Sa facem urmatoarele supozitii:
-avem un telefon mobil la abonament;
-pierdem sau ni se fura telefonul mobil;
-din diferite motive constatam lucrul asta mult mai tarziu de la producerea evenimentului in functie de ultimul moment cand a fost folosit;
-anuntam societatea de telefonie cu care avem contract pentru suspendarea temporara a numarului;
-dupa solicitarea si activarea unui nou SIM corespunzator aceluiasi nr. Constatam ca s-au efectuat convorbiri sau/si diferite servicii in valoare de 100 euro sau mai mare.Cum trebuie sa procedam pentru a fi siguri ca problema se va rezolva in favoarea noastra?(bineinteles, nu in afara legii).
-avem un telefon mobil la abonament;
-pierdem sau ni se fura telefonul mobil;
-din diferite motive constatam lucrul asta mult mai tarziu de la producerea evenimentului in functie de ultimul moment cand a fost folosit;
-anuntam societatea de telefonie cu care avem contract pentru suspendarea temporara a numarului;
-dupa solicitarea si activarea unui nou SIM corespunzator aceluiasi nr. Constatam ca s-au efectuat convorbiri sau/si diferite servicii in valoare de 100 euro sau mai mare.Cum trebuie sa procedam pentru a fi siguri ca problema se va rezolva in favoarea noastra?(bineinteles, nu in afara legii).






. Ghinionul tau ca nu ai anuntat ceva mai repede beleaua. Adica, eu ma pun si in locul lor. Cine e de vina ca ti s-a furat telefonul? Doar nu ei
. De ce ar plati ei?
















Comment