Nelamurire: Circulatie Pe Sens Unic... Pe Interzis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si cand cub semnul de cedeaza trecerea sau stop se afla si interzis viraj dreapta sau stanga, in mod evident este sector de drum cu sens unic. Deci faza cu "tu nu stii, anterior, ce regula a incalcat celalat" pica.
    Computer, did we bring batteries?... Computer?...

    Comment


    • #17
      Regula nescrisa ar fi asigura-te chiar daca esti pe drum cu prioritate daca nu vrei sa ai de a face cu organul in caz ca un bizon iti sare in fata. Eu ma uit tot timpul de 2-3 sa fiu sigur ca e ok.
      No, apoi blana
      Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
      ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

      Comment


      • #18
        TopCat, imi pare rau, dar esti in mare confuzie .

        Daca sub semnul de "cedeaza trecerea" ,"stop"se afla si un alt semn de "interzis la dreapta" sau "stanga", acesta inseamna ca te obliga pe tine sa nu virezi la dreapta sau stanga (normal,nu?), pt ca de acolo s-ar putea chiar sa vina cineva pe sensul lui normal de mers,sens pe care tu nu ai voie sa intri (accesul fiindu-ti interzis) si chiar ar trebui sa-i cedezi trecerea.

        Stiu ca este ciudat sa fii vinovatul principal (pt ca si cel care intra pe interzis este vinovat) atunci cand unul vine pe interzis, tu ai cedeaza trecerea, il lovesti, stiind ca din directia "aia" nu are voie sa vina , DAR fiecare plateste pt ce a gresit: cel pe interzis pt ca era pe interzis, iar tu pt ca nu ai cedat trecerea (pt ca daca nu stiai , sa zicem ca erai pt prima oara in aceea intersectie, iti spun eu ca te uitai si in stanga si in dreapata si pentru ca, pana la urma ,"cedeaza trecerea" nu inseamna sa nu cedezi trecerea ,chiar si celui ce incalca legea si vine de pe interzis)

        Comment


        • #19
          Stiu ca raspund tarziu.
          @juann , ieseam cu fata din garajul imobilului, aveam masini parcare si in stanga si in dreapta intrarii in garaj, mai cu seama ca in dreapta, unde logic nu trebuia sa vina nimeni, aveam parcat un 'SUV', vizibilitate as fi avut numai daca ieseam cu masina jumatate in drum, ceea ce s-a si intamplat.
          Oricum, tipul era de la ceva 'serviciu secret', nu avea nici 'RCA', pe masina, pentru ca ei au doar una singura care o plimba de la o masina la alta.
          De altfel asa este si la politie si la RATB.
          Intr-un final politistul, ne-a cerut sa iesim si sa regandim declaratiile si sa intram inapoi cand cadem de acord.
          Eu am obtinut o 'autorizatie' de reparatie, (am casco), iar 'tipul', a rezolvat-o la garajul 'serviciului'.
          Mama cat am scris....

          Comment


          • #20
            Tom, eu inteleg ce spui tu, dar chestia e discutabila.
            In fine, bine ca Troy a rezolvat-o si sa speram ca nici unul dintre noi nu va fi intr-o situatie d-asta.
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • #21
              Ok, dar ce se intampla cand vrei sa intri pe un drum cu sens unic, dupa blocuri de exemplu, dar poate fi oriunde un drum d'asta, care are masini parcate si pe o parte si pe alta cum se intampla, ai cedeaza trecerea, ai semnul ca poti sa faci doar dreapta obligatoriu(stanga ar fi contrasex),
              iesi putin cu botu oblic asa cat sa te asiguri frumos din stanga si cand se mai apuci sa mai tragi un ochi in dreapta, intra unu cu spatele in tine.
              Aici cum mai e cu vina principala ?
              Nu stiu in alte orase cum e, dar in bucuresti se intampla foarte frecvent sa mai "parleasca" unu vreo intersectie, sau a fost parcat mai incolo si nu mai ocoleste, ci da cu spatele pana in intersectie etc deci e foarte plauzibil scenariul asta, mai ales in sect. 6- militari, dr. taberei, crangasi - etc.
              Practic ala cu spatele incalca mai multe treburi, nu numai mersul "pe verso" ci in plus parca erai responsabil de orice se intampla cand mergi cu spatele, nu ai nici o scuza...si nu ma luati va rog cu vrajeli
              si desene animate ca ala care da cu spatele nu merge pe contrasens, ca nu e vorba de competitii, exchibitii si alte balciuri mascate, ci de un drum public...ala din start e vinovat...ca legea zice altceva, oarba dupa
              ea si dupa aia de au inventat-o, ne meritam soarta ca noi i-am pus si ii tinem acolo.
              Nu mi s-a intamplat si nici nu vreau sa i se intample cuiva vreodata asa ceva, mai ales in romania, tara unde mori cu dreptatea in mana...era doar un scenariu de cosmar, dar foarte posibil din pacate.
              Oricum mi se pare una din cele mai mari tampenii inventate de om, mai ales roman legea prin care esti vinovat ca intra unu in tine care mergea "pe invers", cand ala nu are ce sa caute acolo in primu rand, deci e ca si cand nu ar fi, nu s-ar povesti, ca doar nu e masina cu regim special de conducere si nu ma refer la romaneasca prioritate de passat, bwm, q7, x5 etc ci de masina de politie, salvare, pompieri etc in misiune...
              Daca un jeg d'asta se considera prea "shukar" si o i-a "pe dos", si o comite flagrant, macar sa mearga in pm preventiv si sa fie oricand pregatit sa sara peste gard cand vede o masina venind din fata (deci regulamentar), sau cu alte cuvinte sa fie cat mai "invizibil"(vorba vine...), nu sa vina cu pretentii si sa fiu eu obligat sa-i platesc statutu' lui de smecher, ca o sa-i platesc pamant pe gura si viermi pe nas...chit
              ca raman fara permis, are cine sa ma plimbe si oricum nu m-am nascut in masina, pot sa merg si pe jos...
              Scuze, da' m-a luat valu si m-am cam saturat si scarbit de cat tupeu si nesimtire vad pe langa mine...si culmea, din partea unor giboni anal_fabeti, care intr-o societate normala ar trebui bagati intr-o
              rezervatie sau incubator ceva si facute experimente pe ei, nu sa se lafaie in masini de miliarde...

              P.S: pentru cei care poate nu au inteles ce am vrut sa spun, fac un rezumat :
              eu sunt total de acord sa fiu responsabil si sa suport consecintele in cazul in care nu cedez trecerea celui care vine din stanga si are tot dreptul sa treaca (nu comentez despre posibilele mele scuze ca poate
              am fost nevit sa ies mai mult ca erau masini parcate si nu vedeam si nu stiu ce - e CLAR vina mea !), dar nu sunt sub nicio forma de acord sa fiu la fel de vinovat ca nu l-am vazut pe un nenorocit smecher care venea pe contrasex si care culmea ii mai dadea si blana (probabil sa treaca mai repede de tronsonul respectiv sau ceva), DECAT daca
              respectivul avea regim prioritar (politie, salvare etc) si se afla in misiune, cu girofar, goarna etc, desi in cazul dat si multe alte strazi d'astea drumul e practic o poteca asa, cu masini parcate pe ambele parti si nu poti sa intercalezi doua masini acolo si s-ar crea carambol, nu vad de ce ar lua-o salvarea sau ce o fi pe acolo...
              Acuma, legea te da vinovat principal la o faza d'asta, dar asta nu inseamna ca asa e mersu firesc si d'aia am facut pomelnicu asta ca un protest...ca asa, 'ai sa ne dam toti pe contrasens, 'ai s-o luam invers pe autostrada, mergem pe banda de urgenta, sau si mai smecheri sa facem jaloane printre prostii aia care vin pe "contrasens",
              si cand intra unu dupa varianta si ne loveste il aratam cu degetu si il luam la misto : ce faci frate nu m-ai vazut ca mergeam "regulamentar" pe banda de urgenta etc...si toate astea din cauza unei legi facute la betie sau din bataie de joc.
              Keyboard error or no keyboard present.
              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

              Comment


              • #22
                Desi nu s-a mai povestit nimic nou cam de multicel pe tema sensului unic, vin si eu cu o nelamurire.

                Exista o strada cu sens unic, cu o lungime de aprox. 100 m, care trece pe langa o piata. Pe ambele parti sunt masini oprite claie peste gramada, care cum se nimereste, prin urmare rareori se intampla sa fie loc de trecere pentru doua masini in paralel. Acum, eu circul linistita pe straduta cu pricina si din fata circula la fel de linistit cate un ...divers cu te miri ce masina sau treaba pe acolo. Ne oprim si fiecare asteapta sa dea celalalt inapoi - ca in sus, jos sau lateral nu se poate. Ce e de facut? Care cui trebuie sa-i cedeze trecerea?
                La intrarea pe strada respectiva am semnul "sens unic", iar la celalalt capat exista indicatorul "accesul interzis".
                Logan Ambition 1.5 DC

                Comment


                • #23
                  Daca as avea un cazan de masina as intra in ala de pe interzis foarte original si mers direct la politie, sa vezi ce bot nou o sa am la masinuta).
                  4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                  Comment


                  • #24
                    bine distrigazu'! daca faci rost de doua coji, da-mi si mie una, ca mai am si eu de-astia pe la bloc, care vor ei musai sa intre pe interzis, ca deh, sunt mai in varsta si au prioritate. sau coca cu bemveuri cazute din primul razboi mondial, dar in 2 usi, cu tobe si muzica la refuz. vai ce rau imi pare ca am dat dacia la remat...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      si mai sunt cei care zic sus si tare ca ei sunt riverani si au voie pe interzis.....

                      Comment


                      • #26
                        daca nu scrie explicit pe indicato, n-au voie, poa' sa fie si mama si tata riveranilor...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          pai aici e problema,ca nu scrie ,dar ei sus si tare ca-s riverani...de multe ori garcea merge pe jos pe sensul bun si ii agata la fix pe baieti...

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by denisa View Post
                            Desi nu s-a mai povestit nimic nou cam de multicel pe tema sensului unic, vin si eu cu o nelamurire.

                            Exista o strada cu sens unic, cu o lungime de aprox. 100 m, care trece pe langa o piata. Pe ambele parti sunt masini oprite claie peste gramada, care cum se nimereste, prin urmare rareori se intampla sa fie loc de trecere pentru doua masini in paralel. Acum, eu circul linistita pe straduta cu pricina si din fata circula la fel de linistit cate un ...divers cu te miri ce masina sau treaba pe acolo. Ne oprim si fiecare asteapta sa dea celalalt inapoi - ca in sus, jos sau lateral nu se poate. Ce e de facut? Care cui trebuie sa-i cedeze trecerea?
                            La intrarea pe strada respectiva am semnul "sens unic", iar la celalalt capat exista indicatorul "accesul interzis".
                            daca e cuminte ramane la mica intelegere, daca in schimb e nesimtit si are tupeu stai cu masina pe loc si astepti, eventual mai dai si claxoane, mai vin si altii din spate. Asa mi-a facut si mie unul venea tare pe interzis si eu aproape ca nu l-am vazut cand am virat stanga ca nu m-am uitat ca era interzis si am zis ca nu vine nimeni, asa ca a fost ceva de ultim moment si cum tot el facea gura ca nu vad, am pus masina in fata pe drum si i-am aratat ca are interzis si nu o misc, apoi a cedat el si m-a claxonat tot el ca de ce nu l-am lasat pe el...nesimtirea asta, mare mai e.
                            zoom-zoom

                            Comment


                            • #29
                              poti sa faci 2 lucruri.
                              iti repari bara fata, faruti capota...etc...etc... orice vrei sa repari
                              sau tragi frana de mana, te dai jos incui masina si te duci la cumparaturi, sau te asezi langa masina si fumezi o tigara.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Este foarte interesant cum se dezbate aceasta problema din "Codul Rutier"; practic, aici se vede cum intelege, fiecare, "ce-i convine", din anumite prevederi. Eu vad putin mai "dur" circulatia rutiera si nu ma tenteaza sa interpretez prevederile din Cod. Spre exemplu, eu vad prioritatea ca fiind selectiva numai atunci cand acea situatie are corespondent direct in Lege. Daca citim semnificatia si obligatiile ce sunt consemnate la indicatorul "STOP" vedem, fara echivoc, ca avem obligatia sa pornim de pe loc numai dupa ce am dat prioritate celor de pe drumul cu prioritate(sau a directiei prioritare). Aici nu este nici o exceptie(fereasca Dumnezeu sa fi fost pusa vreo exceptie, ca atunci ar fi iesit fum din interpretarea fiecaruia!). Iesirile din curti, garaje, ganguri sunt precizate ca fiind lipsite de prioritate(nu este nici o exceptie consemnata); nu vorbesc de iesirea cu spatele care, este INTERZISA. In cazul unui eveniment rutier(sau fara eveniment), sanctiunea va reprezenta consecinta, pentru fiecare, a nerespectarii normei/normelor din legislatie. Greseala unui participant la trafic nu anuleaza cu nimic obligatiile celorlalti participanti, pentru situatia respectiva.
                                Sunt foarte multe prevederi care ar trebui sa fie clare pentru noi(toti) si este pacat ca ne chinuim sa le dam interpretari care sa ne avantajeze(dar care sunt in contradictie cu prevederile din lege).
                                Este vorba doar de o interpretare personala, nu sunt politist sau alt "smecher" ce as avea legi personale.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google