Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Seba View Post
    si de fapt ecu dadea mai multa benzina, ca aer n-are cum sa intre mai mult fara sa pui turbo/compresor sau sa schimbi internele. e ca si cum ai inceca sa lamuresti pe cineva ca dintre doi robineti identici din punct de vedere constructiv, ala cu bulina rosie are debit mai mare decat aia cu bulina albastra.
    acelasi gen de auto-faultare pe care o face si clapeta cu diametru marit

    Comment


    • clapeta cu diametru marit iti aduce ceva surplus.
      debitmetru e alta mancare de peste.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • leoane, zi si mie cum trage motorul mai mult aer din cauza unui nenorocit de senzor. ce dracu face ala, sufla aer in motor? daca nu pui tevi mai groase, cum sa intre aer mai mult? ma rog, cred ca n-are rost discutia. vorba lui xp, pune de pe un motor v6, sa vezi cum zboara corsa de 1.0 cu debitmetru de 3 litrii. aboara direct in 3.14zda ma-sii aia hitlerista..
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • Poate asta ajuta cu ceva daca iei in calcul modificarea admisiei de megane si nu numai.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • uite aici ceva interesant la bani putini .
            Cu tot cu transport au costat undeva la 500-600 lei .
            Are vacuumuri pentru MAP, are suruburi pentru reglaj relanti,are injectoare, are si tps cu 3 fire,acuma nu stiu daca vor coincide valorile,dar merge incercat daca nu vechiul tps ,investitie relativ mica,are injectoare,motorasul ala mare si negru e pentru un al 2lea set de clapete , pe care se pare ca motorul le are, dar majoritatea am vazut ca le dau jos si cica castiga 5-6 cp sus in ture.
            Clapetele sunt de suzuki gsxr1000 au diametru 43mm .
            Attached Files
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • in sfarsit. le urci tu pe astea ?

              1 intrebare am...ce faci daca nu se potrivesc distantele din chiulasa cu gaurile dintre clapete ?

              Comment


              • e normal sa nu vina motorul k7m\j are porturile chiuloasei asa " O OO O " ce zici vine ? si se foloseste racorduri de silicon cu flanse frumos .....uite aicea http://www.d-series.org/forums/engin...b-rebuild.html
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • practic am intrebat cum va rezolva problema,

                  stiam ca nu vor pica. era o sansa infima sa pice la fix

                  Comment


                  • nu urc nimic , sunt pt un prieten .De la mijloc se pot desface in 2 bucati a cate 2 clapete.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • iar bucatile care sunt grupate si nu "pusca", se "degrupeaza" cu flexul si se sudeaza pe o flansa de aluminiu.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • exact ))
                        Din cate am inteles , pentru motorul de clio si un target peste 200+ cp aspirat si 8000 rpm ar fi cam mici la diametrul interior de 43 .Are careva idee ? De 50 mie imi par deja prea mari.Acum din ce am citit , iarasi ar conta si lungimea trompetelor ,de la cat la cat , o adevarata istorie.
                        Last edited by Cristi_Xp; 21 February 2012, 02:28.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • pe M3 e30 2.3 192 cai (stock) am vazut clapete de 45mm. masina facea aproape 8000 rpm. 7500 - 8000 pe acolo

                          Comment


                          • pai diametrul porturilor la logan este de 35mm pe admisie si 30 pe evacuare ... este si aici un calcul legat de lungimea trompetelor ..cu cat mai scurte cu atat merg mai bine sus in ture ...

                            eu am o problema cu imbinarea ...
                            Attached Files

                            Comment


                            • eu nu m-as complica cu silicoane,cel mai bine e sa incerci sa prinzi clapetele de flansa , cu sudura cu ceva,la trompete n-are cine stie ce importanta, in fond si la urma urmei daca vrei ture , mergi fara ele
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Partea siliconica ar putea fi importanta datorita ruperii termice pe care o poate asigura.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google