Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • friend, 1.5 m-am referit la capacitatea motorului pt ca specific ca este de 70 cp. dar probabil ca pe aici se citeste printr-e randuri.
    Last edited by crististreulea; 11 March 2011, 17:37.
    sigpic
    http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

    Comment


    • eu cred ca se foloseste google translator prea mult )
      Last edited by crististreulea; 11 March 2011, 17:37.

      Comment


      • Originally posted by X@by View Post
        Nu pe PM ci aici ca si eu sunt interesat.
        Cum vine aia "va sugerez sa nu umblati la tija wastgate fara a mari mai intai injectia de motorina prin remapare si sa mai puneti si un tuning box si apoi sa mariti presiunea mecanic"?
        Daca ai facut remapare dece iti mai trebuie si tuning-box? Crezi ca o sa ai mai multa putere??
        tuningbox-ul despre care vorbesc, are si un potentiometru care permite sa maresti injectia de motorina peste ce este scris prin remapare. TB-ul lucreaza si amplifica peste hartile care sunt scrise.
        sigpic
        http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

        Comment


        • imi place...mai vreau

          Comment


          • sunt tb-uri, care nu au potentiometru si acelea functioneaza plug-play.
            sigpic
            http://www.loganclub.ro/forum/b_83_d...uy-t30810.html

            Comment


            • mai exista si alte motoare diesel pe logan in afar ala de 1.5 ?
              nu e vorba de citit printre randuri , doar cand se scrie o valoare se specifica si o unitate de masura ca sa ne putem da seama despre ce e vorba ,punand un filmulet cu un ceas de boost nu aveam cum sa ma gandesc ca tu de fapt vorbesti despre capacitatea cilindrica a masinii, lucru pe care toti il stim ... loganul diesel are motor de 1.5
              citez
              uite presiune la mine.
              cat despre tuningbox va imbatati cu apa rece
              Last edited by Cristi_Xp; 11 March 2011, 15:06.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • salut!
                acu sa nu aruncati cu pietre, insa care este diferenta dintre boost controler si wastegate?
                din ce gasii,in proportie mare,am inteles ca fac cam acelasi lucru.
                multumesc!
                Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                Comment


                • poti face un reglaj mai fin din boost controler , plus ca poti muta boost controllerul prin fata motorului si ai acces mult mai usor la el decat la wastegate.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • Originally posted by DSL View Post
                    uite presiune la mine. am 1.5 care a fost de 70 cp.
                    http://www.youtube.com/watch?v=mlKSIxK0Vjw

                    Pai si 1.2 bari, presiune ti se pare mare????

                    Comment


                    • ok!multam mult,acum care o recomandati :boost controlerul sau wastegate?
                      motorul e inca stock
                      Ne plac femeile,dar,iubim masinile [SIGPIC]

                      Comment


                      • Reglare tija..

                        Salut. O sa va spun si eu un fapt. Sper sa nu ma bag aiurea in treaba La o skoda tour 1.9TDI 110CP 2001, din cauza uzurii la turbina s`a rupt axul pe admisie, a inceput sa bage ulei in capul pistoanelor, scoatea foarte mult fum, iar asta a dus la supraturarea motorului (nu se putea oprea din cheie iar soferul nu si`a dat seama sa o opreasca in a5a viteza) si in final a rezultat cu ruperea ulei biele de la piston care a facut praf blocul si baia de ulei. Pentru reparare a trebuit schimbat blocul motor si baia de ulei si respectiv turbina. a costat destul de mult reparatie. Acum ma gandesc ca si la Logan se poate intampla aceeasi chestie daca se "forteaza" turbina prin reglarea tijei. astept comentarii. Bafta!

                        Comment


                        • Ca bine mai graiesti. Am incercat in mai multe randuri ca nu e bine ce fac ei dar nu vor sa inteleaga. Pana la urma sunt masinile lor si fac ce vor cu ele. Am pus niste poze cu 2 logane 1.5 dci, cu motoarele si softurile nemodificate, ce nu au avut nici cea mai mica problema la motor. Concluziile le trageti singuri.
                          Attached Files
                          Last edited by adicata2003; 31 March 2011, 22:19.

                          Comment


                          • Logan dci cu peste 300000 km fara belea la injectie?Se poate totusi!Dar ar influenta o remapare la motor de exemplu?

                            Comment


                            • Originally posted by adicata2003 View Post
                              Ca bine mai graiesti. Am incercat in mai multe randuri ca nu e bine ce fac ei dar nu vor sa inteleaga. Pana la urma sunt masinile lor si fac ce vor cu ele. Am pus niste poze cu 2 logane 1.5 dci, cu motoarele si softurile nemodificate, ce nu au avut nici cea mai mica problema la motor. Concluziile le trageti singuri.
                              deci din ce ai explicat tu , injectoarele se strica din cauza remaparilor si a wastegateului ? ca altfel nu vad legatura la ce ai vrut sa insinuezi... Alte probleme la 1.5 dci in afara de pompa , injectoare si regulator de presiune nu prea am auzit sa fie .Turbina se strica si in 20-30 mii de km daca nu stii sa mergi tocmai din cauza menajarii .Nu a zis nimeni ca e e indicat sa umblii la tija de la wastegate,dar pana la a spune ca un diesel merge 300 km din cauza ca are softul nemodificat mi se pare o tampenie .
                              Daca chiar esti curios , o sa rog pe cineva sa scrie care are peste 110-120 cp din motorul de 65 cp, si peste 300 mii km cu masina si merge perfect ,si merge aproape de 1.5 bar . Deci caii multi sporesc fiabilitatea?

                              Originally posted by vily pisica View Post
                              Logan dci cu peste 300000 km fara belea la injectie?Se poate totusi!Dar ar influenta o remapare la motor de exemplu?
                              da da, are )
                              dupa logica unora remaparea strica motorina , si atunci se strica pompa si injectoarele )
                              Last edited by Cristi_Xp; 1 April 2011, 11:49. Reason: Automerged Doublepost
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Cristi noi am mai avut discutia asta ,sant doua lucruri simple pe care tu nu le intelegi si daca eu gresesc astep de la tine orice explicatie .
                                1. in urma modicarilor se forteaza parametri de lucru ai motorului si motorul in sine .
                                2. daca zici ca este ok de ce nu se lauda aia de la Dacia ca au motoare de sute de cai putere si dacia ar fi privita mai serios nu.
                                Te las pe tine sa tragi concluziile si sa imi dai si mie o explicatie cat de cat mai realista ,cu riscu de a ma scoate iar de forumul asta .

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google