Proiect îndrăzneț... Poate Prea îndrăzneț

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Prietene te ambalezi degeaba, daca nu esti in tara nu inseamna ca nu mai intelegi romaneste ..
    Da esti pe un forum unde exista regula de bun simt, sa cauti prima oara si sa inveti sa pui intrebari si si mai ales sa fi in stare sa raspunzi civilizat la toti care incearca sa iti raspunda si sa te ghideze .
    Am citit postul tau cap coada si ai dato din colt in colt cu ce vrei si cum vrei dar sigur o sa iasa unicat
    Nu intereseaza pe nimeni cati bani castigi tu si nici cati bani bagi tu in proiectul asta , daca ai vrut sa subliniezi doar faptul ca ai bani ok asta ai reusit sa ne spui ceva despre personalitatea ta ,dar asta nu te ajuta la nimic pentru ca "ajutorul" aici pe forum este absolut gratis si chiar ai reusit sa aduni pe postul tau ceva oameni de calitate care deja ti`au dat sfaturi tehnice si practice dar nimeni nu iti poate gasi/ghici unicatul din mintea ta :P
    Aici se discuta tehnic cu problema pe masa, cu detalii despre in ce situatia in care aparut problema ,cu detalii despre ce exact vrei sa obtii tu cu detalii absolut bine definite pentru ca mecanica nu bazeaza pe "lasa ca merge si asa" ( mentalitatea romaneasca)
    As mai scrie dar nu ma lasa bateria telefonului si mai bine ma mut pe facebook unde vrajeala e mai interesanta
    Ps: Sfatul meu este sa te aduni si sa iti pui ideile in ordine si corecteazati atitudinea ca te va ajuta mai mult
    Degeaba gandesti daca esti prost!

    Comment


    • #32
      După cum vezi, încă vorbesc bine românește. Dar nu înțeleg ce vrei tu de fapt... întâi îmi arunci zeflemitor că ai văzut mulți lăudăroși, acum începi să mă sfătuiești cum să cer sfaturi...
      Ideea mea de unicat este destul de clară zic eu, chiar și cu stilul meu poate grăbit de a expune problema...
      O să ''îngrămădesc'' un Renault Megane 2 într-un Logan 1, mai exact opțiunile de confort (climatizare, faruri & ștergătoare automate, oglinzi pliabile electric, cruise control, oglinda interioară electrocromă, senzorii de parcare spate, geamurile cu impuls) la care o să adaug încălzirea staționară, pornire din telecomandă (cu control accesorii), sistem audio premium, sistem de navigație integrat, cameră video mers înapoi, faruri cu xenon, scaune față cu reglaj electric și încălzite, interior în piele naturală în 2 culori. La exterior rămâne să mă decid dacă schimb culoarea (o combinație între gri mat + piano black +alb glossy sau roșu ferrari + piano black + orange).
      Mașina va fi trântită cu o suspensie sport reglabilă, va avea discuri de frână serioase pe toate 4 roțile, cutie de viteze în 6 trepte și toate upgrade-urile, la o adică necesare, după o creștere a puterii de la 70 la 125CP (volantă și ambreiaj high performance, planetare sănătoase și bucșăraie țapănă).
      Vor fi și ''custom made features''... aluminiu cu finisaj piano black în loc de autocolantul negru pentru montantul central și marginile ușilor care-l acoperă, ceasurile de bord (de Megane) integrate ca și cum ar fi de fabrică (ramă personalizată), interiorul va fi de Logan 2 cu elemente în ton cu caroseria (inclusiv plasticuri piano black), kit-ul de tuning estetic (cel făcut de Dacia) va avea elemente funcționale, nu doar de aspect, respectiv admisiile laterale de aer din spoilerul față vor duce aerul către frâne, difuzorul spate va fi și el funcțional. Geamurile vor fi și ele ''făcute pe comandă'', adică policarbonatul din interior va fi fumuriu, nu aplicată folie pe sticlă.
      Jantele (pe 17''), discurile de frână pe spate, farurile cu xenon și geamurile fumurii se vor regăsi menționate în cartea de identitate (cutia de viteze în 6 trepte și adevărata putere a motorului nu, procedura durează prea mult)
      ...
      Cum am spus, e un proiect mare și are multe aspecte de acoperit. De exemplu, aeroterma din instalația de climatizare de pe Megane s-ar putea să fie pur și simplu prea mare pentru Logan, deci va trebui să mă reorientez. Dacă nu merge nici aia de pe Clio, atunci deja dau în alte probleme (integratul unei aeroterme marca X cu electronica de Renault... să vezi acolo distracție). Vreau ca oglinzile să se regleze singure pentru vizualizarea colțurile spate ale mașinii atunci când bag marcher-arriere... o chestie simplă, dar deocamdată n-avem nici o idee cum se poate integra o astfel de funcție.
      Deocamdată vorbim despre motor. Și după cum ai observat, doar ce am hotărât o metodă viabilă pentru creșterea puterii. Aștept să ajungă epava de Megane în țară în așa fel încât băieții să aibă ambele motoare sub nas și să-mi spună ce și ce nu putem folosi.
      Alte întrebări?
      Toată treaba-i din proțap și din roțile din față!

      Comment


      • #33
        Deci cum ziceam eu te ambalezi degeaba si toate lucrurile astea au mai fost facute ... uiti un singur lucru tabla de la logan din 2007 te lasa ...
        Intra lejer tot ce vrei tu de pe megan 2 pe logan inclusiv aeroterma ... pornirea daca o ai pe cartela iti scoate din calcul pornirea din telecomanda si sunt multe "mici detalii" care fac diferenta dintre proiecte si realitate .
        Ai spus ca ai un motor functional deci nu vad motivul sa iti mai bati capul cu atatea intrebari si ala te ajuta sa atingi lejer ce ai zis tu 120-130 cp .
        Tiau sugerat colegi sa citesti pe forum ca au fost facute 2 proiecte cu loganuri diesel care au ajuns la 12x cp ,eu de acolo am plecat pe vremuri si am atins limita de putere dar am fost limitat de cutia de viteze care nu imi permitea sa trec de 197 km si am ajuns sa optez pentru cutia de 6 trepte. Avantaje si dezavantaje sunt destule ai sa constati ca iti creste consumul desi ai 6 trepte .. treapta 1 devine aproape nula si e destul de enervant in oras motiv pentru care lucru la o cutie automata .Intercoolerul nu trebe marit este calculat suficient de bine si merge cel de pe megan.
        Pe parte de electronica trebe sa iei in considerare toata instalatie de megan ( scoti toate firele de la logan afara ) pe partea de franare ai nevoie de alti rulmenti cu abs tot de pe megan pentru ca nu o sa ai compatibilitate din pacate si fara abs nu ai tachometru si alte functii disponibile
        Eu am facut 2 proiecte pana acuma pe migrare laguna2 si megan2 pe platforma de logan inclusiv abs/esp coloana directie electrica frane disc spate , pornire motor din buton+cartela , cruise control.limitare viteza comenzi volan ... o masina are in jur de 170 ps si a doua este doar in 120 nici macar remapata inca ..
        Sfatul meu este sa fi mai putin agresiv ca nu te ajuta la nimic , bafta la proiect pentru ca nu e vorba de bani aici ai sa vezi si tu ..ca conteaza mai mult oameni cu care lucri !
        Attached Files
        Degeaba gandesti daca esti prost!

        Comment


        • #34
          Nu mă înțelege greșit, apreciez întotdeauna orice sfat și buna intenție, dar:
          - tabla de Logan a fost gândită pentru 1.5 dCI și eu n-am de gând să-l schimb. Ba mai mult, blocul motor rămâne același. Și cum a rezistat perfect 9 ani fără să ruginească sau să se îndoaie, o să mai reziste încă pe atât și chiar mai mult, sunt convins;
          - cartela de la Megane va dispare din schemă, mașina va avea sistemul clasic cu cheie, contact și imobilizator. Și oricum, pornire din telecomandă se poate pune chiar și dacă păstrez sistemul;
          - motorul meu funcțional este K9K792 și e de 70CP. Eu nu vreau tuning extrem, cu setări ''nesimțite'' în ECU și alte artificii hardware, doar ca să am 130CP și-n nici 10000km să-mi sune motorul ca adidașii în mașina de spălat. Îl transform hardware într-un K9K732 care are alte interne, mai rezistente și 106CP și de acolo trec mai departe, la îmbunătățiri suplimentare și setări de bun simț în așa fel încât motorul ăla să aibă o viață lungă și sănătoasă;
          - 6 trepte la 130CP și aprox. 150kg în plus la greutatea normală a Logan-ului o să-mi asigure exact același consum. Și nu voi avea nici o treaptă de viteză inutilizabilă, diferențele dintre Logan și Megane nu sunt mari (vis-a-vis de rapoartele cutiilor). Și-n plus, pinioane se mai pot schimba dacă e cazul;
          Mă îndoiesc serios că s-a mai făcut ceva similar. Și chiar dacă mai există Logan-uri cu toate opțiunile astea prezente, al meu tot unicat va fi pentru simplul motiv că lista de custom features de mai sus nu e completă, mai am destule idei
          Felicitări pentru realizările de până acum.
          Toată treaba-i din proțap și din roțile din față!

          Comment


          • #35
            Situația e maro...
            Turbina de pe Megane zdrăngăne ca o pușculiță (axul se poate mișca efectiv cu mâna), EGR-ul a fost off, blindat ''profesional'' cu o bucată de tablă tăiată cu dalta, iar calculatorul raportează probleme de combustie la cilindrul 1.
            Două supape sunt praf (arcurile sunt pline de mâzgă).
            Lista de erori e lungă cât o zi de post
            Toată treaba-i din proțap și din roțile din față!

            Comment


            • #36
              bun. lasa megane-ul in pace, daca ai descoperit astea la o estimare a situatiei si n-ai cumparat inca relicva...mai ai varianta motor dci90 second, costa cam 500-600 de euro second hand. doar motorul, fara auxiliare.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Inseamna ca motorul ala nu avea 148.000 de km ! ci mai degraba spre 4-500 k.

                Joc mare in axul turbinei la doar 148 k ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #38
                  Relicva e deja la atelier, în România, nu mai am cui s-o dau înapoi Și cu mașina aia s-a mai jucat cineva, în trecut (fire înnădite, vopseaua de pe ceva șuruburi de la calculator nu mai dă ''la dungă''... )
                  Am sunat la ceva firmă de recondiționări motoare și mi-au zis că-mi dă un K9K732 complet, cu turbină cu tot, la 1200€ și 1 an garanție. Și a rămas să-mi zică un preț zilele astea, că le-am propus să le trimit motorul meu și să-mi bage ei internele din 732 în el și să le vând și motorul de pe Megane.
                  Toată treaba-i din proțap și din roțile din față!

                  Comment


                  • #39
                    Topicul se poate închide, proiectul a fost îngropat deoarece nu mai are cine să muncească (băieții vin și ei în UK).
                    Toată treaba-i din proțap și din roțile din față!

                    Comment


                    • #40
                      Exact cum am zis eu AI ars gazul degeaba
                      Degeaba gandesti daca esti prost!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google