Anvelope (iarna/vara) si tot ce tine de ele

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by darksid3 View Post
    Nu vad de ce sa fie ceva putred...Conti Eco 3 sunt pe principiul asta si pe umezeala se comporta foarte bine...mai sa nici nu-ti dai seama cand e uscat sau ud pe jos. Am dat exemplu asta pentru ca stiu ce le poate "pielea"
    Am zis ceva putred pentru ca daca erau anvelope pt partea dreapta sa aiba exact aceelasi profil ca pe partea stanga era ok, dar asa nu este si ce aici si concluzia mea ca e putred
    Nu contest ca n ar fi bune si ca nu ar face fata cu brio pe orice suprafata, dar aceasta "imperfectiune" imi da de gandit...atata tot...
    Acuma eu nu sunt nici un raiser ca sa scot tot ce poate un cauciuc sau poate vara asta n o sa ploua tot timpul sa merg pe ploaie si sa ma gandesc ca cauciucul meu de pe martea dreapta aduna apa in loc sa o elimine...am fost doar curios ce o sa zica si altii...atata tot

    Numai bine!

    Comment


    • se elimina, numai ca pe o parte apa se elimina spre exteriorul masinii si pe o parte sub masina. stai linistit e normal sa fie asa

      Comment


      • Nu comparati ce trebuie. EcoContact si SP Sport 01 fac parte din clase diferite.
        SP Sport 01 a fost multa vreme varful de gama al celor de la Dunlop, e cea mai reusita anvelopa produsa de ei, ca vanzari si ca performanta. Acum, oficial, varful de gama de la ei este Fast Response, care se pare ca nu are acelasi succes ca Sp 01. SP 01 se mai fabrica inca, pentru ca se vinde in continuare la fel de bine, nu stiu daca la fel de bine ca Fast Response, dar se vinde bine.
        SP 01 il puteti compara cu Continental SportContact (poza de mai jos), Iar EcoContact se "bate" cu SP30 de la Dunlop (poza de mai jos).
        Deci daca vrei sa alegi intre EcoContact si SP01, nu le poti compara decat la pret, la performanta SP01 este mult mai sus.
        Attached Files
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • Originally posted by gigiman View Post
          se elimina, numai ca pe o parte apa se elimina spre exteriorul masinii si pe o parte sub masina. stai linistit e normal sa fie asa
          Da mi voie sa te contrazic...
          Daca ai sa te uiti bine la poza ai sa vezi ca anvelopa de pe partea stanga elimina apa prin partea dreapta sub masina(aici ai dreptate),iar anvelopa de pe partea dreapta aduna apa in interiorul canalului anvelopei...

          Comment


          • chiar OUTSIDE/INSIDE precizeaza sensul de mers. partea pe care scrie OUTSIDE trebuie sa fie in afara, iar partea care scrie INSIDE trebuie sa fie in interior.
            sigpic

            Comment


            • Vad ca nu ne facem intelesi...toti o tineti pe OUTSIDE / INSIDE...asta stim cu toti ce inseamna si cum se monteaza...
              "Problema mea" nu era legata de OUTSIDE / INSIDE ci de modul de evacuare a apei la anvelopa montata pe partea dreapta...atata tot

              Comment


              • Daca sensul de rotatie nu e clar indicat, se monteaza asa cum a spus bogdan_1984. Din cate stiu eu, sensul de rotatie este marcat mai ales la anvelopele de iarna. Dilema ta am avut-o cand am observat chestia la Michelinurile cu care a venit echipata masina, dar nu mi-am facut probleme..Cum a spus si gigiman, asa sunt anvelopele asimetrice.
                Last edited by Gusi; 11 March 2010, 14:29.
                LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                Comment


                • Originally posted by regele View Post
                  Vad ca nu ne facem intelesi...toti o tineti pe OUTSIDE / INSIDE...asta stim cu toti ce inseamna si cum se monteaza...
                  "Problema mea" nu era legata de OUTSIDE / INSIDE ci de modul de evacuare a apei la anvelopa montata pe partea dreapta...atata tot
                  Apa de pe partea dreapta va fi evacuata la fel ca si pe partea stanga...esti lamurit acum?
                  sigpic

                  Comment


                  • Un test de imaginatie-daca montezi rezerva pe stanga fata ea se va invarti intr un sens iar daca o montezi apoi pe dreapta fata ea se va invarti in celalalt sens.

                    Comment


                    • @Regele: tati, iti complici prea mult existenta cu intrebari de genul asta. Crede-ma ca eu merg cu alea de ceva vreme si nu am avut nici o problema pe ploaie. Cum zicea si @Darksid3, au facut altii teste inaintea noastra.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • Pai nu sunt lamurit...pt ca niciodata anvelopa de pe partea dreapta n o sa evacueza apa...ci o aduna...daca ai sa te uiti atent la poza ai sa observi si tu aceeasi chestie care am siz o eu

                        Numai bine

                        le: am inteles...multumesc la toti pt raspunsuri

                        Comment


                        • uite asa vor arata anvelopele acestea pe masina ta. prima anvelopa se monteza pe partea stanga si a doua anvelopa se monteaza pe partea dreapta. tot in interior se aduna apa?
                          Attached Files
                          sigpic

                          Comment


                          • Tu ai intors poza in oglinda cu ajutorul unui soft.Fizic daca o intorci nu o sa arate asa.

                            Comment


                            • In fine...chiar nu are rost sa mai continuam discutia pentru ca nu vreau sa intru in polemici cu nimeni...

                              PS. anvelopa din dreapta n o sa aiba profilul asa...poza aia e luata de pe net dar nu e corecta

                              Numai bine!

                              Comment


                              • Originally posted by crull View Post
                                Tu ai intors poza in oglinda cu ajutorul unui soft.Fizic daca o intorci nu o sa arate asa.
                                pe cat faci pariu ca fix asa arata? - daca nu esti convins - eu tocmai am 4 bucati pe masina acuma...
                                B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google