Calculator Remapat La SKN :O

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Calculator Remapat La SKN :O

    aseara am avut deosbita placere de a monta un calculator remapat cica la SKN...si totodata am ramas inmarmurit de diferenta de treactiune intre calculatorul meu remapat la DOC daca il cunoasteti si cel de la SKN...am avut placerea sa ma dau cu o pisica de 1.8 in 2 usi care acum o saptamana mi-a dat rusini...dar de data aceasta ce credeti nu a mai avut drept de raspuns pisica(precizez ca este remapata si are grup scurt) nu stiu exact ce inseamna asta in cai...cine este interesat de diferenta o poate incerca pe propia masina la intalnire calculatorul il am in masina nu l-am lasat montat ca nu stiu inca ce diferenta exista la consum si da merg zi de zi cu masina la munca deci in timpul saptamanii am nevoie si de ceva eficienta....(Precizez ca nu am dorit sa fac reclama nimanui doar vreau sa cer parerea altora daca este posibila o astfel de schimbare radicala ori este doar efectul Placebo)

    cred ca gresisem putin thread-ul imi cer scuze moderatorilor
    Last edited by laguna_seca; 8 November 2012, 11:52. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    sal imi oti spune si mie unde ai facut resoft,as vrea si eu pt logan

    daca cunosti pe cineva care face resoft pt logan,eventual in iasi,daca esti mai vechi pe forum
    Last edited by hariton; 23 November 2012, 22:22. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #3
      Placebo...Doar din soft nu exista ce spui dumneata.

      Comment


      • #4
        Ei spun ca softul lor scoate 86 cp din 1.4 MPI.

        Nu stiu cat o fi de adevarat dar............
        Si crestere a cuplului de la 112 la 121 Nm

        Comment


        • #5
          500 euro un soft la Logan...

          Comment


          • #6
            da dar merita! o faci avion apoi
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #7
              Mai mult de 10-12% nu are cum sa scoata din 1.4 doar din remapare.Castigi undeva la 7-8 cp si vreo 12 Nm in plus.Deci undeva la 83 cp si 122 Nm.Restu e cancan
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by Thejock3r View Post
                da dar merita! o faci avion apoi
                Nu merita ! Dupa ce o faci avion trebuie sa iei brevet de pilot !

                Comment


                • #9
                  confirm cele spuse de pacco

                  Comment


                  • #10
                    Ai pus masina pe dyno ?

                    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                    Comment


                    • #11
                      eu nu stiu ce-i asa greu sa scoti 120de cai din 1.6, daca pe suzuki de la firma am 94 de cai din 1250cc. aspirat. (ce-i drept, parca are distributie variabila, ca trage asa frumos in ture joase...). vedeti ca pe forumul reno se vinde o chiuloasa cu distributie variabila de 16v. cu un soft adecvat se fac 133 de cai frumosi.

                      Comment


                      • #12
                        mare adevar ai spus, cu chiulasa cu distributie variabila, nu cu un motor stock de logan. 133cp pe motorul stock, doar din chiptuning, e un fel de curva virgina. adica, e mireasa minunata, dar nu exista cu adevarat
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Ciudat....inca nu sunt sigur de efectul plecebo....cu acea pisica de 1.8 m-am dat de 3 ori cu calc de fabrica resoftat la doc...si cu cel resoftat la skn tot de 3 ori adica diferenta a aparut la fiecare sprint...nu pot spune ca am avut un moment bun o data si o data nu...comparatia a fost de 3-3( ce a fost si mai ciudat a fost ca acel calculator l-am montat pe 1.4 ; 1.6 ; si 1.6 16v(propietate persoanala) nu am inteles de ce toate cele 3 motoare au pornit si au functionat perfect...stiam ca sun diferente intre cele 3 motorizari

                          Comment


                          • #14
                            Adica e vorba de un power box? Sau un ECU separat?
                            Pt ca nu se potriveste de pe 1.4 pe 1.6 16v

                            Comment


                            • #15
                              Totusi este un motor aspirat si nu poti face minuni la el doar din soft, fara sa mai adaugi alta axa cu came , evacuare, etc....nu dezvolt mai mult.

                              Daca studiezi motoarele japonezilor o sa constati ca acei cai putere se dezvolta la ture mari si la ei rosu incepe de la 6-7 mii de ture.
                              Japonezii au conceput blocuri motor din aluminiu sau ceramica pentru a le ajuta la racire , iar la Logan se merge inca pe fonta.
                              Last edited by cosmindan; 30 January 2013, 14:10.
                              real power..... diesel power by

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google