Cum sa schimb filtrul de aer la 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Acum pot sa zic linistit saru'mana Seba si gl_mmm, l-am schimbat.Se simte diferenta. Daca va arat cum arata cel vechi....va speriati. Operatiunea e foarte simpla(atunci cand iti explica altii babeste) Multumesc inca o data tuturor.
    To be or not to be....???

    Comment


    • #17
      Sa fii sanatos, comiflor! Cat a costat filtrul nou si ce producator ai ales?

      Comment


      • #18
        13 lei, si e Master sport automobiltechnik germany. L-am luat din Birlad (mi-au zis aia ca n-au mai vandut pana acum, vroiau sa-mi de inel filtrant)
        Attached Files
        To be or not to be....???

        Comment


        • #19
          P.s.:Producatorul nu l-am ales(asta era singurul din magazin) Daca poate cineva liti-l cu ala dinainte, pls
          To be or not to be....???

          Comment


          • #20
            salut! am si eu o intrebare daca scoti camera de rezonanta de la 16v suna mortal... are alt rol camera aia sau doar sa nu faca galagie?

            Comment


            • #21
              Da...as fi si eu curios care este rolul acelei camere de rezonanta sau cum s-o numi de pe 16v. Si ce se intampla daca nu ar fi?

              Comment


              • #22
                si eu vreu sa aflu ce face cutia aia. de rezonanta se numeste ? se poate merge fara ea ?

                Comment


                • #23
                  doar de rezonanta...ala e rolul ei .
                  Sa nu faca zgomot cand trage aer motorul .Fara ea o sa sune foarte gros.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    marx, ti-am dat pm dar datorita filtrelor de net de la job nu a mers. intr-adevar e o camera de rezonanta, "filtru helmholtz"; daca dati pe goagal veti gasi o gramada de explicatii. pe acelasi principiu se fac si tobele de esapament. poti decupa acea carcasa, finisezi bavurile ramase si astupi cu powertape gaura. o sa ai o teava normala, iar sunetul motorului la accelerari bruste se va schimba, in sensul ca o sa sune ca o vaca astmatica (asa un boaaaammmm ceva de genul unui filtru sport, dar mai atenuat). schimbari la performante si/sau consum n-am observat...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      nu am primit mesajul dar merci de explicatia de aici care este suficienta. dar daca scot chestia aia voi avea probleme la garantie ?

                      am scos cutia de rezonanta ieri. nu credeam ca face asa tare. pe unde treceam porneau alarmele la masini. o sa ii fac un traseu de admisie custom si o las asa pt ca se aude criminal. partea buna e ca se aude doar la blana, deci se paote merge si linistit
                      Last edited by alessandro; 23 February 2010, 11:23. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        pai atunci trage aer ca innecata... in rest nu ii trebuie asa mult ...la fel si cu tobele ,cu cat esti mai sus in ture cu atat se ascute mai tare sunetul.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #27
                          trage sa moara ca inecata daca ai filtru, tot cam atat aer trage. acel tub nu restrictioneaza prea mult aerul ce intra in motor, dar in schimb il tine rece. fara el, motorul trage aer cald, ceea ce nu inseamna defel performanta, doar zgomot. apropo, mie nu-mi urla ca bezmetica fara acel tub, doar ca la "kickdown" (kickdown la logan ...), basea ca o scroafa in calduri...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            daca i oi pune o tzeava din aluminiu in loc de tubulatura si cutie de rezonanta tot asa turbat o face. parerea mea este ca in sarcina face mai rau ca o evacuare sport. pur si simplu mie in masina mi a infundat urechile. zici ca era Knock Nevis in portul Constanta.

                            Comment


                            • #29
                              Salut, am si eu o nelamurire.Cum se numeste acea carcasa care se gaseste inaintea filtrului de aer la logan 1.6 16v?
                              Am schimbat acum cateva zile bateria si mi sa rupt manerul de la baterie aceasta cazand pe acea carcasa care bineinteles sa spart.

                              Carcasa apare si in poza atasata mai jos.
                              Daca puteti spuneti-mi si cam cat ajunge una!?
                              Attached Files
                              https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                              Comment


                              • #30
                                Acea cutie se numeste "cutia rezonatorului de aer". Uite si o poza din manual.
                                Btw, vino si tu pe la intalnirile saptamanale ale LoganClub Galati. Acolo sigur vei afla o multime de lucruri utile si vei primi ajutor pentru multe din problememele curente ale Loganului. Si multe alte lucruri ... esti invitat!

                                Si in caz ca nu ti-am zis pana acum, Bun Venit Pe Forum!
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google