Trecere Pietoni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trecere Pietoni

    Solicit si eu parerile altor useri cu privire la o situatie cuprinsa in schita de mai jos. Se da o trecere de pietoni.2 benzi pe sens.Intre sensuri un acostament lat de 50 cm si inalt de aprox. 30 cm.Acostamentul se intrerupe in dreptul trecerii de pietoni lipsind una bucata dreptunghi alb din trecere in dreptului acostamentului(ceea ce sugereaza dupa parerea mea un mic refugiu pentru pietoni).Eu sunt cel cu verde iar pietonii (cu rosu) deja au inceput traversarea strazii pe trecerea de pietonii pe celalalt sens de mers.Trebuie sa le acord prioritate in acest caz?
    Attached Files

  • #2
    Daca strada are doua benzi pe sens sau mai multe iar pietonii nu au ajuns pe sensul tau de mers nu trebuie sa le acorzi prioritate.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Nu se acorda prioritate de trecere pietonilor din cazul tau, nici chiar daca ar fi lipsit scuarul de pe mijlocul drumului.
      If it ain't broke, don't fix it!

      Comment


      • #4
        Foarte corect;aceiasi parere,conf. explicatiei lui Valeriu.
        Last edited by IancuMIC; 21 December 2011, 16:12.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          ceea ce zice valeriu din cate imi aminetsc eu este incorect . Trebuie sa le acorzi prioritate chiar daca drumul are 10 benzi si el e pe celelalte 10 benzi de sens daca drumul nu are refugiu sau mai mic de jumatate de metru parca.Desi nu gasesc in codul rutier , probabil e doar vreo amintire de-a mea ... sper sa nu fi inventat
          Last edited by Cristi_Xp; 21 December 2011, 17:18.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Are dreptate cristi, daca drumul nu are refugiu pietonii au prioritate
            odata aflati pe trecere auto tre sa opreasca indiferent daca au ajuns pe sensul lor sau nu
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              faza e ca eu nu gasesc nimic in codul rutier despre chestia asta , d-aia nu pot sa imi dau seama daca stiu corect sau nu ...
              Ce am gasit zicea altfel :
              permisul se suspenda pentru: "neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajaĂži ĂŽn traversarea regulamentarĂŁ prin locurile special amenajate Âşi semnalizate, aflaĂži pe sensul de deplasare al autovehiculului sau tramvaiului;"
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #8
                faza e ca eu nu gasesc nimic in codul rutier despre chestia asta , d-aia nu pot sa imi dau seama daca stiu corect sau nu ma gandeam ca asa am inventat eu
                Ce am gasit zicea altfel :
                permisul se suspenda pentru: "neacordarea prioritatii de trecere pietonilor angajaĂži ĂŽn traversarea regulamentarĂŁ prin locurile special amenajate Âşi semnalizate, aflaĂži pe sensul de deplasare al autovehiculului sau tramvaiului;"
                Last edited by Cristi_Xp; 21 December 2011, 17:36.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Eu stiam ca nu acorzi prioritate daca nu e pe sensul tau de mers si intre tine si pieton sunt minim 2 benzi de circulatie. Daca e la tine pe sens acorzi, daca e mai putin de 2 benzi acorzi. Toate astea daca nu e refugiu. Daca e refugiu acorzi prioritate cand trece de el.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Inainte da...asa era...tebuia sa acorzi prioritate tuturor pietonilor angajati in depasire indiferent de sensul de mers...acum e asa cum am scris.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Si daca pe acel scoar sunt boscheti si tu nu vezi pietonii angajati in traversare pe sensul celalat?

                      valeriu are dreptate.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #12
                        Da si era o aberatie care s-a eliminat.
                        Valeriu poate isi mai aduce aminte de fosta trecere de la Potcoava, unde asteptai de innebuneai pentru ca niciodata nu se mai termina plimbarea pe acea trecere, cand de pe un sens, cand de pe celalalt.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          Valeriu are dreptate, in cazul tau nu esti obligat sa acorzi prioritate. Aceste tipuri de treceri sunt prin tot bucurestiul mai ales pe Bulevarul Iuliu Maniu ( zona Militari) Eu nu am acordat prioritate unui pieton aflat in aceasi pozitie ca si a ta cu echipajul de politie in dreapta mea si nu am schitat nimic
                          Megane II faza II 1.5dcI K9K

                          http://www.loganclub.ro/forum/b_189_ygn_2-t41493.html

                          Comment


                          • #14
                            Din Regulamentul de aplicare a codului rutier:
                            "Art. 135
                            Conducatorul de vehicul este obligat sa acorde prioritate de trecere si în urmatoarele situatii:
                            a)la intersectia nedirijata atunci când patrunde pe un drum national venind de pe un drum judetean, comunal sau local;
                            b)la intersectia nedirijata atunci când patrunde pe un drum judetean venind de pe un drum comunal sau local;
                            c)la intersectia nedirijata atunci când patrunde pe un drum comunal venind de pe un drum local;
                            d)când urmeaza sa patrunda într-o intersectie cu circulatie în sens giratoriu fata de cel care circula în interiorul acesteia;
                            e)când circula în panta fata de cel care urca, daca pe sensul de mers al celui care urca se afla un obstacol imobil. în aceasta situatie manevra nu este considerata depasire în sensul prevederilor art. 120 lit. j);
                            f)când se pune în miscare sau la patrunderea pe drumul public venind de pe o proprietate alaturata acestuia fata de vehiculul care circula pe drumul public, indiferent de directia de deplasare;
                            g)când efectueaza un viraj spre stânga sau spre dreapta si se intersecteaza cu un biciclist care circula pe o pista pentru biciclete, semnalizata ca atare;
                            h)pietonului care traverseaza drumul public, prin loc special amenajat, marcat si semnalizat corespunzator ori la culoarea verde a semaforului destinat lui, atunci când acesta se afla pe sensul de mers al vehiculului."

                            PS daca aveti permise "de Pitesti" nu ati avut nevoie sa cititi si HG 1361/2006....
                            sigpic
                            Ambition 1.5 dc

                            Comment


                            • #15
                              Corect, ăsta e răspunsul.
                              Vrăjeala cu scuarul, cu 'nșpe benzi interpuse etc. e o "înțelegere" tacită a polițiștilor cu șoferii, acceptată pentru fluidizarea circulației. Dar acea înțelegere e tare relativă: un polițist o poate accepta, altul, nu. Așa că, acordați prioritate pietonilor și nu mai căutați justificări. Printre pietoni pot fi mama, tatăl, fratele, sora sau copiii voștri. Nu am zis nimic de soacră.
                              Last edited by ursamajor; 21 December 2011, 20:05.
                              Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                              Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google