poai, bine zici, doar la nevoie sa il cureti, atunci cand dai de unele simptome mai sus mentionate in topicul asta...
eu, personal, vreau sa cred ca totusi loganul e un mare pas de la vechea dacie, la care vroiai nu vroiai trebuia sa surubaresti putin
la logan sa surubaresc asa nu o sa fac niciodata
eu, personal, vreau sa cred ca totusi loganul e un mare pas de la vechea dacie, la care vroiai nu vroiai trebuia sa surubaresti putin

la logan sa surubaresc asa nu o sa fac niciodata








nu mereu dar cel putin odata la 3 zile se intampla sa nu o ia la prima 




!!!!!Merg cu ea a doua zi la meridian(dealer Dacia),imi spun acei mecanici ca:nu are nici o eroare inregistrata de computer,injectoare ok,bujii ok,fise ok'totul ok.Dupa ce !!!atentie!!! asculta masina cu urechea imi spun ca trenuie schimba intreg corpul clapeta ca ne schimba Nu se poate schimba doar MPP.13 MILIOANE CU MANOPERA!!!plec suparat si cu gandul ca am luat teapa cu masina!!!!ajung acasa am pierdut nopti intregi pe forumuri sa aflu cum se curata acel motoras.Dupa ce am studiat problema mi-am luat inima in dinti si am desfacut corpul clapeta si mpp-ul,dupa ce le-am curatat am inceput sa vad si sa imi dau seama despre ce e vorba de fapt acolo:MOTORASUL ERA BLOCAT,INTEPENIT.le-am pus la loc,aceeeasi problema.DISPERARE!!!!!Ce ma fac?Ma duc in targ la Vitan si incep sa intreb despre motoras:original-200 ron,polonez-80 ron,chinezesc 40 ron.Stateam in dubii de care sa iau pt ca intre timp auzisem multe pareri,ca ar fi injectoarele ,calculatorul,senzorul de turatie etc.Mi-am luat inima in dinti si am luat unul chinezesc "de proba" l-am montat si masina merge ceas de atunci (din iunie) .Am rezolvat problema cu 40 ron!!!1de atunci nu am mai avut nici o fluctuatie a relantiului,nimic!!sunt incantat de loganul meu si fericit ca am rezolvat problema singur

Comment