Tutorial curatat injectoare la motorul 1.4 MPI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by MESERIASU' View Post
    Eu le curat zilnic! Dupa ce se incalzeste motorul.... De aia am consum de 10,5 /100in oras!

    pai si ce...ti se pare putin 10.5 in oras....? ...sau ce ai vrut sa spui..sorry da nu am inteles
    0.9 tce SL plus

    Comment


    • #17
      Salut! La lenea care zace in mine dimineata e jale, Todeauna se intimpla ceva si plec tirziu. Mai duc si feciorul ala mare la scoala.La noi in alba pot spune ca e trafic "ardelenesc" Mai sunt si deia fara nici o teaba care tocmai atunci se gasesc in fata mea. Iti dai seama ca se depasesc rapid ...De acasa pana la servici sunt cam 6-7 km (numai oras)rar cind trec 10 minute si nu ii parcurg.Apropo trebuie sa schimb si cauciucurile la 22000!
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #18
        Bravo Alin!Suuper tutorialul !! Si nu e greu deloc de facut operatia asta,cu un pic de atentie ,fara bere alaturi , si cu indicatiile si pozele lui Alin sigur reusim! Sa nu uitam ca la service ne papa banutii si cu nici cu atentia nu stau prea bine.
        = ABS Plus 1.6 Mpi =

        Comment


        • #19
          vezi ca loganul nu mai are regulator de presiune pe rampa de injectie.
          Last edited by NerviiMei; 16 February 2009, 02:03.
          Fuarte Nervos !!!

          Comment


          • #20
            Foarte interesant. Felicitari Aline ! Parerea mea este ca treaba asta se adreseaza in special celor care nu mai au masina in garantie. Ma gandesc ca ar fi o prostie sa te bagi tu la o astfel de operatiune , cand se poate face usor in garantie , nu-i asa?
            Alin, si totusi , dupa smecheria asta , cam cati km faci fara sa ai nici o problema ? Sper sa nu sariti pe mine cu raspunsuri de genul :depinde de benzina,stil de mers, s.a.m.d. Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar parca este ceva prea simplu ce ai facut tu cu un spray, cand stiu ca asa ceva se face pe un banc computerizat , se curata cu ultrasunete .
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #21
              foarte frumos tutorialul dar eu cred altceva. spray de contacte se foloste la partea electrica atunci cind contactele sunt oxidate nu? pt munca ta casa nu spun ca ai muncit degeaba trebuia folosit un spray pt curatat carburatoare care se gaseste in comert si inlatura toate depunerile din interior si este special pt sistemul de injectie,cel mai indicat este un aditiv care se toarna in rezervor odata cu alimentarea cu benzina sau motorina si intradevar da rezultate bune va spun cu mare sinceritate ca eu am folosit asta iarna si am fost ffff multumit mai ales pe gerurile alea si combustibilul este asa cum stim cu totii,am dat in jur de 60 lei dar se merita si nu sunt singurul pe care l-am folosit.P.S vreau sa va spun ca sunt service-uri care au instalatie speciala de curatat injectoare si nu trebuie demontate de pe masina,se cupleaza instalatia si se lasa motorul mergind ca 10-15 min
              Last edited by Cristi_Xp; 11 August 2009, 11:15. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                misto chestia asta....am auzit de la un tip odata ca astia de la service-uri nu ma curata injectoarele ci ca pun direct altele noi....sa fie adevarat? cred ca sun mai avantajati asa oricum...

                post moderat:
                nu mai folosi limbaj mirc (sh, tz, k etc)
                Last edited by crististreulea; 25 April 2009, 23:54.
                Slow & Safe

                Comment


                • #23
                  Am avut 2 ani o supernova, am curatat si eu injectoarele dupa aceasta metoda, am bagat cu acul seringii solutie de curatat injectoare, am lasat-o cateva minute si apoi am suflat cu spray-ul de contacte in ambele sensuri. Concluzia e ca spray-ul de contacte e folosit pentru "impingerea" solutiei prin corpul injectorului si scoaterea mizeriei, nu rezolva el singur curatarea injectorului. La loganul ce-l am de cateva luni nu am simtit inca nevoia sa-i curat injectoarele, dar cred ca functioneaza metoda, din auzite injectoarele sunt similare cu cele de supernova.

                  Comment


                  • #24
                    intersan....dar decat atata surubareala nu e mai bun un aditiv ceva pt benzina? ma gandeam sa folosesc asa ceva...sper ca e indicat...ce ziceti?
                    Last edited by Seba; 26 April 2009, 17:35.
                    Slow & Safe

                    Comment


                    • #25
                      sal la cati km este recomndat sa cureti injectoarele ? super tare ! multumesc mult.

                      Comment


                      • #26
                        Bun tutorialul pt. ca te invata sa demontezi injectoarele, insa eu nu as proceda astfel pentru curatarea injectoarelor cu spray de contacte. Nu se face asa ceva. E frectie la piciorul de lemn, injectoarele se curata de depuneri in baie de ultrasunete si decarburol. Colegul care a deschis topicul asta nu a utilizat asa ceva pentru ca asta e o interventie homemade. In baie de ULTRASUNETE se curata injectoarele.

                        Comment


                        • #27
                          Daca ajungi sa cureti injectoarele, ori bagi benzina foarte proasta, ori ai mers subturat.
                          Cel mai bine e sa folosesti motorul in parametrii normali (constant 2200-3000 RPM) si cateodata putina blana (unde ai ocazia) sa se mai "revigoreze" si multi-multi km n-o sa ai nevoie de curatat injectoarele...poate niciodata.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #28
                            darksid3 ai perfecta dreptate, cine schimba treptele de viteza subturat adica sub 2500 rpm au probleme cu injectoarele, se uita sa faca economie de benzina (asta cred ei, in realitate consuma mai mult cu un stil de mers subturat, pt. ca motorul este pus sa duca o sarcina prea mare raportat la cuplul dezvoltat la turatiile acelea, sub 2500- 3000 rpm) si infunda injectoarele.

                            Comment


                            • #29
                              Nu confundati injectoarele de dizal cu astea de benzina.
                              Astea se infunda de la benzina proasta si cam atat.
                              Nu injectaorele se duc naiba la mersul subturat la benzinar (cati taximetristi ati vazut sa curete injectoarele la mpi? ) ).

                              Comment


                              • #30
                                --De foarte mult timp caut defectiunea care face ca motorul sa nu mai traga.Am incerrcat tot ce mi-a trecut prin cap,,curatarea ansamblului pompei de benzina,inlocuit MPP,inversarea sondelor lambda,inlocuit bujii,inlocuit bobina,aditiv in benzina(dupa aditiv porneste mai usor,dar tot nu trage ca-nainte).
                                --Sunt imbunatatiri dar rezultate foarte slabe in raport cu cheltuielile.
                                --Felicitari Alin,pot spune ca mi-ai rezolvat problema.Inca nu am curatat injectoarele dar sunt sigur ca voi avea rezultate maxime deoarece Loganul meu are si GPL iar cu GPL merge brici,asa ca calaminarea injectoarelor este singura explicatie.
                                --MULTUMESC ALIN !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google