Racord Flexibil Pe Evacuare La Logan/Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Racord Flexibil Pe Evacuare La Logan/Sandero

    Salut,
    Dupa ce am citit si am discutat cu mecanici am decis sa intercalez un racord flexibil pe evacuarea de la Sandero meu. Astfel sper sa reduc zgomotul produs de trepidatiile liniei de evacuare.
    Nu am gasit ceva pe forum referitor la asta si de acee am deschis acest thread.
    A facut cineva asa ceva sa ne impartaseasca din experienta lui si ce parere aveti?

  • #2
    Racordul cu garnitura conica si suruburi cu arc fix asta face

    Dar daca vrei, pune un racord flexibil scurt undeva inainte de toba de mijloc, cumva sub cadrul motor.

    Nu faci mare lucru daca te gandesti la reducerea sunetului transmis de evacuare in interior.
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • #3
      scapi de trepidatie si de sunet mai repede cu un ulei foarte bun, eu am simtit asta din plin cand am trecut de la elf 10w40 la 0w40
      la 3000 rpm e diferenta foarte mare de sunet si vibratie in interior
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        Ulei am bagat Motul 10W 40.
        Raman la optiunea de montare a racordului flexibil inainte de catalizator, dar pot pune si doua...meseria e in mana mea!
        Sa mai vedem si alte pareri.
        Last edited by spik; 2 January 2016, 15:31.

        Comment


        • #5
          mai bine antiforezi masine , pasla la capota , poartiere antifonate , chedere in plus , ulei subtire , etc

          de exemplu logan 2 nu are pe 1.2 racord flexibil , dar antifonarea e mult mai buna , zgomotul mai mic ...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            Incerc mai intai sa elimin cauza, apoi sa o ocolesc.

            Comment


            • #7
              unul a reusit : http://ecoprofit.ro/test-dacia-logan-electric/
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Interesant, dar atat...deocamdata!

                Comment


                • #9
                  Este mult mai rentabil un scuter electric. La masina electrica nu te ploua, este singurul avantaj. Nu ai voie aer conditionat, servodirectie, incalzire parbriz, habitaclu - risipa energie. La asta se adauga 6 ani durata viata baterii, autonomie 150km, mult mai flexibil este motoscuterul electric pt oras, ieftin, nepoluant, ar trebui sa se implice autoritatile prin interzicerea masinilor in orase, cel putin in zona centrala. Scuze pt offtopic.
                  „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                  Comment


                  • #10
                    Am pus eu de cam un an racord flexibil inainte de catalizator. Eu am si batator acustic ( masina e din 2005, 1.4). Ce s-a intamplat e ca rezonanta s-a mutat de la 3000 de rpm undeva la 4000 rpm. Ceea ce inseamna ca poti merge lejer cu 120 km/h. Eu fix asta am cautat, sa scap de rezonanta aia la viteze de croaziera. La 4000 de rpm am in jur de 140 km/h ( pe ceas), viteza pe care n-o ating prea des.
                    Dacia Logan 85 cubic inches 2k5
                    "Whenever you find yourself on the side of the majority, it is time to pause and reflect"

                    Comment


                    • #11
                      Aha, iata un lucru bun, incurajator!
                      In legatura cu racordul flexibil, mi s-a recomandat cel cu 3 "straturi".

                      Comment


                      • #12
                        o poza cu cei care au facut modificarea?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google