Taxa de prima inmatriculare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ideea e ca nimeni nici macar nu se va mai deplasa sa vada masina mea live, deoarece prezinta cheltuieli prea mari de inscriere si nu merita.
    Eu nu ma oboseam sa vand Loganul, e masina perfecta de bagat in gropile din oras, iarna.
    Dar unii, poate chiar aveau de gand sa le vanda. Nu-i invidiez.

    Taxa de 1500 de euro e pusa arbitrar de mine, probabil ca e mai mare, daca lui Costi pentru un logan 1.6 mpi 2005 euro 3 timbrul de mediu 2.353 EURO, cred ca pentru 1.4 EURO 3 e cam 2000 de euro.
    Last edited by mr.K; 22 February 2013, 23:10.

    Comment


    • Originally posted by IancuMIC View Post
      Da' ce esti cumva raspunzator de taxele pe care la va plati cumva viitorul proprietar cu ocazia inmatricularii ?
      Eu nu voi plati la randul meu taxa de timbru in cazul in care imi cumpar alta masina?
      Da, dar tu informat fiind nu o sa iti iei masina cu ochii inchisi (daca iti vei lua un SH cumva) si vei sti ce sa alegi, mai exact te vei feri de orice E3 si chiar si de E4 de capacitate cilindrica mare si noxe multe.
      Saptamana trecuta s-a vandut la mine un logan E3 1.4 din 2006 cu 2300E, chiar imi parea rau pt. respectivii ca nu stiau inca ce teapa isi vor lua la inmatriculare. Dar ce poti sa mai faci? sa te duci la om acasa si sa ii zici "domle da-mi banii inapoi"?

      Comment


      • Originally posted by IancuMIC View Post
        Eu daca imi iau o masina de afara, pe ala il intereseaza cat ma costa pe mine inmatricularea?. Pe mine ma priveste acest lucru.
        da ? hai sa luam un exemplu. golf 4 , de exemplu , 1.4 , de prin 2000 , maxim 3000E ca sa fie si euro 2 si euro 4.

        Clasă de poluare
        http://cautare.mobile.ro/automobile/...ners=2&lang=ro

        Clasă de poluare

        Euro 2 (16)
        Euro 4 (8)
        Euro 3 (5) -e d3 adica euro 2 la noi

        deci clasa de poluare face pretul. si acolo si cu atat mai mult in Romania unde puterea de cumparare e mult mai mica.

        ps: eu cu cat sa-mi vand loganul ,impecabil , Ambition , 2005 240k km ? mai dau 500E de la mine sa-l cumpere cineva ...
        Last edited by Costi-bc; 23 February 2013, 02:59.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • Originally posted by Costi-bc View Post
          deci clasa de poluare face pretul. si acolo si cu atat mai mult in Romania unde puterea de cumparare e mult mai mica.
          Si anul de fabricatie; am vazut ca aia vand numai "fete mari"
          ps: eu cu cat sa-mi vand loganul ,impecabil , Ambition , 2005 240k km ? mai dau 500E de la mine sa-l cumpere cineva ...
          Ei, aici esti mai aproape de adevar; pana la urma se face un compromis.
          Eu am spus ce am spus pentru ca am vazut ca unii scad din pretul initial de vanzare, taxa de inmatriculare, ceea ce, dupa parerea mea, nu va fi facut chiar asa; doar daca nu mai ai loc in garaj. Ex; Logan, 2005, pret estimativ 2200E. -taxa, pret final= ~700E. Oare asa va fi? Asa vad ca se pune acum problema.
          Last edited by IancuMIC; 23 February 2013, 09:51.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Aritmetica spune ca da.
            Cumparatorul face o simpla adunare a pretului propus de tine + timbrul de mediu si vede cat e total cost achizitie.
            Dupa aia cauta si variante cu timbrul de mediu platit, in acelasi buget.
            Apoi se intoarce la tine si iti arunca informatii in nas, precum si o propunere prin care te ia in ras.

            Eu am la tara loc de parcare plus, am la ce folosi Loganul, in perioadele cand imi va fi mila sa scot urmatoarea masina pe drumurile din Romania, in special iarna si primavara, cand e plin de cratere.
            Probabil ca multi posesori de Logan <2007 vor gandi ca mine.

            Comment


            • pai atunci de ce sa-ti mai iei logan second hand euro 4? mai bine un golf 4 euro 2. efectul timbrului de mediu = mai multe masini euro 2 pe strada => poluare mai mica, toata lumea e fericita
              eu nu sunt afectat direct de noile taxe, dar sunt impotriva lor oricum. asta nu e timbru de mediu, e marele jaf national.
              Last edited by mcornel; 23 February 2013, 18:24.

              Comment


              • Exista un grad mare de relativitate in legatura cu evolutia preturilor la cumpararea/vanzarea masinilor, vizavi de noua taxa de timbru; nicio regula nici aritmetica nu poate anticipa exact cum vor sta lucrurile; piata va rezolva aceasta dilema. Vom vedea, primele tranzactii odata cu intrarea in vigoare a noii taxe.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Pai din cauza reactivarii taxei de prima inmatriculare/transcriere asa cum era in forma din 2001 si care a fost suspendata pe parcursul anului 2012, din ianuarie pana acum vanzarile de sh-uri fara taxa platita, tind spre zero.
                  Timbrul de mediu va imbunatati vanzarile pentru masini de la E2 in jos. Si eventual, pe cele de la E5 in sus.

                  Piata auto nu se mai misca deloc nici la masinile noi, asteptam sa se vanda masinile electrice, cu noua prima de 2500 de euro.
                  Lumea nu stie ca bateriile alea trebuiesc inlocuite dupa cativa ani si costa cateva mii de euro, cred ca e de ajuns sa aiba o priza unde sa bage cablul de alimentare.

                  Trebuie sa retinem doar atat: Banii incasati din TIMBRUL DE MEDIU se vor folosi in general pentru returnarea sumelor catre cei care au dat Statul in judecata si au castigat procesele pentru taxa de poluare/taxa de prima inmatriculare! De unde sa-i mai ia,cand vistieria-i goala? Chiar ministerl mediului specifica directiile in care vor fi cheltuiti banii.
                  Aia cu plantarea de arbori e o gluma buna.
                  Restul e can-can.
                  Last edited by mr.K; 23 February 2013, 19:10. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • E un pic off-topic, insa poate va intereseaza ( Propunere ordonanţa de urgenţă privind circulaţia pe drumurile publice) :



                    Åžtiri de ultimă oră, disponibile online. Gândul iti ofera ÅŸtiri externe si interne în timp real, ÅŸtiri politice, ÅŸtiri economice, mondene, sociale si din sport.
                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by mcornel View Post
                      pai atunci de ce sa-ti mai iei logan second hand euro 4? mai bine un golf 4 euro 2. efectul timbrului de mediu = mai multe masini euro 2 pe strada
                      Nu stiu de ce, dar am impresia ca treaba asta cu timbrul mic la E1 si E2 o sa se intoarca impotriva acelor proprietari care acum sunt fericiti. Astia vor sa transforme pe viitor timbrul in taxa anula in f. de noxe, si va fi mai avantajos sa radiezi masina non euro, E1 si E2 decat sa platesti taxa anuala.

                      PS: IancuMic, va fi oare cineva asa de idiot incat sa plateasca o taxa de 1500E la o masina de maxim 2500, statului? ma intreb si eu...

                      Comment


                      • Nu stiu de ce, dar am impresia ca treaba asta cu timbrul mic la E1 si E2 o sa se intoarca impotriva acelor proprietari care acum sunt fericiti. Astia vor sa transforme pe viitor timbrul in taxa anula in f. de noxe, si va fi mai avantajos sa radiezi masina non euro, E1 si E2 decat sa platesti taxa anuala.
                        Da, dar la E1 si E2 o sa dai diferenta de taxa in rate, anual. Oricum masinile alea nu vor rezista inca 10-15 ani.

                        Comment


                        • Cum sa nu reziste 10ani? Iti dau doar cateva exemple de masini de dinainte de 2000, nu stiu neaparat ce norma sunt: opel corsa, fiat punto, golf3, supernova, dacia pe injectie, ford fiesta, renault laguna si altele, masini care sunt destul de bune si vor mai merge daca se va putea inca 10 ani de acum incolo, la fel cum si loganul Euro3 si 4 benzina pariez ca va prinde 20de ani inca functional, motorul.
                          Last edited by lord_wader; 27 February 2013, 23:24.

                          Comment


                          • Sa zicem ca vor rezista dar nu dai toti banii odata, asta e ideea. Pe cand la un Logan E3 din 2004-2005-2006 efectiv taxa aia te darama, ca potential cumparator.
                            Hai sa spunem ca timbrul ala de mediu anual va fi 50-150 de euro pentru E1-E2. In 10 ani abia aduni 1500 de euro maxim. Binisor. Decat sa dai 2000-2500 de euro odata pentru un E3, mai bine dai 600 de euro pentru o masina E2 si restul, cum va fi, anual.
                            Last edited by mr.K; 28 February 2013, 12:14.

                            Comment


                            • Eu unul nu sunt de acord cu ipoteza cum ca noi astia cu E3 trebuie sa acceptam bataia de joc a unor potentiali cumparatori care vor veni si vor zice: "iti dau 800E pe masina". Raspunsul corect ar trebui sa fie: de 800E du-te si iti ia polo din 97 neanmatriculat. Cred ca singura varianta ar fi vanzarea masinii la pretul corect, 2000-2500E dar fara a trece in acte noul proprietar. Cu procura sau cum o fi, cu riscuri dar macar nu dai masina pe nimic doar pt. ca e cu o norma mai slaba decat E4.

                              Comment


                              • O dezmembrez si fac pe ea triplu decat 700 de euro. Cand nu vreau sa o mai tin.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google