Sugestie traseu evacuare 1.5 dCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Boly masina este a ta ? Daca da te rog sa'mi spui si mie ai decat finala carub sau tot traseul schimbat ?

    Comment


    • #17
      masina nu e a mea..are montata doar finala
      daca asculti bine se aude in fundal un zgomot usor de parca ar avea niste sirmulite pe evacuare.
      o cunostiinta are traseu de 55 sau 60 si nu este o schimbare vizibila,doar zgomotul ala din fundal se aude mai tare.atit.
      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

      Comment


      • #18
        Claudeel se aude frumos rau de tot , daca ai pune si traseu inox s-ar auzii blana rau :O .

        Comment


        • #19
          1.5 dci traseu de 50 mm dupa catalizator, fara finala, evacuare stg.+dr:
          sigpicFast&Furious
          Team CSR
          Logan Club CLUJ

          Comment


          • #20
            Deyutsuuu: stiu ca s-ar auzii mult mai frumos, dar asteptam "fonduri UE" cum asteapta guvernul nostru drag ))

            FastFurious: se aude mai tare fara toba. La finalul evacuarii ai facut-o in "Y"-grec?

            Comment


            • #21
              Fast Furios te felicit . E crima loganu` tau . Are doar traseu inox fara finala zici ? Sau cum ?

              Comment


              • #22
                Da, din catalizator are traseu pe 50mm fara finala adica teava stanga-dreapta+tipsuri.
                Eu am auzit o gramada de dizeluri cu diferite tipuri de traseu si cel mai bine suna cand ai catalizator.
                Fara catalizator si fara finala se aude prea ascutit.
                Daca aveti de gand sa renuntati la catalizator, montati finala sport nu teava ca sa pastrati cat de cat sunetul gros.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Deyutsuuu View Post
                  Fast Furios te felicit . E crima loganu` tau . Are doar traseu inox fara finala zici ? Sau cum ?
                  Multumesc de aprecieri.
                  Da am traseu cu diametru de 50 mm catback(dupa catalizator) si fara finala,doar cu tipsuri si facut un "Y" pentru a scoate evacuarea stg.+ dr.
                  sigpicFast&Furious
                  Team CSR
                  Logan Club CLUJ

                  Comment


                  • #24
                    Pai nu e mai complicat sa scoti catalizatorul? Cu evacuarea trebuie sa "te prinzi" de turbina unde trebuie sa ii faci o prindere cam complicata din cate stiu eu, mai bine un traseu pe 50-60 mm si catalizatorul sa ramana la locul lui, "Friendly Environment"

                    Comment


                    • #25
                      Ce inseamna evacuare stg+dr ? :S

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Deyutsuuu View Post
                        Ce inseamna evacuare stg+dr ? :S
                        Evacuarea gazelor se face pe stg. si pe dr.
                        sigpicFast&Furious
                        Team CSR
                        Logan Club CLUJ

                        Comment


                        • #27
                          Si finalele sunt puse de forma sa inteleg doar de design si nu sunt conectate la traseu nu ?

                          Comment


                          • #28
                            Sunt doar 2 tipsuri . Adica 2 capete dalea de inox pt aspect ca altfel era teava normala nu are finale.

                            Comment


                            • #29
                              Aham . Si cam cat a costat tot traseu` si toata nebunia sa scoata sunetu` ala ? Apropo : 1.5DCI si cati CP ai pe ea ?

                              Comment


                              • #30
                                Am auzit si eu un Carub dinala colorat pe un Megane 1.5dci de 85 cp. Sincer mi-a placut cum suna...nu ma asteptam sa sune atat de frumos pe un diesel.
                                Urcarea e grea...dar panorama e fantastica!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google