daca mai tin eu bine minte, la gumele de vara, 8m  profil nou, la 3 mm poti s ale arunci. martorul de uzura e la 2-2.5mm, cand ala e atins, gumele trebuiau schimbate  la gume de iarna, 9-10mm adancime de nou, la 3mm martor de uzura, dar la alea e altul schepsisul, nu conteaza adancimea cramponului, ci adancimea microlamelelor, care pe la 4-5mm deja incep sa dispara. si chiar daca nu dispar, nefiind lungi, nu mai au elasticitate si anvelopa incepe sa piarda din aderenta. la all-season-uri, nu stiu, dar ceva-mi spune ca s-a mers pe un compromis la adancime si uzura admisa, la 4mm deja ar fi rostul sa te gandesti la alte anvelope.
 la gume de iarna, 9-10mm adancime de nou, la 3mm martor de uzura, dar la alea e altul schepsisul, nu conteaza adancimea cramponului, ci adancimea microlamelelor, care pe la 4-5mm deja incep sa dispara. si chiar daca nu dispar, nefiind lungi, nu mai au elasticitate si anvelopa incepe sa piarda din aderenta. la all-season-uri, nu stiu, dar ceva-mi spune ca s-a mers pe un compromis la adancime si uzura admisa, la 4mm deja ar fi rostul sa te gandesti la alte anvelope.
							
						
					 la gume de iarna, 9-10mm adancime de nou, la 3mm martor de uzura, dar la alea e altul schepsisul, nu conteaza adancimea cramponului, ci adancimea microlamelelor, care pe la 4-5mm deja incep sa dispara. si chiar daca nu dispar, nefiind lungi, nu mai au elasticitate si anvelopa incepe sa piarda din aderenta. la all-season-uri, nu stiu, dar ceva-mi spune ca s-a mers pe un compromis la adancime si uzura admisa, la 4mm deja ar fi rostul sa te gandesti la alte anvelope.
 la gume de iarna, 9-10mm adancime de nou, la 3mm martor de uzura, dar la alea e altul schepsisul, nu conteaza adancimea cramponului, ci adancimea microlamelelor, care pe la 4-5mm deja incep sa dispara. si chiar daca nu dispar, nefiind lungi, nu mai au elasticitate si anvelopa incepe sa piarda din aderenta. la all-season-uri, nu stiu, dar ceva-mi spune ca s-a mers pe un compromis la adancime si uzura admisa, la 4mm deja ar fi rostul sa te gandesti la alte anvelope.
							
						














 
	




Comment