La cum arata pisicutza aia sigur nu are mai mult de 1100 de kg hai...PS:in afara de volan scaun sofer,pasager,roti,caroserie si motor nu stiu ce a mai ramas in ea.
Tuning Verry Low Cost
Collapse
X
-
la tine odata cu trecerea timpului cresc caii si scad kilele... asta da tuning low cost!!!Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Fiv-ar cazanele de ras sa va fie, 1800 de euro doar? Ala iti zic eu ca e cazatura in toata regula! Nemtii ne iau Loganurile si noi le luam cazanele. Ca sa nu ii fi parut rau eu ii recomandam un rechin ieftin, mai ravasit, fara optiuni, ii punea un motor mai mare, o folosea ca a 2-a masina si invata tractiunea spate cum trebuie daca ar dori sa invete intr-adevar tractiunea spate, dar sa ia o pisica buna, mai pune 2000-2500 pe langa aia 1800 ca sa iei una STAS si care intr-adevar merita! Cu un 1.6 MPI modificat cat de cat bati mai toate jafurile care se vor a vrea BMW-uri in adevaratul sens al cuvantului. Si mie mi-ar placea un BMW, nu neg, este o placere sa il conduci, am mers cu cateva, sunt niste masini mai sportive, insa la cate sunt la noi, toate jafurile, m-au iritat, foarte rar vad o pisicuta care arata foarte bine si as putea spune ca ala e BMW, dar cine stie ce se ascunde in ea? Cel mai mult ma enerveaza combinatia BMW cazan cazan+suferinta la volan, maret, calaret, manelist, cocaaa.... . Bine ca nu ia la 2000 de euro e46, sa fie cat mai noua ca an, nu conteaza ca e vai mama ei, eventual si cu volan pe dreapta, pune folie si nu il vede lumea ca merge inestetic. De ce sa dai banii pe ceva prost, cand poti lua ceva vechi si foarte bun, sunt rechini intretinuti tipla in 2000 de euro, perfecte, alea BMW-uri, mi-as lua unul sa am banii astia, nu altele mai noi la acelasi pret, cazane.... In rest nu am nimic cu marca BMW sunt un fan al marcii, imi plac, insa cand vad un specimen cu o cazatura de "bemveu", ii doresc sa se duca la Remat cu tot cu persoanele din ea. Scuzati de offtopic!Originally posted by Pacco View PostBanuiesc ca deja te-ai apucat de modificari,e foarte bine ceea ce vrei sa faci,dar asa ca idee noteaza ce bani ai bagat in ea,si la sfarsit trage linie ca sa vezi cat de mult te-a dus ;).
PS:daca vrei curse,si nu te interesa cum te duce prin bucuresti,de ce nu ti-ai luat o pisicutza?E una aici la mine,stiu ca era de vanzare undeva la 1800E,si are vreo 200 si ceva de CP,pe cate kg?1000?sau mai putin?
edit: Cristi_Xp: rugina nu ajuta in timp la scaderea greutatii? Zic si eu
.
Comment
-
Poate sunt offtopic sau nu, m-am saturat sa tot caut, care sunt diferentele dintre 1.4 MPI si 1.6 MPI? Ma refer strict la motoare (fara ambreiaj, frane, cutie). Am inteles, unele interne sunt altfel la 1.6, dar softurile celor doua motoare sunt la fel sau sunt diferiti, adica la un 1.4 cu internele de 1.6 este necesara si rescrierea softului? Daca aveti un link, un pdf, ceva concret va rog frumos, vreau sa ma documentez mai bine.
Comment
-
cursa pistoanelor este alta,vibrochenul si axul cu came...si softul este diferit ...trebuie rescris ala de 1.6 ca sa mearga bine.
cu trecerea vremii or scadea kilele din cauza ruginii...dar si caii aia mor de batranete
bmw tare e de la 325 ,dar cum "ie bani" s-a umplut tara de 316 si 318 full full fara pelePentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
sa le luam pe rand: bloc identic; diametru cilindrii, identic; pistoane, alea de 1.6 mai scurte dar la fel in diametru; arbore cotit, potriveste de 1.6 pe bloc de 1.4; chiulasa, identica; axa cu came, identica; presiune in rampa, identica; injectoare, identice. nu crezi ca deja e 1.6? softul de aia e soft, sa-l poti pune si pe motorul asta sa-i zicem hibrid 1416. ar trebui sa mearga ca un 1.6, cu modificarile de rigoare.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
















)))
Comment