Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logan 1.6 mpi 2005 euro 3 . in decembrie mi-au scris pe carte :

    deci taxa de revanzare este
    Timbrul de mediu (benzina):
    2,353 EURO ( 10,643 RON )


    mai mult decat valoarea reala a masinii !
    Attached Files
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • Deci pana in prezent avem asa (situatii concrete):
      - 1.6 MPI 8V E3 = 173 g/km
      - 1.6 MPI 8V E4 = 172 g/Km
      sigpic

      Comment


      • - 1.6 MPI 8V E5 = 155 g/km

        Comment


        • Logan 1.4 MPI 8V E3 =164 g CO2/km , cumparat in Iunie 2006
          Emisii trecute azi 21.02.2013 RAR Ploiesti ,taxa 115 ron (enorm)
          La revanzare timbrul de mediu sare la peste 1900 euro (nu o mai cumpara nici DRACU )
          Cat sa ceri pe logan pt a putea eventualul nou proprietar sa plateasca aceasta taxa ?
          Deci ramane masina pe viata !!!!

          Comment


          • daca nu traim prea mult ...

            altfel rugineste toata si o dam la rabla si sigur nu mai luam Dacia/reno
            o/____\o
            (i)
            .........

            Comment


            • Logan 1.4 MPI / E4 , 2006 , CO2= ???
              Stie cineva?

              Comment


              • Originally posted by serifu97 View Post
                Logan 1.4 MPI 8V E3 =164 g CO2/km , cumparat in Iunie 2006
                Emisii trecute azi 21.02.2013 RAR Ploiesti ,taxa 115 ron (enorm)
                La revanzare timbrul de mediu sare la peste 1900 euro (nu o mai cumpara nici DRACU )
                ...............
                Taxa la RAR ar trebui platita de cei de la Dacia care aveau omologarea europeana dar nu s-au obosit sa comuinice oficial nivelul de emisii. Mai ales ca CI au fost scoase de dealeri, in general, contra unei taxe.

                Cat sa ceri pe logan pt a putea eventualul nou proprietar sa plateasca aceasta taxa ?
                Acum intre 500-1000 de euro, peste vreo 2-3 ani, o dai gratis.

                Comment


                • Originally posted by adonis33 View Post
                  oricum ar fi taxa asta loveste direct in cei care au sustinut vanzarile Dacia .....
                  Renault spera ca astfel cei care vor sa cumpere o masina second hand la 5-6000 euro vor renunta la idee si vor cumpara Logan 2.
                  Daca ar fi fost baieti destepti, ar fi stiut ca in Ro intre 2004-2007 s-au vandut o multime de loganuri (+Cielo->2007, matiz->2008, Solenza->2005 etc) cu norma E3. Ei bine toti cetatenii astia isi vor schimba masinile dupa o vreme. Acum, in loc sa le poata vinde oamenii sa isi ia noul Logan de exemplu, isi vor pastra masinile pana le vor duce la Rabla, deci ciuciu vanzari de masini noi.

                  PS: cine e fixat pe SH la 5-6000E sigur nu alege logan, clar, vad asta din discutiile de zi cu zi.
                  Last edited by lord_wader; 22 February 2013, 13:24.

                  Comment


                  • Originally posted by serifu97 View Post
                    Cat sa ceri pe logan pt a putea eventualul nou proprietar sa plateasca aceasta taxa ?
                    Da' ce esti cumva raspunzator de taxele pe care la va plati cumva viitorul proprietar cu ocazia inmatricularii ?
                    Teama ca nu vom putea sa ne vindem masinilor e si nu prea justificata; cine vrea cumpara, cine nu alege alta alternativa; vad ca nimeni nu se plange ca va creste pretul la inscrierea unei masini, in cazul cumpararii; toti se plang de faptul ca ar trebui sa lase din pret. Eu nu voi plati la randul meu taxa de timbru in cazul in care imi cumpar alta masina?
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Da' ce esti cumva raspunzator de taxele pe care la va plati cumva viitorul proprietar cu ocazia inmatricularii ?
                      Teama ca nu vom putea sa ne vindem masinilor e si nu prea justificata; cine vrea cumpara, cine nu alege alta alternativa; vad ca nimeni nu se plange ca va creste pretul la inscrierea unei masini, in cazul cumpararii; toti se plang de faptul ca ar trebui sa lase din pret. Eu nu voi plati la randul meu taxa de timbru in cazul in care imi cumpar alta masina?
                      Bine punctat!

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Da' ce esti cumva raspunzator de taxele pe care la va plati cumva viitorul proprietar cu ocazia inmatricularii ?
                        Teama ca nu vom putea sa ne vindem masinilor e si nu prea justificata; cine vrea cumpara, cine nu alege alta alternativa; vad ca nimeni nu se plange ca va creste pretul la inscrierea unei masini, in cazul cumpararii; toti se plang de faptul ca ar trebui sa lase din pret. Eu nu voi plati la randul meu taxa de timbru in cazul in care imi cumpar alta masina?
                        Ai dreptate, insa sunt convins ca nu-ti vei cumpara o masina cu taxa neplatita (bineinteles la pretul uneia care ar avea timbrul platit), si la fel de convins sunt ca nu esti naiv sa-ti iei vre-o teapa din moment ce ai postat pe topicul asta.
                        Totusi vor fii multi care habar nu au pe ce lume traiesc si care vor deschide punga larg, e o vorba care pana acum ceva timp nu o credeam "Fiecare masina isi are cumparatorul ei" indiferent de cat de mare e teapa, totul e ca cel care o vinde sa aiba rabdare.
                        Last edited by B 96 NLD; 22 February 2013, 16:41.
                        sigpic

                        Comment


                        • Si reciproca e valabila.

                          Comment


                          • Eu cred ca unii au inteles exact ce am vrut sa spun.
                            Multi se plang de faptul ca vor fi nevoiti sa-si dea pe degeaba masinile(cele cu taxa neplatita). Sa nu credeti ca cei care au taxa platita nu vor urca usor pretul, in cazul revanzarii (e foarte normal ca omul sa incerce sa-si mai recupereze din cheltuieli) Nu e cazul sa-l coborati voi cei cu taxa neplatita, ca oricum se va face diferenta.
                            Acum strict cazul meu; apreciez masina la, sa zicem 5 000E; ar trebui sa o vand cu 3900? De ce? Sa-si ia una cu 3800, cu taxa platita sa vedem daca e acelasi lucru. Daca de scumpesc si numerele, trebuie sa mai las, nu?
                            Eu daca imi iau o masina de afara, pe ala il intereseaza cat ma costa pe mine inmatricularea?. Pe mine ma priveste acest lucru.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • Caz concret:
                              Logan 1.4 2005 E3, face acum cam 2500 de euro, intretinuta bla, bla
                              Taxa aproximativ 1500 euro.
                              Pe mine nu ma priveste taxa, corect.
                              Pe cumparator il va costa 2500+1500= 4000 de euro masina

                              Oare el la 4000 de euro nu are alternative de Logan mai nou, cu taxa deja platita?
                              Cum sa nu? Uite una la sub 4000 de euro cu 3 ani mai tanara si cu taxa PLATITA.
                              Autovit.ro este cel mai mare site de anunturi auto din Romania. Aici poti gasi mii de anunturi cu masini noi si second hand de vanzare.

                              Mai e si unic proprietar, da si anvelope de iarna aproape noi., carte service. Eu sa fiu cumparatorul, credeti ca ma mai uit la masina din 2005? Doar sa fiu dus cu capul, sa nu stiu nimic despre masini si sa nu intreb pe nimeni.

                              Cine vrea sa inteleaga, intelege. Masinile cu taxa neplatita NU AU NICIO SANSA sa fie vandute la un pret real.
                              Last edited by mr.K; 22 February 2013, 22:44.

                              Comment


                              • Mai ramane sa ne arati cum ai calculat taxa aceea de 1500E.
                                Eu obisnuiesc sa vad masinile live, inainte sa discut; realitatea poate fi uneori alta.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google