Cuplu Remapare 1.5 75CP 200NM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cuplu Remapare 1.5 75CP 200NM

    Salutare
    Vreau sa ii maresc puterea ,evident sunt zeci de topicuri pe aceasta tema dar tot nu inteleg ceva, undeva este o greseala sau sunt mai multe variante de cuplu din farica la aceeasi putere.
    Este Logan 2, 1.5D,75 CP din 2016,nu cea cu facelift, cuplu 200NM.
    In toate prezentarile de cipare scrie : creseterea cuplului de la 180 la 215,220...etc. De la 180NM la....pai masina are 200 deja...ce imi scapa ?
    Aceeasi descrire este si la 1.5 cu 90 CP,care are din fabrica 220NM si apare la modificari crestere de la 200NM????

  • #2
    tu crezi tot ce spun astia care vind chestii pe net ?

    Comment


    • #3
      X52 ph1
      K9K612 euro 5
      dCi75 = 200Nm
      dCi90 = 220Nm

      K9K626 euro 6
      dCi75 = 200Nm
      dCi90 = 220Nm

      X52 ph2 (phase2, numită prost facelift)
      K9K626 euro 6
      dCi75 = 200Nm
      dCi90 = 220Nm
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #4
        @bocancel: valorile alea banuiesc ca sunt de la logan1, iar cei cu site-uri de tuning nu si-au updatat datele. la logan1 nu stiu cat crestea cuplul, dar remaparea "se simte". cu logan2 resoftat nu am avut ocazia sa merg sa-ti spun ceva despre el. foarte probabil si aoclo "se simte", chiar daca cresterile nu-s fix de la 200 la 250, ci de la 220 la 250Nm.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          de curiozitate a masurat cineva ?

          pe un dyno s-a deranjat cineva sa vada valorile ca asa si mie mi se pare ...

          Comment


          • #6
            pe dyno n-am masurat, dar pe gtech/cronometru diferenta e semnificativa in favoarea masinilor cu resoftare
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Am avut mai demult un Punto 1.3 Multijet 70 CP si teoretic il facusem la 95,cei drept era o diferenta la mers se simtea dar nici consumul nu a mai fost acelasi,in oras inainte de resoftare era 6.5 dupa 7.5 ,afara....era ok.Insa aportul de putere se simtea.Dupa ceva timp am aflat printr-o cunostinta comuna cu cel care mi-o facuse, ca imi daduse in realitate doar 10-15 CP , la cuplu nu mai stiu ce si cum fusese.
              Daca gasesc la un buget bun o sa ii fac,insa vad ca pentru Logan 2 pretul este pe masura,de la 350-500 lei la Logan 1 acum este 220-350Eur.

              Comment


              • #8
                si teoretic e mult de la 70 la 95. un chiptuning "stage1", cum il denumesc multi, da cam 25-30% din putere. la 70cp initial, cam 85-90 ar iesi. 95 ala a fost din start cam optimist loganul de 70cp dupa resoftare se tinea de ala de 85/90, dar nu-l batea.
                ce ma mira pe mine e ca au aparut stage1 si stage2 la motoare aspirate, cu cresteri de putere de peste 15%, ceea ce e cam basm. la turbo, insa, o crestere de 25% e posibila.
                si cuplul ala si puterea pe hartie sunt si nu sunt relevante. conteaza mai mult cum e "intins" cuplul pe o plaja de turatii. degeaba iti face ala chiar si dovedit pe dyno 30Nm mai mult la 2000rpm, daca de la 3000rpm mai ai 5Nm in plus si atunci puterea ta creste cu 10cp si cam asta e.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  trebuie presentat grafic sa fie facuta treaba profi
                  cuplu si putere fct ( rpm ) adica doa grafice

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by bocancel View Post
                    Salutare
                    Vreau sa ii maresc puterea ,evident sunt zeci de topicuri pe aceasta tema dar tot nu inteleg ceva, undeva este o greseala sau sunt mai multe variante de cuplu din farica la aceeasi putere.
                    Este Logan 2, 1.5D,75 CP din 2016,nu cea cu facelift, cuplu 200NM.
                    In toate prezentarile de cipare scrie : creseterea cuplului de la 180 la 215,220...etc. De la 180NM la....pai masina are 200 deja...ce imi scapa ?
                    Aceeasi descrire este si la 1.5 cu 90 CP,care are din fabrica 220NM si apare la modificari crestere de la 200NM????
                    Salut,
                    Eu am Logan 2 editia de 10 ani cu 1,5 de 75 cp iar acum am 100 cp si 230nm ,sa stii ca merita din plin dar a costat in jur de 800 lei dar zboara,o am cam de vreun an aa!

                    Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-1050F folosind Tapatalk
                    Last edited by Mike959; 27 January 2017, 21:27.

                    Comment


                    • #11
                      valorile alea sunt masurate sau sunt cele promise de cel care a facut modificarile? ca asta cred ca vrea sa afle colegul care a initiat topicul. sau se teme ca cresterile de cuplu, respective putere, nu vor fi semnificative pt ca motoarele de fabrica au declarate cifre mai bune decat cele de start din ofertele de chiptuning.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Da,sunt promise de cel care a fcut modificrile,dar se simte diferena este mai agresiv în accelerare

                        Trimis de pe al meu YOGA Tablet 2-1050F folosind Tapatalk
                        Last edited by Seba; 30 January 2017, 10:51.

                        Comment


                        • #13
                          se simte ai dreptate dar depinde si de cita "simtire" are cel care o conduce, propietar sau doar sofer... pina la grafic masurat pe dino e absolut subiectiv

                          cel care da banu pe resoft sigur ca i se va parea nava cosmica, altora o sa li se para o masina banala !

                          Comment


                          • #14
                            nevasta-mea s simtit diferenta la 1.4mpi, fara sa stie ca am softat-o, m-a intrebat dupa 500m ce i-am facut la amsina, ca trage altfel. o crestere de 20-30Nm la un diesel de 200Nm tre' sa fii cam fara simt tehnic/motric, sa n-o observi... nu-ti trebuie dyno, am mai spus ca un cronometru sau un gtech te scoate din dubiu. sau o comparatie cu o masina nechipuita. daca voi vreti musai fise dyno, fie, faceti-va fise.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              si platim la promisiune sau la ce arata graficu ?

                              asta intreba lumea la resoftarile astea de amatori !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google