrasezon si echilibrat roti cost 60 lei?
 Unde gasesc si eu?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pentru unii se merita si crede-ma ca nu e vorba doar de bani.Originally posted by liviunvl View PostOare "se merita" acest deranj cu schimbatul anvelopelor acasa, vs. schimbat anvelope la reprezentanta Dacia + depozitat anvelope in extrasezon si echilibrat roti cost 60 lei?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prețuri Auto-Soft, R16: 142,6 lei montat/demontat roată, anvelopă pe jantă, echilibrare, spălat la jet anvelopa, azot. Era 130 de lei fără azot. + ciubucul.
 Hotelul este 30 lei / lună = 360 lei. Cel puțin 600 lei, mai spre 700. Fără să includem și stresul indus asupra anvelopelor: montarea sau scoaterea lor pe/de pe jantă, hotelul în aer liber.
 
 Dacă un om muncește 2 ore primăvara și 2 ore iarna și face 700 lei, se cheamă un profit frumușel.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Adica "se merita" sa te programezi la schimbat anvelope, sa bati drumul pana acolo, sa pierzi timpul e liber un dorel sa monteze 4 roti, in loc sa faci asta tu acasa, in liniste, cu o bere alaturi?Originally posted by liviunvl View PostOare "se merita" acest deranj cu schimbatul anvelopelor acasa, vs. schimbat anvelope la reprezentanta Dacia + depozitat anvelope in extrasezon si echilibrat roti cost 60 lei?
 Singur nu "se merita".
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu trebuie neaparat programare intr-un oras mic. Operatiunea dureaza max. 45 minute, costa 60 de lei(schimbare anvelope + echilibrare roti), iar hotelul pt. anvelope e gratis. Pentru mine e mai bine din toate punctele de vedere, timp, bani(nu mai trebuie sa cumpar inca un set de jante+senzori presiune), depozitare(stau la bloc), si pot sa beau o cafea in timp ce se schimba anvelopele.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pai zi bre, ca nu ai al 2-lea rand de jante.
 In cazul tau, intrebarea e retorica, ce sa schimbi tu acasa, rotile de pe dreapta cu cele de pe stanga, sau spatele cu fata? 
 Noi vorbim de cei care au 2 randuri de roti, echipate si echilibrate + loc de depozitare, in cazul asta fiind mai mare deranjul sa le incarci in masina si sa mergi la vulcanizare decat sa ridici masina de 4 ori pe cric fix cand vrei tu/ai nevoie.
 
 Eu am luat decizia unor jante separate pentru gumele de iarna, dupa cu un dorel de la vulcanizare a reusit sa-mi deterioreze buza talonului la o anvelopa.
 Frecusul asta montare-demontare de pe jante de 2 ori pe an, nu face bine anvelopelor.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 anual daca nu la doi ani tot trebuie date jos gumele de pe janta ca sa se unga cu solutie pe margine si implicit iar trebuie echilibrate.
 eu personal vad benefic al doilea rand de jante doar cand cel de vara sunt unele din aliaj.
 avand de tabla ambele seturi incep sa cred ca nu e mare economie.sigpic 
 
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Are rol de etansare, dar posibil ca jantele sa fie putin deformate pe margini, de aia sa scape presiune.Originally posted by bogdan_1984 View Postanul trecut faceam presiunea foarte des la rotile de iarna. pun seama pe lipsa vaselinei de pe marginea gumelor. aia nu are rol de etansare?
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 60 de lei pentru R15 găsești și în București la vulcanizările de cartier limitrof. Găzduirea anvelopelor gratuită este însă mare lucru. Chiar dacă într-un oraș mic, să găsești 500 mp într-o grădină unde să ții cauciucurile clienților nu este mare lucru. Îți asiguri clientela. 3 seturi / mp x 350 mp utili (restul căi de acces) = 1050 clienți x 120 lei/an. O cifră de afaceri de 126 000 lei / an. Plătește doi mecanici cu 1000 lei / lună la negru. Patronul rămâne cu cel puțin 90 000 lei profit pe an.Originally posted by liviunvl View Postcosta 60 de lei(schimbare anvelope + echilibrare roti), iar hotelul pt. anvelope e gratis
 
 
 Cred că sigilantul pentru baza talonului (sau în engleză tire bead) este un cauciuc dizolvat. Înțeleg că rolul lui este de a uniformiza eventuale neregularități dintre baza talonului și marginea jantei. De exemplu, în cazul anvelopelor scoase de multe ori de pe jantă sau în cazul jantelor mai ruginite la care apar asperități pe zona pe care se așează talonul anvelopei. În cazul unor anvelope noi pe jante noi, chiar dacă se pune acel sigilant este inutil. Cauciucul își face treaba prin forța dată de presiunea aerului. Cum zice și NDL, le pui, nu le lovești și nu ai treabă ani de zile.
 
 Atenție să nu ai imperfecțiuni la baza talonului sau pe jante.Originally posted by bogdan_1984 View Postale mele imi fac probleme, de aceea le gadil anul asta.
 
 
 O să îmi înfrumusețez comentariul, în caz că nu a fost corect, cu o imagine de la o ședință de vulcanizare, ca să nu îl criticați prea rău.
   
 Comment



















Comment