Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Alexanndru View Post
    Are cineva idee daca se potrivesc la logan 3 ?
    Vezi ca prețul este pe bucata, nu la set
    Mai bine iti iei jante oe sh de aliaj de la dezmembrări sau de pe site-uri gen olx, la preturi mai mici, trebuie sa urmărești anunțuri, sa stai sa cauti.
    If it ain't broken don't fix it !

    Comment


    • Salutare!

      Referitor la anvelope de vara / iarna.

      Iarna am de 3 ani Falken eurowinter.

      Pro:
      - aderenta buna spre foarte buna pe suprafata umeda / ploaie abundenta
      - aderenta relativ buna pe zapada. De ce relativ buna? Anvelopele lasa impresia de nesiguranta la 50-60 km/H . ( Asa am simtit eu masina)
      - Zgomot destul de OK pentru "gume"de iarna. Am avut si alte marci mult mai zgomotoase.

      Contra:
      Nu prea am gasit lucruri nasoale. Singura chestie ar fi consumul de carburant ( dar probabil toate anvelopele de iarna cresc consumul de carburant ( in cazul meu 1,2 l / 100 km fata de cele de vara) ( aici mai intervine si conditia de iarna )

      Concluzie:
      Raport calitate / pret este corect. Sunt niste anvelope cinstite ca sa spun asa.

      Anvelope Vara.

      Am avut goodyear duragrip ( le-am tinut 3 ani)
      Anveope foarte bune din punctul meu de vedere.

      - aderenta buna in conditii de ploaie ( mai ales furtunile de vara)
      - S-au comportat excelent in conditii de caldura excesiva ( am mers 600 km la temperaturi de la 43 de grade pana la temperaturi de 35 de grade (in aer) ). am facut 2 opriri pentru diferitele nevoi. Nu am avut niciun fel de problema cu ele. Pentru mine asta a fost examenul de maturitate al intregii masini. Pentru conditiile de trafic s-a comportat exemplar.

      Anul acesta am ales sa inlocuiesc aceste anvelope cu hankook kinergy vara. Pana acum in cei 2000 de km pot spune ca sunt multumit. Stau bine pe drum in conditii de ploaie, zgomot redus , consum relativ bun. O sa revin probabil dupa aceasta vara cu o actualizare la aceste anvelope.

      O zi buna!

      „Opiniile sunt libere, dar nu și obligatorii.”

      Comment


      • Originally posted by Leo0608 View Post
        Vezi ca prețul este pe bucata, nu la set
        Mai bine iti iei jante oe sh de aliaj de la dezmembrări sau de pe site-uri gen olx, la preturi mai mici, trebuie sa urmărești anunțuri, sa stai sa cauti.
        Stiu ca pretul este la bucata . Nu e problema de asta . Ma intereseaza doar sa se potriveasca , ca sa nu le cumpar degeaba. Tot caut jante in stilul alora dar nu gasesc sa se potriveasca .
        Last edited by Alexanndru; 10 May 2022, 15:43.

        Comment


        • În continuare sunt foarte impresionat de aderența pe carosabil umed a anvelopelor All Season Vredestein Quatrac.
          Ai senzația că efectiv se lipesc de asfalt, practic vă pot confirma, fără să exagerez cu absolut nimic, că mașina se așează pe drum de parcă zici că este încălțată cu niște ventuze.

          Momentan am parcurs cu ele peste 3.000 de kilometri și se prezintă perfect (nu bat, nu pierd presiune, flancurile sunt "netede", fără niciun fel de deformări).
          Ce-i drept că de când le am pe mașină, încă nu am prins vreme extremă (ger, viscol, zăpadă abundentă sau caniculă). În astfel de cazuri își vor da examenul de maturitate, rămâne de văzut cum se vor comporta.

          Voi reveni cu impresiile de rigoare la momentul respectiv (vara este cea mai aproape).




          Comment


          • Nu te încrede 100% pe ele, când vor fi 70°C in asfalt se vor comporta altfel ca toamna/primăvara, spun asta din proprie experienta. Eu am renunțat la ele și am trecut la 2 perechi, vară /iarnă, din nou. Deh sunt eu mai atent cu siguranța mea.

            Comment


            • @danLaza: Ce marcă de All Season ai avut?! Și cât le-ai ținut pe mașină?!

              Indiferent de anvelope sau de mașina deținută, conduita preventivă ar trebui să fie pe primul loc.
              Procentul de 100% nu ți-l poate asigura nimeni și nimic.

              Revenind la subiectul nostru, am menționat că și eu sunt curios cum se vor comporta la vară, în condiții de caniculă (asfalt încins).
              Și poate nu atât de mult acum, întrucât anvelopele sunt noi, ci mai degrabă peste 2 sau 3 ani.

              Comment


              • Nu știu ce marcă au fost, că au trecut ceva ani de atunci, cert este că au fost la un preț mediu pe piață și aveau recenzii bune. De ținut le-am ținut 2 ani pe mașină și am circulat atât în oraș cât și în deplasările lungi din concediu, câte 2800km/concediu dar eu nu pot spune că am avut foarte multă încredere în ele. Acuma, fiecare își cunoaște bugetul familiei și cum și unde exploatează mașina. Numai bine, drumuri bune, benzină ieftină și bună îți doresc.

                Comment


                • Te-am întrebat pentru că și în acest domeniu lucrurile au evoluat foarte mult.
                  Când am achiziționat Loganul în 2011, acesta a venit echipat din fabrică cu Continental EcoContact 3, bune anvelope, mai ales față de cele care echipaseră în anii anteriori mașina de producție autohtonă..., Barum, respectiv Kormoran.

                  Eticheta energetică pentru anvelope a apărut undeva prin anul 2012 (01 Noiembrie mai exact) și a suferit un update începând cu data de 01 Mai 2021.
                  Conform acestei etichete am constatat că acele anvelope Continental despre care aminteam mai sus, aveau clasa D la consum, respectiv clasa D la frânarea pe carosabil ud, adică o clasificare care astăzi te-ar face să nu te mai uiți la ele. Și cu toate acestea chiar am aviut un feedback bun de la ele...

                  Fac o mică paranteză și adaug, că nici nu vreau să mă gândesc ce clase aveau anvelopele Kormoran, de care se plângeau atâția utilizatori pe forum la acea vreme...
                  Iar astăzi, constat că anvelopa All Season pe care mi-am montat-o pe mașină are clasa C la consum, respectiv clasa B la frânarea pe carosabil ud.
                  Adică se observă cât se poate de clar că tehnologia a avansat foarte mult și în acset domeniu.

                  Nu vreau să fac aici apologia anvelopeleor All Season, însă pentru mine, după ce am cântărit toate aspectele pozitive și negative ale acestora, am considerat că sunt alegerea corectă (maxim 10.000 de kilometri pe an, este a doua mașină, iarna nu ies din oraș cu mașina, nu locuiesc în zonă montană).

                  Drumuri bune și numai bine!

                  P.S Cu benzina ieftină..., chiar și într-o urare..., este cam greu să o mai găsești... .)
                  Attached Files

                  Comment


                  • Am făcut o comparație între zgomotul din habitaclu al Logan III 1.0 ECO-G 100 dintre anvelopele Continental AllSeasonContact și Continental EcoContact 6 - ambele cu aceiași dimensiune 195/55 R16 87H

                    Măsurat cu același telefon, în aceiași poziție a telefonului (în suportul integrat al mașinii), cu aceiași aplicație, pe același traseu.

                    Continental EcoContact 6 aveau o uzură de 8.330 km.
                    Continental AllSeasonContact aveau o uzură de 8.876 km.

                    După cum se observă, AllSeasonContact sunt vizibil mai silențioase, cu excepția vitezei de 50km/h.
                    Zgomotul mai mic este perceput și de către ureche, nu doar la măsurare.
                    Mașina e mai plăcută la condus.

                    Cu EcoContact 6 nu doar că crește zgomotul, dar se și simte că anvelopele sunt mai dure.

                    Per total Continental AllSeasonContact par foarte reușite și sunt potrivite pentru o mașină de familie, la câmpie, cu iernile anemice de care avem parte în ultimii ani.

                    Eu sunt mulțumit de ele.
                    Attached Files

                    Comment


                    • O altă chestie interesantă la cele 2 modele de anvelopă este diferența de UZURĂ...

                      Continental EcoContact 6 - 195/55 R16 87H - de la o adâncime a profilului de noi de 6,5mm în 8.338 km au ajuns la 5mm - având un marcaj de uzură de doar 2mm - asta înseamnă că dacă ritmul curent de uzură se păstrează vor fi uzate undeva pe la 25.000km...

                      Dacă calculez cu un marcaj de uzură standard pentru anvelope de vară (3mm) atunci Continental EcoContact 6 vor rezista în ritmul ăsta doar 19.500km...




                      Continental AllSeasonContact MS 3PMSF (E-4) - 195/55 R16 87H - de la o adâncime a profilului de noi de 7,5mm în 8.876 km au ajuns la 7mm - având un marcaj de uzură de 3mm - asta înseamnă că dacă ritmul curent de uzură se păstrează vor fi uzate undeva pe la 79.000km...

                      Dacă calculez cu un marcaj de uzură standard pentru anvelope de iarnă (4mm) atunci Continental AllSeasonContact vor rezista în ritmul ăsta 62.000 km...

                      Adăugat graficul și cu valori + instrumentul de măsură profil anvelope.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Și eu am observat o diferență de zgomot, cele de iarnă sunt mai silențioase ca cele de vară.

                        Comment


                        • Originally posted by danLaza View Post
                          Și eu am observat o diferență de zgomot, cele de iarnă sunt mai silențioase ca cele de vară.
                          Confirm ce zici,am ptr iarna Continental TS 860, pe masina mea
                          If it ain't broken don't fix it !

                          Comment


                          • Salutare tuturor,

                            Sunt oarecum nou in domeniu, sunt sofer de 2 ani.

                            Intrebarea mea este urmatoarea: Daca in cartea masinii, pentru anvelope scrie ca trebuie sa folosesc 185/65 R15 88H(ce am si acum si sunt de vara), iar iarna schimb cu cauciucuri 185/65 R15 88T pot sa patesc ceva in urma unui control rutier?

                            Pe site la RAR scrie ca se accepta. As vrea doar sa ma asigur si sa nu fac vreo greseala.

                            Va multumesc!

                            Comment


                            • Litera reprezinta indicele de viteza al anvelopei, adica viteza maxima pe care o poate suporta in conditii de siguranta. H inseamna 210 km/h, T inseamna 190 km/h. Eu zic ca esti in regula cu oricare.

                              Comment


                              • Am inteles.
                                Multumesc frumos <3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google