Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intre 2.0 si 2.4 e diferenta foarte mare, scutura in ultimul hal pe denivelari.
    In final fiecare merge cum doreste pentru ca oricum majoritatea nu verifica niciodata presiunea, intra cu 2.2 in iarna si in primavara au 1.8, dar nu vad nicio diferenta.
    Dani, la mine 185 pe 6,5j cu 2.2 scutura bine, d-aia merg cu 2.0. Cele de iarna cu 185 pe 6j merg (dupa mine) perfect cu 2.2.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Originally posted by dsign View Post
      Adica vrei sa spui ca de la 2.0 la 2.2 simti tu ca merge masina nustiucum?
      Da-mi voie sa rad (mai mult sa zambesc) si-ti spun si de ce :
      - 0.1-0.2 bar poate fi eroare de ceas
      - 0.1-0.2 bar poate fi diferenta dintre o anvelopa calda si una cu cateva grade mai rece
      Lasa bre, ca unii nu simt nici cand au 0.0 bari. Merg cu ele pana se aude janta pe asfalt.
      Daca se simte diferenta intre 1 bar si 2 bar, de ce nu s-ar simti si intre 1.8 bar si 2.0 bar?

      Pe sistemul asta lucreaza toti vulcanizatorii, si cand zic "toti", ma refer la toti vulcanizatorii din univers, adica: las-o Dorele ca merge asa, oricum nu simte nici dreacu'.
      Eu de multe ori m-am intors la vulcanizare dupa ce mi-au facut presiune/echilibrat/etc si le-am spus sa-mi arate si mie ce presiune au facut. De fiecare data, fara exceptie, toate rotile aveau presiuni diferite. Daca toate erau gresite", dar aveau aceeasi diferenta de presiune (in loc de 2.0, aveau 1.8), mai intelegeam ca nu a vazut ala bine pentru ca si-a uitat ochelarii pe pian in bucatarie, dar in cazul asta este doar nepasare, asa cum exista si de partea cealalta - aia de folosesc masina. Tocmai de-asta am ajuns sa-mi fac singur presiunea.

      Ca sa nu mai zic ca atunci cand am ridicat masina de la dealer mi-au spus ca au verificat presiunea, iar cand am pus eu manometru toate aveau 3.0 bar. Cati crezi ca si-au dat seama de treaba asta?

      Cand am fost sa vad o masina pentru sora-mea, la prima cursa am constatat ca mergea foarte prost, ca si cand ar fi avut motor de 500cmc, nu 1.2. Cand am oprit la prima benzinarie si am verificat, sa-mi vina rau... Cea mai umflata roata avea 1.4 bar. A fost masina unei femei...

      Bottom line: unii simt mai mult, altii mai putin, altii deloc.
      Last edited by vitriol; 15 November 2014, 13:40.
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • Imi inchipui si ce consum avea cu rotile alea asa lasate !!
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by 827sam View Post
          Dani, la mine 185 pe 6,5j cu 2.2 scutura bine, d-aia merg cu 2.0. Cele de iarna cu 185 pe 6j merg (dupa mine) perfect cu 2.2.
          Si eu pe iarna tin 2.2 pe 185/65 R15 6J. Vara cu 195/60 R15 6,5J merg cu 2.0 la fel ca tine.

          Daca nu sunt singurul care a ajuns la concluzia asta ... e de bine.

          Comment


          • Asa merg de 3 ierni si 3 veri fara nicio problema.
            Sunt curios ce presiune e recomandata de producator pentru seat toledo 2014 si renault megane 1 pentru ca ambele au 185 60 r15.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • Probabil e in fuctie si de greutatea masinii
              sigpic

              Comment


              • Si de latimea jantei, de setarea suspensiei, de distribuirea greutatii ... la logan puntea spate e mult mai usoara decat la masinile mentionate.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • Ca fapt divers, la cealalta masina a familiei, respectiv Megane 3, 2.4 e presiunea recomandata la anvelope 205/55/16, roti cu 6.5J si 2.2 la cele 195/65/15.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • cam suspect pretul....cred ca din cauza ca mai este doar o bucata...
                    Anvelope ieftine cu montaj gratuit in Bucuresti. Cumpara si plateste online anvelope in rate si beneficiezi de transport gratuit oriunde in tara.
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • pai, vad ca au doar una pe stoc. poate de aia....

                      Comment


                      • Acum sunt zero bucati in stoc. Hai bre, mai credeti in mos Craciun? Doar v-au atras pe site. Si pretul initial de 355 lei era SF, la banii astia cumperi cam orice pe dimensiunie alea.

                        Comment


                        • Ziua buna

                          Ce pareri aveti despre Nokian Hakapeliitta 8? Oscilez intre ele si Continental TS 850. Multumesc.

                          Comment


                          • De o luna de zile de cand ai intrebat prima data, tot nu te-ai hotarat? Vezi ca avenit zapada.

                            Comment


                            • Originally posted by ndcg View Post
                              Ziua buna

                              Ce pareri aveti despre Nokian Hakapeliitta 8? Oscilez intre ele si Continental TS 850. Multumesc.
                              e diferenta mare de pret intre ele ? daca nu, indiscutabil mergi pe continental ts850.

                              Comment


                              • Eu am luat azi niste gume sh Pirelli cu 80 lei bucata,au 2 ani,made in Great Britain cica,intr-o stare f buna
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google