Schimbare Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Motor

    Buna. Imi poate spune cineva ce risca din punct de vedere legal cineva care isi schimba motorul si nu se face trecerea in talonul masinii. Intreb asta pentru ca ma bate un gand cu un motor superior celui care este acum pe trotineta.
    Nu ma intrebati de ce nu ma duc la RAR ca sa trec in talon. Pentru ca nu o sa imi omologheze niciodata schimbarea respectiva.
    sigpic

  • #2
    crezi tu ...

    daca e motor de factory, nu o sa fie probleme majore, adica ce nu se pot rezolva cu putin uns

    eu iti recomand sa nu asculti tot ce auzi cu schimbatu motoarelor
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      la ce te referi anume? cand zici sa nu cred orice aud cu schimbatul motoarelor?
      da-mi pm daca crezi ca or sa fie prea multi ochi.
      sigpic

      Comment


      • #4
        ce motor vrei sa pui ?

        Comment


        • #5
          clio rs 2.0 ...stii ca s-a mai incercat aceasta miscare...dar toate s-au dus pe apa sambetei...si sper ca esti constient ce bani iti trebuie

          Comment


          • #6
            pustiu stai linistit ca stiu toate costurile. Daca nu o sa fiu sigur 99,99% ca va functiona implantul nici macar nu demontez o piulita. Nu sunt adeptul coperativei munca in zadar.

            ori motorul de 1.8 RSI ... ori 2.0 RS in functie de ce voi gasi si la ce bani. deocamdata sunt in stadiul studiu-calcule.
            Last edited by yrman; 12 March 2010, 17:15.
            sigpic

            Comment


            • #7
              La ITP iti face poza la mototr.
              sigpic

              Comment


              • #8
                primul pas spre schimbul de motor e facut. si-a tras dungi de logan cup


                ah ce rau sunt...

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Nu te descurajez,dar este mai ieftin sa cumperi o alta masina.Au mai fost si altii care au incercat si au dat gres.In cea ce priveste riscul,la primul control in trafic,unde este si RAR-ul, iti retine certificatul,amenda aferenta modificarilor neomologate si alta munca cu remontarea vechiului motor,vizita la RAR pentru redobandirea certificatului.
                  LOGAN--> <--TOYOTA

                  Comment


                  • #10
                    @dan.gutu nu ma descurajezi stai linistit. Singura mea frica e sa nu fie ceva penal. De 10 ani de cand conduc pe drumurile patriei o singura data mi-a fost ridicata capota la motor si asta pt ca se cauta o masina furata care semana cu a mea. Daca se rezuma toata distractia doar la o noua vizita la RAR e un risc asumabil.

                    @pufosule nu sunt logan cup ;) ... data viitoare sa te uiti mai atent

                    @valeriuciprian - ITP-ul e chiar utima grija. aia se rezolva repede si ieftin.

                    Hai sa revenim la intrebarea mea. Care e riscul din punct de vedere legal?
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Care risc? Cumperi motorul, ai chitanta, te duci si R.A.R si aia este.
                      Risti daca pui motoare furate, fara a putea face dovada provenientei lor. Inchisoare risti, sau cu suspendare daca ai cuminte pana acum.
                      Last edited by Cezar; 12 March 2010, 20:28.

                      Comment


                      • #12
                        @Cezar tu chiar crezi ceea ce spui? Pai ma dau aia afara de la poarta la RAR cand le zic ca am motor de 2.0 pe logan
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Cu ce ocazie?
                          Citeste aici.

                          " In cazul in care schimbati motorul cu altul identic (acelasi cod) se
                          va verifica de catre reprezentantii RAR fixarea noului motor si a
                          tubulaturii de evacuare, se va efectua testul de poluare si se va modifica
                          CIV.(aproximativ 100 ron)
                          - In cazul in care schimbati motorul cu altul care se afla in gradul de
                          motorizare (gama de motoare care a echipat un anumit tip de
                          autovehicul pe parcursul intregului interval de fabricatie a respectivului tip),
                          functioneaza cu acelasi tip de combustibil si nu genereaza modificari
                          de putere mai mari de 40% determina omologarea vehiculului.(aproximativ
                          500 ron)
                          - In cazul in care schimbati motorul cu altul care nu se incadreaza in
                          cazurile enumerate mai sus, suplimentar fata de operatiunile de
                          omologare se fac si alte verificari inclusiv de catre Laboratorul de Incercari
                          pentru Securitate Rutiera privind performantele sistemului de franare,
                          determinarea repartitiei de mase, etc.(peste 500 ron in functie de
                          tipul si numarul de incercari suplimentare la care vehiculul este supus).
                          - Pentru mai multe informatii va rugam sa luati legatura cu
                          reprezentantele nostre sau cu Departamentul coordonare baze de date tehnice,
                          poluare si consultanta la numarul de telefon: 021 318.17.58 sau
                          021.202.70.00, 021.318.17.35 interior 251/157"

                          PS: tu gasesteti meserias care sa-ti rezolva partea electronica, si apoi puneti problema omologarii.

                          In teorie suna bine, motor de RS. In realitate, mai bine iti iei unul cu 6000 si ai terminat jucaria.
                          Daca tot vrei bricolaje, incearca cu un 1.7 T.
                          Last edited by Cezar; 12 March 2010, 21:27.

                          Comment


                          • #14
                            @Cezar mulltumesc frumos pt ajutor. Am pus aceste intrebari pentru ca am un amic care a incercat sa omologheze un motor de 2.0 plecand de la o astra de 1.4 (acum 3 ani). Pe el il salva in aceasta omologare faptul ca exista deja in productie o astra cu acel motor. Cum Dacia nu a produs niciodata un logan cu motor mai mare decat 1.6 16v nu prea o sa existe argumente pro. Stiu ca din ce mi-ai zis tu costurile par mici numai ca realitatea ne contrazice. El s-a interesat printr-o cunostinta la RAR ca sa i se faca un calcul cat mai aproape de valoarea finala si cand i s-a zis cam cat ar trebuii sa plateasca a renuntat. Suma era mult mult mai mare decat ce scrie acolo si a ales ales sa mai astept un an 2 si sa isi cumpere alta masina.
                            De aici am pornit eu pe premisa ca am sanse f mici sa imi omologheze motorul (se poate citi si ca e prea costisitor) asa ca singura varianta viabila era sa il pun pe masina si sa merg la risc. Numai ca am tot cautat pe net si nu am gasit ceva concret. Ca si pareri sunt de la ... "dai si tu o spaga si te lasa in pace".... pana la "frate e nasol ca motorul e considerat cam 40% din masina si poate intra la punerea in circulatie a unui vehicul neinmatriculat".

                            nu e obligatoriu sa fie de 2.0 poate sa fie si cel de 1.8 care teoretic are acelasi sistem de prindere care e si pe logan.
                            De aici a venit intrebarea mea legata de riscurile acestei operatiuni.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Am o ruda care a luat un logan la pret de nimica, caroserie intacta,acte tot,are si itp valabil,problema e motoru care nu mai are compresie mai deloc.Acum a gasit si motor de 1.6 la pret bun si vrea sa il schimbe pe cel existent pe masina tot de 1.6.Se poate face vreo jmecherie cu seria aia sa nu mai ajunga la rar pentru omologare?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google