Turbina electrica?!?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbina electrica?!?!

    Stie cineva ce face chestia asta, daca se poate pune pe Logan ?

    Revista si site de anunturi masini noi si second hand. Dealeri auto autorizati, vanzari camioane, autoturisme si mai multe. Anunturi gratuite, autosupermarket te pune pe roti.


    Stiu ca s-a mai discutat undeva de chestii de genul asta, dar acum nu am timp sa caut topicul sa postez tot acolo. Sorry.
    http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

  • #2
    Nu stiu daca se merita. Nu obtii cine stie ce putere (max 20hp, in functie de motor) si sigur o sa creasca consumul de carburant din cauza consumului suplimentar de energie electrica, in plus mai trebuie achizitionat, pe langa turbina, un echipament electric care sa modifice turatia turbinei in functie de turatia motorului... complicata treaba, si scumpa...

    Comment


    • #3
      Am 1.4, daca imi da 20 CP eu o iau.
      http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

      Comment


      • #4
        Ai da 455 Lire sterline? adica ~800 Euro sau 3040 lei? mi se pare enorm...

        Comment


        • #5
          astea cu turbina electrica sunt mai mult vrajeli. o turbina capabila de o presiune pe care s-o simta motorul, va "papa" aproape tot curentul dat de alternator, ceea ce insemna un consum mai amre decat cu o turbina standard, montata pe evacuare. oricum tre resoftat motorul dupa atasarea turbinei, deci costurile sunt mai mari decat par la prima vedere. apropo, instalarea unei turbine presupune modificarea circuitelor de frana, recirculare ulei si gaze de carter, toate astea tre' sa fie bagate prin intrarea turbinei, altfel n-ai frane si f**i motorul. plus ca trebuie alta evacuare...iar la motoarele noastre de ventilator de birou, nu castigi 20cp, maxim 5-8 cai, ceea ce obtii si prin chiptuning...personal, zic ca nu se merita; asta pt c-am luat in calcul de n ori aceasta posibilitate si calculele mele si-ale altora n-au reusit sa ma convinga de datele prezentate de site-urile respective. plus costurile la 800 euro pui o turbina de la mama ei, nu c**atul ala electric
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #7
            "- Débit Air : 80 litres / seconde ! (un moteur en 1,6L de cylindrée requiert environ 40 litres (air) /seconde à 6000 Tr/mn...)"
            asta-i pt prosti! un motor 4 cil 4 timpi are nevoie de 80l/sec pt ca doi cilindri detoneaza la o rotatie completa, deci 800cmc x 100rot/sec (6000rpm)=80l/sec...unde-i presiunea aia suplimentara?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #8
              Originally posted by drone View Post
              Am 1.4, daca imi da 20 CP eu o iau.
              Nu fiti copii, asa ceva nu se poate,ascultati la @csebalyn ca are dreptate,ca sa adaugi 20 CP la un motor de 1.4 trebuiesc modificari serioase atat la motor,cat si la evacuare,nu cu un ventilator electric.
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #9
                Inclin sa cred ca ar putea aduce o marire a puterii motorului. E greu de estimat daca de 20&#37; sau mai putin, e greu de apreciat daca puterea consumata de motorul electric al turbinei nu fura semnificativ din plusul castigat. Ce e sigur e ca un plus de aer in admisie duce la un plus de putere. In galeria de admisie, la motoarele aspirate, presiunea absoluta ajunge, la turatii ridicate, chiar la 0,25 bari, deci o depresiune semnificativa, raportat la presiunea atmosferica. Chiar daca nu se ajunge la presiuni peste cea atmosferica, o diminuare a depresiunii este sigur benefica. Doar experimentand putem sti mai precis, dar e vorba de multi bani, cine-si permite poate ne spune tuturor daca merita.

                Comment


                • #10
                  Daca vrei putere nu iti iei logan si dak tiai luat logan nu are rost sa bagi prea multi bani in el, ma refer la mii de euroi, ca dak mai pun una alta sa arate bine,alea alea, e ok. Parerea mea ca cel mai bine pui un filtru de aer sport, o tzava sport si un chip si iesi mult mai ieftin...
                  1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!

                  Comment


                  • #11
                    probabil ca o turbina electrica va ridica putin puterea masinii, dar nu stiu daca se merita investitia...odata cu aceasta turbina viata motorului va fi compromisa si consumul probabil ca va creste,
                    Cine poate sa imi spuna mai multe despre http://www.forte.bizoo.ro/vanzare/25...a-power-Ecotek
                    Mi se pare mult mai eficienta si mai rentabila
                    http://danelugdz.blogspot.com/search/label/Cars
                    http://danelugdz.blogspot.com

                    Comment


                    • #12
                      "Mi se pare mult mai eficienta si mai rentabila"
                      ...dezvolta, te rog...
                      "On a well maintained modern car of Eur 2/3/4 emission spec, the CB-26P will make a marginal improvement, see Laboratory data here."
                      randul asta l-ai vazut pe site-ul producatorului? dispozitivul e facut in principal pt motoare cu carburator. si costa 530ron...un gunoi de supapa, care aia vor sa-l monteze pe furtunul de vacuum de la servofrana (ce-are prefectura cu coada vacii?). eventualele fluctuatii de presiune apar oricum in galeria de admisie, deci, intr-un cuvant, as caracteriza acel produs prin "teleshopping". chiar mai sunt oameni care cred ca bmw, mercedes, renault, astia au uitat sa puna una-alta pe motoare?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google