Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @kojak

    Exista si audiclub, postez si acolo dar aici e activitate mai mare si mai interesanta.
    Bateria exista si acum pe masina si merge, mi-a dat emotii dar nu am simtit-o ca ma lasa si de aia nu am schimbat-o.
    Anvelopele daca tot merg cu din astea de iarna si vara le distrug, incerc sa ma pregatesc din toamna cu 2 bucati, la fel si cu bateria.

    Audi'ul nu m-a schimbat in vreun fel.

    Doar am incercat sa va spun ca se poate merge si vara cu anvelope de iarna, si nu sunt vreo exceptie, mai cunosc cazuri, din reflex la semafor ma mai uit si la altii si sunt destui cu anvelope de iarna.

    Acuma voi batman batman, gen anvelopele de iarna se fac budinca pe jos vara, sau alte teorii ale consipratiei.
    Last edited by Drogas; 17 April 2014, 17:31.

    Comment


    • Originally posted by Drogas View Post
      Doar am incercat sa va spun ca se poate merge si vara cu anvelope de iarna, si nu sunt vreo exceptie, mai cunosc cazuri, din reflex la semafor ma mai uit si la altii si sunt destui cu anvelope de iarna.
      Nu a spus nimeni că nu se poate, cum la fel nimeni nu a susţinut că eşti tu singurul care circulă pe timp de vară cu anvelope de iarnă. Toţi colegii care ţi-au răspuns au încercat să-ţi explice că performanţele unei anvelope de iarnă (aderenţă, stabilitate viraje, distanţă frânare, consum carburant, uzură anvelope) sunt mult sub ceea ce oferă o anvelopă de vară, fie ea chiar şi low-cost!
      Bineînţeles că decizia de a circula vara cu anvelope de iarnă îţi aparţine, dar acum nu trebuie să încerci să ne convingi că dacă tu ai ales această variantă este şi cea mai bună şi că absolut nimic nu se schimbă în comportamentul maşinii, că nu ţine!
      Last edited by Ampt; 17 April 2014, 17:52.

      Comment


      • Daca esti din Bucuresti cum scrie in descriere cred ca vom gasi cativa colegi cu care sa faci teste de franare de la anumite viteze sa vedem ce si cum sta treaba.

        Comment


        • Dupa vreo 40 000 km si 4 ani jumate, am facut si eu o pana, un surub in cauciucul stanga spate care m-a lasat cu 0.4 bari. Mers incet pana la benzinarie 1 km ca sa fac presiunea si apoi la autosoft dudesti. Petic ciuperca, asa cum trebuie, nu snur imputit pentru depanari temporare, la 28 de lei cu echilibrat si demontat pneu. Ma bucur ca inca mai exista vulcanizari care stiu sa faca treaba cum scrie la manual (ala de la Schrader, nu la coltul blocului) si mai dau si bon pentru lucrari.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Care e treaba cu snurul ala de zici ca e imputit? Am in vreo 2 cauciucuri pe fata si vreau sa stiu cat e de safe.

            Comment


            • Schraderr zice ca aia e solutie temporara pana la prima vulcanizare unde se pune petic cu ciuperca (polizat pe interiror pneul, inspectat daca sunt fire de cord rupte, dat cu lipici, pus snurul peticului prin gaura, pesat ciuperca cu rola etc). Pentru rotile mele asa se face o reparatie.
              Detalii si Snur vs petic de anvelopa.
              Or sa vina acum 20 de forumisti fiecare cu cate 4 snururi de cate 30 000 km fiecare dar nu ma intereseaza.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • Originally posted by einstein1984 View Post
                Or sa vina acum 20 de forumisti fiecare cu cate 4 snururi de cate 30 000 km fiecare dar nu ma intereseaza.
                Vin unii dintre ei cu ideea că anvelopele de iarnă sunt bune de circulat cu ele tot anul, aşa că ce spui tu aici intră la categoria "fineţuri"!

                Comment





                • Cu riscurile de rigoare sunt aproximativ 15-20% din soferi care circula cu anvelope de iarna tot anul.

                  Originally posted by XXX View Post
                  „Sunt şoferi responsabili şi sunt şoferi mai puţin responsabili. De regulă, încep să fie şi în România din ce în ce mai mulţi cei responsabili. Nu este perculos să mergi cu anvelope de iarnă şi vara dacă este o exploatare normală. Dacă este la limită, cu viteză mare, cu sarcină mare pe autovehucul, poate deveni periculos. Pentru că se modifică parametri: Lungimea de frânare, aderenţa etc.

                  a declarat Gheorghe Ionescu, inspector în cadrul Registrului Auto Român din Timişoara.

                  [.
                  Ieri tocmai ce am gasit un SAnta fe cu anvelope de iarna.

                  L-am anuntat poloticos pe proprietar ca Streulea de pe forum spune ca anvelopele lui se vor face budinca daca le mai foloseste.

                  Mi-a multumit pentru recomandare, plecase direct la vulcanizare sa le schimbe....
                  Attached Files
                  Last edited by Drogas; 18 April 2014, 11:35.

                  Comment


                  • Şi acest amănunt merită reţinut:
                    "Dacă anvelopele se uzează prea tare ei vor fi oricum nevoiţi să le schimbe. Atunci când adâncimea profilului benzii de rulare a unei anvelope de iarnă este mai mică de 4 mm, aceasta îşi va pierde calităţile menite să înlesnească traficul pe timp de iarnă. Vara există riscul ca anvelopele de iarnă uzate să fie folosite până depăşesc adâncimea de profil admisă”!

                    În rest drumuri bune tuturor!

                    Comment


                    • Originally posted by Costi-bc View Post
                      Si mie imi trebuie 2 gume de vara. La pretul ala as lua passio 2 cu dot 13 sau 14 fara sa stau pe ganduri. Unde le-ai gasit?
                      nu mi-a raspuns nimeni...
                      sa reformulez : unde gasesc anvelope NOI sub `170lei/buc ? nu reesapate si nu vechi de 2 sau mai multi ani ?

                      mai lasati prostiile si nu mai fiti rai cu colegul Drogas. cine vrea performanta sau are pitici pe creier si isi permite sa-i intretina merge cu anvelope separate vara/iarna , premium-lux si poate le schimba de 3 ori pe sezon.
                      cine nu-i asa pretentios si merge cu masina doar sa ajunga din a in b in siguranta trece itp-ul o data la 2 ani FARA SPAGA si e suficient , zic eu.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Originally posted by Drogas View Post
                        [url]Cu riscurile de rigoare sunt aproximativ 15-20% din soferi care circula cu anvelope de iarna tot anul.
                        Drogase, sunt o gramada de cocalari care opresc pe banda 1, pe avarii si blocheaza o banda de circulatie, dar asta nu inseamna, mai nene, ca procedeaza si corect daca fac asa, desi ei sunt multi. Sau daca jegosii care parcheaza pe locurile destinate persoanelor cu handicap, doar pentru ca lor le este lene sa-si mite hoitu' urat mirositor mai mult de 5 m sa nu cumva sa slabeasca, fac bine doar pentru ca sunt multi care procedeaza asa.

                        Costi, uite aici.
                        Last edited by vitriol; 18 April 2014, 13:18.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • Pentru că se modifică parametri: Lungimea de frânare, aderenţa etc.
                          Repet, cui ii pasa de siguranta lui(in primul rand) si a altora are grija de masina. Cine nu pune placute chinezesti si anevlope resapate de iarna si merge vara cu ele. N-am zis sa pui musai Goodyear F1 pe masina, ci doar o anvelopa potrivita sezonului.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • Am de facut ceva drumuri zilele astea pana in Tulcea si retur. Momentan sunt pe opinci de iarna. Nu stiu ce sa fac, schimb cu alea de vara sau mai stau pana da bine caldura? Ceva sfaturi?
                            Multumesc

                            Comment


                            • În primul rând uită-te şi tu pe prognoza meteo! Dacă temperaturile sunt tot în intervalul 6 - 15 grade Celsius, atunci poţi să rămâi liniştit cu anvelopele de iarnă! Eu unul mi-am propus să trec la anvelopele de vară în ultima săptămână din Aprilie!
                              Baftă!

                              Comment


                              • Eu am trecut pe vara de 3 săptămâni.

                                Sent from my GT-I9300 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google