Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Niște foto de pe-acolo. Scuze de post dublu, dar mi-am amintit târziu de ele.
    Attached Files
    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Roata, contine doua unitati distincte, daca pot spune asta; anvelopa si janta.Sunt rare (aproape imposibil) situatiile ca acest ansamblu sa aiba greutati uniform distribuite in jurul axei de rotatie. Echilibrarea corecteaza, aceste imperfectiuni.
      Păi eu ce-am zis? ;)
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • @ Ion-R5: "uzura benzii de rulare este usor neuniforma atat pe latime (a se vedea unghiurile cadere ale rotilor)".. inseamna ca n-ai geometria facuta cat despre frane, ce sanse sunt sa pui mereu frane cu aceeasi parte a benzii de rulare ca sa se uzeze asa de neuniform? vad ca te tot iei de mine cu a4. sa stii ca la 500 km la a4 de abia mi s-au dus mustatile

        Comment


        • Tu esti echivalentul baiatului ala de pe threadul de uleiuri care avea un altar in casa inchinat uleiurilor motul, asa ai ajuns tu cu minunea asta tehnica numita michelin. N-a zis nimeni ca nu sunt bune dar are rost din 20 de posturi/pagina, 10 sa fie despre A4? Ai facut suta de posturi de cand tot lauzi alpine a4 sau mai ai? Cat despre unghiul de cadere al rotilor la logan, toata lumea stie ca nu poate fi reglat.

          Comment


          • Stai sa para Michelin Alpin A5 sa vezi atunci pagini si posturi!

            Comment


            • Nu stiu ce are lumea cu Michelin, poate pretul, dar sunt intr-adevar super bune. Pe masina personala am Alpine 4 daca nu ma insel si sunt bestiale spre deosebire de pirreli-ul de pe masina de la firma (care sunt mai noi decat ale mele). Nu are rost sa aduc in discutie debica si alte cele petnru ca diferentele sunt mari. Prefer Michelin oricand....pentru siguranta mea si a celorlalti participanti la trafic!

              Comment


              • Cocosi, mergi cum poti cu reclama ta
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Eu propun sa ne intalnim la prima zapada intr-o parcare mare si goala, alta metoda mai buna de comparatie nu stiu. Repet, n-a zis nimeni de michelin ca-s proaste, sunt anvelope premium, trebuie sa fie bune dar asta nu inseamna ca sunt cele mai bune.
                  Daca o sa ninga in bucuresti care se baga la test?

                  Comment


                  • În condițiile în care Debica Frigo 2 erau 270 lei, iar pe Alpin A4 am dat 320 lei cu echilibrare, nu cred că sunt așa scumpe. Iar eu mai cred că diferențele între firmele astea din topuri sunt infime, așa că testele sunt inutile. Dar Alpin A4 face banii, cel puțin așa am constatat eu. Pe mașina de serviciu am avut până anul trecut Continental Winter și îmi pare că A4 se descurcă mai binișor. Acum, pe cea de serviciu am Debica Frigo 2 și par a-și face treaba onorabil. Ciudat, mi se par cam moi în carne... să vedem cât or ține.
                    Oricum, cele mai bune anvelope de iarnă sunt cele pe care ți le permiți. Și la care îți adaptezi stilul de șofat.
                    Last edited by ursamajor; 18 December 2011, 14:11.
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Originally posted by PCH View Post
                      Nu stiu ce are lumea cu Michelin, poate pretul, dar sunt intr-adevar super bune.
                      Mah si eu am pe masina A4,,dar aici era vorba de posturile interminabile ale lui NDL referitoare la aceste anvelope si eu unul as fi curios sa vad cate posturi ar face cand o aparea Alpin A5 ca asta a vazut si @Bad_hrc...
                      N-a zis nimeni ca nu sunt bune dar are rost din 20 de posturi/pagina, 10 sa fie despre A4? Ai facut suta de posturi de cand tot lauzi alpine a4 sau mai ai?

                      Comment


                      • Anvelope de iarna, meserie, iarna sa mai si fie.
                        @ursamajor, Debica Frigo tin mult, chiar de par moi.
                        Luam cateva Logane echipate cu UG 8, A4, TS320, Hrislap HP2, Eskimo 2, Frigo 2 si o panta, cu zapada batatorita. Eu cred ca urca panta toate masinile. Diferente sunt, dar nicidecum in asa hal ca nu mai poti urni o masina echipa cu Debica iar alta incaltata cu UG 8 sa urce fluierand.

                        Comment


                        • Facem alt test: zapada afanata la inaltime un pic mai sus de bara fata si vedem cine intra si cine mai iese.

                          Eu ma bag in aceiasi zapada cu toata lumea, cu toate ca am bara fata mai jos.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Din asa zapada am iesit si cu Debica Frigo Directional, sper sa am sanse mai mari cu Kleber.
                            Eu spun ca ies masinile cu toate anvelopele enumerate anterior.
                            Vitriol, n-am pus si Dunlop Winter pentru ca le-am uitat.

                            Eu bag numai rotile fata, cu toate 4 ma-ndoiesc sincer ca mai iese cineva din zapada aia.
                            Last edited by mr.K; 18 December 2011, 20:57. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Salutare,
                              la schimbarea cauciucurilor de vara cu cele de iarna am constatat ca masina trage dreapta(cauciucurile au fost montate si iarna trecuta si nu am avut aceasta problema)..am schimbat rotile intre ele si masina trage stanga foarte puternic..am incercat pe la service cu echilibrare..presiune..etc..
                              Daca s-a intalnit cineva cu asemenea problema poate posteaza o modalitate de rezolvare..

                              Comment


                              • pune pe spate roata cu problema, are ori o galma foarte mare ori o greutate a anvelopei atat de prost distribuita incat e foarte greu de echilibrat, spre imposibil ...
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google