Tutorial schimbare saboti la Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu tamburul efectiv ci numai buza aia ce tine capacelul ala din mijloc, spre care indica sageata din poza cam 0.5cm. In nici un caz nu s-a dus spre zona prezoanelor, tija sau mai sus doar acolo in mijloc, local. Azi am verificat sa vad daca a iesit capacelul si e la locul lui nu cred sa iasa.
    Asta ma intreb si eu cum am reusit, probabil e ceva mai casant metalul pe portiunea aia, sincer nu ma asteptam, pare un material destul de dur si e si foarte greu.

    Comment


    • #32
      Cristi ,multumiri , am vazut ca in viitorul apropiat vei avea un ajutor (cel putin ) de nadejde ,totusi nu ai ciocanel de guma ,asta nu e bine eu am facut prostii si folosesc mai tot timpul asa ceva (nu mi-o lua in nume de rau ,nu te supara ) am vazut in manual un soi de clama care tine pistonasele ,oare unde gasesc asa ceva ?Si tot in manual am vazut un cleste pentru cablu ,dar daca nu-l gasesc am niste fiare mai vechi printre care si un cleste ce poate fi adaptat cu modificarile de rigoare .
      Si eu am ajutoare dar imi ureaza doar spor la treaba.

      Comment


      • #33
        Mai am pana sa le schimb dar cu tutorialu asta Cristi nu prevad nici o problema la inlocuire.Thanks.

        Comment


        • #34
          Intrebare...Daca mai stiti voi la vechile dacii 1300 nu trebuia sa strangi de tot acea piulita de 30 ,,,ci trebuia sa strangi la maxim apoi dadeai un sfert de tura inapoi pt a nu bloca roata si mai apoi sa gripezi rulmentul..intelegeti voi?

          La logan acea piulita o strangi de tot la simtul maini ....sau aplici acelasi principiu ca la 1300??

          Comment


          • #35
            Din moment ce manualul de service zice la 175 N.m deci il strangi cat poti tu de tare. Ar fi indicat sa folosesti o cheie dinamometrica.

            Comment


            • #36
              La cat costa o cheie din aia 400-500 de lei mai bine lipsa....de banii aia cumpar roata cu totul...zau asa,,ca doar nu am service auto ca sa iau asa ceva..Am vazut si chei la 3000 de lei ca tot am fost curios si am rasfoit netul..dar una care sa aiba cati mai multi Nm costa mult.

              Comment


              • #37
                salutare, daca la ITP mi-a gasit diferenta la franare intre roata stanga si cea dreapta pe spate, ajuta cu ceva daca desfac tamburul si macar il sterg de praful care l-am vazut in videoclipul lui Cristi? Merci mult.

                Comment


                • #38
                  nu cred ca te ajuta cu ceva, dar poti incerca
                  Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                  Comment


                  • #39
                    Intre timp a mai schimbat cineva ferodouri fara ABS? cat costa operatiunea pe la reprezentanta?

                    Si cand iti schimba iti pun doar "ferodouri" noi sau iti schimba cu tot saboti ,arculetze,piulitze,suruburi si ce mai e pe acolo?
                    Eu in magazin am gasit set de 2 ferodouri/o roata la 50ROn cele mai ieftine si pe la 90ROn cele mai scumpe desi nici vanzatorul nu stia de care ar fi potrivite pt dci. Ma gandesc sa le schimb singur dar in acelasi timp nu stiu exact ce sa iau de la magazin, de asta e posibil sa merg la service, macar aia trebuie sa aiba pe stoc.

                    Edit setul are 4ferodouri
                    Last edited by lord_wader; 4 August 2010, 00:08. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #40
                      Up
                      la reprezentanta costa 550RON inlocuirea sabotilor, ce sa zic.... scump 'domle, mai ales ca din video de mai sus se vede clar ca nu dureaza f mult, deci cat sa fie manopera? 100-150maxim. Apoi restul 450-400RON ar veni setul de saboti? Imi este clar ce am de facut: desfac roata, vad ce scrie pe piesa veche(asta pt. ca nici cei de la reprezentanta nu stiau ce fel de saboti vin si nici sistemul daca e Bosch sau Lucas), o masor(mm) si ma duc sa imi iau saboti singur, cred ca Pagid sau Sbs care costa 175-180RON setul indiferent ca e 38 sau 39mm.

                      Comment


                      • #41
                        cred ca 38 sau 39mm e latimea ferodoului, nu prea cred ca e asa de important.
                        da jos roata, scoate ferodourile si dute cu ele in mana la magazin.
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #42
                          am un logan 1.4 fara ABS si cand stau pe loc fara motor pornit si trag frana de mana imi scartaie ceva pe sub ea sau la roata nu-mi dau seama exact cand o las nu se mai aude acel scartait ce o avea si de la ceo fii?

                          Comment


                          • #43
                            Cel mai probabil scartaie de la praful produs de ferodouri adunat in tamburi.

                            Comment


                            • #44
                              scuze daca a mai pus careva intrebarea, dar cam cati Km, cu aproximatie, tin ferodourile?
                              sigpic http://www.loganclub.ro/forum/vand_d....html?p=782991

                              Comment


                              • #45
                                In jur de 100.000km poate chiar mai mult dar eu zic ca e bine sa se faca o verificare la 100.000km.
                                Last edited by Renault; 13 October 2010, 18:25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google