Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doar atat ai inteles din filmul de mai sus, ca sunt contra? Mie imi pare ca doar arata diferentele dintre ele. Ele exista si acum. Dar oare pentru iernile blande de la noi nu sunt bune? Sau cum zicea @IancuMIC mai sus, decat niste gume de iarna no-name nu e mai sigur cu niste all-season?

    Discutii cu nuante pentru cine doreste o reala dezbatere.

    Bineinteles daca ne raportam la conditiile de la Polul Nord nu sunt propice (desi nici acolo nu mai e la fel de frig in ultima perioada).

    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Bre, ce mesaj iti trimite un filmulet in care iti arata ca o masina care franeaza cu 3 metri mai lung, intra direct in intersectie si o ia tirul cu suta la ora ?
      La modul cum e facut videoul ala in 2010, e clar ca urinau de sus pe ideea de allseason si ca diferenta aia de franare, mica, face diferenta intre viata si moarte.
      E cam de porc sa vii acum si sa ne prezinti crosscontact, ca pe o mare inovatie ce ai facut in domeniu ...

      Si eu am allseason si aseara pe la -4 grade era sa raman pe niste sleauri din bucuresti, pe care anvelopa nu era in stare sa le dezintegreze, a trebuit sa ma comport ca la raliu, am decuplat asr, am facut balans, joc de pedale ...
      Altfel, in oricare alta situatie, crossclimatul se comporta exceptional. Sunt foarte bune, dar sa nu fie zapada mare.
      Last edited by 827sam; 4 March 2018, 09:45.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • "Climaxurile sunt mai bune ca alea de vara pe asfalt uscat/umed rece, dar pe zapada li se infunda santurile si bye bye wi-fi, cum sa se compare cu niste anvelope dedicate de iarna?"
        O sa observati ca anvelopele de iarna au niste santuri lamelare ( 3 sau 4) transversale pe blocul de baza . La anvelopele de vara nu o sa le gasiti . Cum imbunatatesc tractiunea pe zapada ? Se incarca cu zapada (cu o glazura) si roata ruleaza zapada pe zapada (incercati sa frecati in mana doi bulgari de
        zapada). Cand stratul de zapada prins de santurile lamelare dispare roata patineaza face gheata dedesupt si adio inaintare.

        "Acum 7-8 ani erau total contra anvelopelor allseason, acum se pare ca vor si ei o bucatica de cascaval. "
        Cand se schimba datele problemei se schimba si rezultatul . Numai prostii nu se razgandesc , o tin asa langa inainte. Ei se pare , nu sunt niste prosti.

        Comment


        • Care date ale problemei s-au schimbat, si, implicit, care rezultat, astfel incat sa schimbe si ei strategia ?
          Sunt curios cum vor sta in teste langa un vredestein, goodyear sau chiar crossclimate.

          Nu, anvelopele de iarna au santurile lamelare pentru a rupe cat mai multa zapada sa-si faca loc, nu sa mearga pe ea. Zapada pe zapada inseamna aderenta 0.

          Asa zici dumneata, ca e bine sa te dai cum bate vantul ?
          Cred ca ai vrut sa spui ca e bine sa te adaptezi, nu sa te razgandesti. Maine poimaine fac 150 de ani de existenta, ori sa te razgandesti dupa doar 10 ani, mi se pare ca isi cam bat joc de clienti.
          E ca aia cu puie monta : hai inapoi, c-am glumit cu puia aia.

          Ce inteleg mai bine din ce spui, daca ai o ideologie si o pastrezi indiferent de situatie, esti prost.
          Slaba gandire.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • ÃŽn drum catre Viena cu CC-uri in picioare
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by 827sam View Post
              Care date ale problemei s-au schimbat, si, implicit, care rezultat, astfel incat sa schimbe si ei strategia ?
              Tehnologia, in principal, si cererea de piata.

              Originally posted by 827sam View Post
              Sunt curios cum vor sta in teste langa un vredestein, goodyear sau chiar crossclimate.
              Esti curios dar nu vrei sa citesti, sa te documentezi macar putin. Dar de comentat ...

              A postat un coleg mai sus un test comparativ (facut de Auto-Build) intre modele all-season de la diferiti producatori iar in grafic apare si "referinta cauciuc de iarna", adica o comparatie si cu un cauciuc dedicat de iarna...
              I have no special talent. I am only passionately curious.

              Comment


              • Unii nu vor sa invete oricata bunavointa ar exista din partea donorilor . Mai bine o lasam asa.
                Oricum este greu sa freci doi bulgari de zapada unul cu altul sa observi cu simturile care care este diferenta coeficientului de frecare.

                PS. Intentionam sa va ofer din experienta mea (si a altora) trei sfaturi hotaratoare pentru a realiza cu succes urcarea unui deal cu mai multe curbe pe un drum neamenajat , de munte sau deal spre o cabana , pensiune . Se pare ca unii de aici (parca prea multi) le "stiu" pe toate iar efortul meu ar fi inutil. Regret.
                Last edited by georgstelsib; 4 March 2018, 11:53. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • De la ce am pornit si unde am ajuns.
                  Complet pe langa.
                  Daca voi nu puteti intelege nici macar o idee simpla plecand de la un material video foarte clar, ma retrag, sunteti mult, mult prea inteligenti.
                  Macar sa mai lasati putin tonul asa de superioritate absoluta, ca nu va face cinste.
                  Spor la frecat zapada pe zapada, cat sa urcati dealuri.
                  Last edited by 827sam; 4 March 2018, 12:15.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Am plecat de la articolul publicat de un coleg, ceva mai sus, pe care ti l-am sugerat sa-l citesti ca sa-ti satisfaci curiozitatile exprimate in posturile tale. Nu l-ai citit si o tot dai inainte cu un film din care tragi niste concluzii pripite sau nefondate.

                    In fine. Daca ai bunavointa citesti, te documentezi, faci niste rationamente si ajungi la niste concluzii. Asa o sa ramai doar cu curiozitati, nesatisfacute de altfel.

                    Eu am terminat cu subiectul asta.

                    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • Originally posted by 827sam View Post
                      Daca voi nu puteti intelege nici macar o idee simpla plecand de la un material video foarte clar, ma retrag, sunteti mult, mult prea inteligenti.
                      Macar sa mai lasati putin tonul asa de superioritate absoluta, ca nu va face cinste.
                      Buahahaha,
                      Imi aduc aminte de disputa pe tema termometrului ANM. Dacă să crezi că este frig sau cald pentru că îți spune termometrul ANM de pe dealul de la Filaret, sau să crezi termometrul plasat la câteva sute de metri de tine. Eu ziceam că este cald pentru că termometrul ultim îmi arăta asta. Alții ziceau "ba este frig pentru că așa zice cel din Filaret și este oficial frig".

                      Comment


                      • Eu am frecat recent niste zapada de zapada, dar ca unul din bulgari s-a spart (nah, anvelopele de iarna au aruncat zapada dintre lamele, ca asta le e scopul), asa ca am prins ceva aderenta pe ditamai rampa si am urcat.

                        Cred ca all season nu-s de mine, eu vreau excelenta in orice domeniu.

                        Comment


                        • Majoritatea care sunt foarte vehementi pe aici (pro sau contra ceva), nu numai ca nu detin un anumit tip de anvelopa ci nici macar nu au utilizat dar sunt experti in domeniu, desi probabil au studiat stiinte politice sau ASE.

                          Pe 0.9 TCe am Michelin CrossClimate Plus, pe 16V am Continental TS860/TS850 (2 cu 2). Anvelopele Michelin ofera iarna in conditii grele ~75-80% din ce ofera Continental-urile, adica arhisuficient pentru clima si conditiile din Romania.In afara de zapada multa, sunt peste ele cam la orice, mai ales la silentiozitate / aderenta pe uscat. Vara in schimb se comporta ca niste anvelope de vara de top, nu iti dai seama de diferenta.

                          Comparativ cu niste anvelope de iarna low-mid range sau premium sh / rulate Nspe ani (cum folosesc majoritatea, no offence), CrossClimate-urile sunt peste ele inclusiv pe zapada, pe ud / asfalt uscat nici nu mai zic. Zilele astea nu am ramas nicio data intepenit si nici macar aproape nu am fost, desi am trecut inclusiv prin parcari / drumuri unde nu fusese bagat nimic, dupa cateva zile de ninsori.

                          Would buy again 10/10
                          Last edited by LifeDrainerRO; 4 March 2018, 20:54.
                          sigpic

                          Comment


                          • Vremile si lucrurile s-au schimbat; acu 7-8 ani, anvelopele all season erau considerate un fel de struto camila, pentru ca reprezentau un compromis din toate punctele de vedere. In ultimii ani, marii producatori de anvelope s-au orientat spre acest segment, pentru ca cercetarea si dezvoltarea le-au permis sa scoata produse care pot satisface cu adevarat cerintele unor utilizatori, acaparand un segment tot mai important din piata.
                            Exista o reticenta, cum e si normal de altfel, in privinta acestor anvelope (as aminti ca, acu 15-20 de ani, anvelopele de vara erau utilizate pe toata durata anului si slava Domnului, aveam zapada pe drumuri, nu ca acum). Pana la urma fiecare isi analizeaza specificul rulajului, zona unde locuieste si decide ce-i mai bine pentru el. Sa ai cele mai tari anvelope de iarna, sa mergi foarte rar pe zapada cu ele, iar in 80% din rulaj sa ai asfalt si temperaturi care nu justifica anvelope de iarna, inseamna totusi ceva.
                            Incepand de maine, in zona in care locuiesc, se anunta temperaturi in crestere, ajungand la 14*C; sincer nu ma simt confortabil sa merg cu peste 100/ora pe un asfalt uscat si la temperaturile alea. Si in noiembrie, cand erau peste 10*C, aveam acelasi sentiment.
                            Din punctul meu de vedere, anvelopele all season, avand in vedere cele spuse mai sus, reprezinta o alternativa demna de luat in calcul.
                            In tot cazul, nu cred ca dupa 15 ale lunii, voi avea pe masina anvelopele de iarna.
                            Cam asta e cu cele anvelope de iarna; in cazul meu, desigur.
                            Last edited by IancuMIC; 4 March 2018, 22:00.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • 2 randuri de jante si le schimbi in 15 minute pe alea de iarna cu alea de vara.
                              Daca ninge, pui rotile cu gume de iarna inapoi.
                              Abia asta e confort si lipsa de emotii, nu all season.
                              Imi place cum se autoconvinge lumea cat de bune sunt all season, doar ca expertii recomanda anvelope dedicate pentru fiecare perioada rece/calda.

                              Doar ca expertii astia n-au citit parerile "expertilor" de pe forum logan.

                              Cred ca ultimele ierni foarte blande au creat impresia ca allseason e anvelopa suficienta. Sa vedem cum vor fi urmatoarele ierni.
                              Last edited by mr.K; 4 March 2018, 23:28. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Pentru al doilea Logan am doua seturi de jante, cele de aliaj din fabrica si jante de tabla pentru anvelopele de iarna. Pentru Loganul nou am optat sa nu mai am parte de "confortul" schimbului de roti de 2 ori pe an si nu regret deloc alegerea. Anvelopele de fabrica (Continental EcoContact 5) le-am donat la 2000 de km si mi-am cumparat Michelin Cross Climate. Au fost folosite aproximativ 20 000 km printre care si o iarna. In noiembrie anul asta m-am despartit de ele (fara voia mea) si am mers tot pe jante OE Empreinte incaltate cu CrossClimate, de data asta modelul "facelift - Plus. Daca nu eram multumit de ele nu le alegeam din nou. Este tipic "expertului roman" sa critice fara sa stie exact de ce o face - poate pasiunea de a fi Gica Contra. Tot expertii de la diferite publicatii recomanda CrossClimate ca fiind foarte bune pentru anumite tari cu o anumita clima, unde ne incadram si noi - nu traim in Norvegia.

                                Is there a true all season tyre, which you can use year round without issue? We find out by testing the 4 types of tyres in the snow, wet and dry.The full wr...


                                Please like and subscribe! https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=tyrereviewsWe take the Michelin CrossClimate from London to the Swiss Alps to...
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google