Modificare Admisie (manifold Intake) 1.4,1.6(8v), 1.6 (16v)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu pot sa va zic sigur, concret ca la un clio ca al meu de la 63 la 76 clapeta marita , ala ce a facut softul a zis ca s-a obtinut ceva castig din ce a citit pe loguri, la fel de mult castig cat a pierdut din cauza ca nu mai putea merge cu avans mare din cauza compresiei ridicate si a benzinei de 2 lei . Nu stiu cum si-a dat seama ,dar asa a afirmat ...deci e un plus .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Originally posted by razvanamza View Post
      vezi ca 1.4 lui lau e din-ala chel-chel-chel, adica LSAA. Alexpeed, cu toate modificarile si tot nu se aropie de lau 911, si are si serpi, si traseu, si decat. Uiti probabil ca eu car dupa mine si o instalatie de gaz, si scule, piese de calculator, etc. sunt mai greu cu 150 sau mai mult de kilograme fata de lau. plus ca a mea a fost puturoasa din fabrica. acuma trage bine fata de la inceput, crede-ma.
      Cand m-a batut pe mine Lau911?

      Vorbesti din basme?

      Iti dau 4 autobuze.

      edit: acum am si plecare forta. Nu mi-e greu sa balbai si motorul, nu prea mai merg cu GePeLeul si nu am mai avut ocazii de liniute. Are 222.096 km., full ca a ta.

      A ta are ceva, cand aveam amandoi remapare, si-n plus de asta tu nu aveai GPL si aveai si filtru minune, te batea Distrigazu' si din mers. Cand o sa intre Lau in partea de motor mai bine, ma va batea la sigur, doar e cheala. Mai depinde si de sofer..DSG style)).
      Last edited by aleXpeed; 16 November 2011, 03:17.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • tocmai iti spuneam mai sus: greutate mult mai mare decat a lui Lau sau Tavi. si vezi ca Lau are serpii de megan pare-mi-se.

        Comment


        • @ xp clapeta ta de 63 era fix cat una de F4R 140 cai. numai ca pe langa ala tu ai alta admisie si axe.

          am stat aseara si m am tot gandit, am rupt netu in doua. cand ai clapeta mare ar putea teoretic sa ti dea cuplu mai mare decat in milisecunda cand o apesi dupa care totul revine la normal. adica doar un raspuns mai bun la acceleratie.
          cand merg cu a 4 a la 2000 rppm si ii dau pedala multa sau wot nu trage zici ca se balbaie 1 secunda si dupa incepe si trage.
          daca merg cu a 4 a la 2000 si o cac brusc dar cu putina cursa din pedala trage din prima bine fara sa dea in nas. deci parca nu as crede nici fraza scrisa de mine mai sus

          Comment


          • ha? serpi de megan? Ma intreb cand o sa intelegeti ca doar 1 modificare adusa nu inseamna mult ,dar daca aduni mai multe ajungi la ceva semnificativ ... iar la baza tuturor este axa cu came

            Comment


            • daca da in nas, bujie cu problema sau fisa/bobina crapata. fuga la service. chiar si eu la 1.4 daca de la 2000 dau WOT fuge imediat. se balbaia cu fisele vechi Tesla. Cu Bosch nu mai face.

              Comment


              • daca da in "nas" da ca e 16v. la turatii mici niciodata nu o sa am raspunsul unui 8v. se turbioneaza altfel aerul prin supape.
                tie iti raspunde bine din cauza ca e 8v nu de clapeta
                cand ii dau talpa am observat ca pentru scurt timp (abia se vede) in plenum se creeaza o depresiune mare si abia dupa creste presiunea si are motorul de unde sa traga aer.

                @ cosmin ai mare dreptate. abia cand faci tot ce se poate face si tragi linie vezi ca te alegi cu ceva.
                Last edited by alessandro; 16 November 2011, 10:40.

                Comment


                • ca tot vorbiti de masina lui razvan ma pun pe mine in speta care e stoc (doar remapare). Inainte sa isi puna gpl, planare chiuloasa si toate cele lua bataie zdravan rau ,peste 2 masini. Acum dupa toate modificarile distanta a ajuns la 2 masini sa spunem.

                  Si razvan a gasit imediat din ce cauza masina mea trage mai bine: "miroase a dacie dupa tine" ca cica am catalizator de dacie.

                  Am avut si o clapeta minune pe masina. Dupa un drum liber m-am uitat la consum si am vazut 13l/100km. Am facut si teste inainte si dupa clapeta marita si nu a fost nicio modificare de timpi. Testul a fost plecat wot din 1500 ture pana in 6000 ture.

                  Dupa ceva timp am fost sa maresc putin benzina din soft de la 3000 de ture in sus. Am facut aceleasi test si inainte de modificarea softului si dupa. Dupa teste am avut un castig, destul de mic 0.3 secunde, pe toata plaja.

                  Nu stiu daca acel castig este doar ca aveam clapeta marita sau cu clapeta stoc ar fi fost acelasi castig.

                  In acest moment softul este acelasi dar folosesc clapeta stoc si masina trage ok (peste medie).
                  Last edited by o8MeLC; 16 November 2011, 13:07.

                  Comment


                  • 0.3 secunde sunt irelevante. poate ai schimbat mai bine sau mai prost sau poate ai cronometrat su eroare. poate era mai frig sau mald afara sau inca alte 1000 cauze a se lua la cunostinta ca nu zic nimic cu rautate.
                    din soft poti castiga sau pierde in cazul meu. din clapeta prea putin, chiar deloc.

                    am sters din pacate logurile facute cu clapeta de F4R. la 6500 rpm stock aveam 950 960 milibari in plenum la wot. cu clapeta de F4R scotea 970 980 milibari. deci eficienta volumetrica crescuta pe ture mari, in limitare defapt.
                    Last edited by alessandro; 16 November 2011, 13:52.

                    Comment


                    • Originally posted by alessandro View Post
                      @ xp clapeta ta de 63 era fix cat una de F4R 140 cai. numai ca pe langa ala tu ai alta admisie si axe.
                      si 11:1 compresie

                      Originally posted by cos_min_i View Post
                      ha? serpi de megan? Ma intreb cand o sa intelegeti ca doar 1 modificare adusa nu inseamna mult ,dar daca aduni mai multe ajungi la ceva semnificativ ... iar la baza tuturor este axa cu came
                      nota 11 pentru postu asta
                      In principiu se aplica la aspirate chestia asta
                      Eu simt cel mai bine chestia asta pe logan acum , inainte cand intram in depasire cu 3a terminam depasirea , acu intru cu 3a dar asa bine trage ca trebuie sa ii dau si a 4a ca sa apuc sa termin
                      Melc... din benzina mai multa n-o sa castigi niciodata putere . Incearca sa ceri sa ti se saraceasca amestecul sau mareasca avansul, pe raspunderea ta bineinteles , sa vezi atunci putere in dauna fiabilitatii bineinteles.
                      Last edited by Cristi_Xp; 16 November 2011, 15:15. Reason: Automerged Doublepost
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Testul, cum am zis mai sus, a fost pe treapta a 3-a de la 1500 ture pana la 6000, adica fara schimbare de treapta. Portiunea de drum a fost aceeasi. Diferenta de timp a fost de maximum o ora. Au fost pe fiecare test 5 runde unde am facut media si mi-a iesit aceasta diferenta.
                        Am incercat sa evit cam toate elementele pe care le-ai insirat tu pentru ca le stiam si eu. Nu am vrut o modificare care sa se simta pana in 3000 de ture, unde folosesc masina cel mai des, ci doar peste 3000 unde ajung doar cand am nevoie de putere. Nu vreau o modificare majora asupra masinii, am vrut doar pentru clapeta aceasta. Daca aceste calcule ale mele au fost gresite asta e si m-am mintit singur dar astea au fost rezultatele. S-au calculat timpii si cu o inregistrare video si cu un cronometru tinut de un coleg in spate care avea orizond direct catre ceasuri.

                        Comment


                        • @ xp parca ai mai zis tu ca a fost usor depasita clapeta din fabrica.

                          axe ce ai ? parca citem pe undeva 270 sau 270 si. distributia este variabila sau continuu variabila ?

                          Comment


                          • ba, ceea ce vreti voi sa faceti, e ca si cum ai vrea sa pui motor de barca pe pluta facuta din bidoane de 5 litri ...
                            Daca vreti sa traga ceva mai bine, ia frate 1.6, 1.6 16v si ai terminat problema. De multe ori multele schimbari ale motorului pe care le faceti ulterior, costa mult mai mult decat diferenta dintre o masina cu 1.4 si una cu 1.6 ...
                            ca toti vrem sa traga mai bine masina, e normal asta, dar sa te apuci sa bagi gramezi de bani in ea, nu prea merita
                            nu mai zic ca toti vorbiti numai din teorie si ce ati mai vazut si voi pe la altii, sunt 3,4 care si-au modificat pe bune motoarele, restul vorbiti ca sa populati un topic ... zic asta pe motivul ca daca bate vantu cu 15 km/h mai tare din fata, va *** pe ele de modificari la motor ca sunt nule
                            Last edited by 827sam; 16 November 2011, 16:15.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Originally posted by alessandro View Post
                              @ xp parca ai mai zis tu ca a fost usor depasita clapeta din fabrica.

                              axe ce ai ? parca citem pe undeva 270 sau 270 si. distributia este variabila sau continuu variabila ?
                              n-am inteles absolut nimic din ce ai intrebat reformuleaza
                              distributia stie on si off ... atat , axele sunt stock , habar nu am de cat si cum dar cred ca 270 ce ziceai tu sunt axe f agresive ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • acum ceva vreme ai spus ca astia de la renault au gandit prost clapeta de 63 pe Clio Rs si au venit ulterior cu o imbunatatire. asa tin minte ca ai spus. corecteaza ma daca nu e asa

                                asa am citit pe cliosport ca axele stock ar avea 270

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google